arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Mám z e-shopu Dedra zakoupen kabátek. Mám ho asi 2 měsíce a po tý době je v katastrofálním stavu - jedna z kapes je rozthlá, protože byla špatně sešita a knoflíky ze zapínání upadávají. To mi teda za tu cenu nepřijde moc kvalitní. Kabát jsem nenosila tak často, aby se takhle rozpadal, navíc dávám na své věci pozor. Na jejich stránkách jsem hledala jak je to s reklamací a bohužel jsem nic nenašla. Reklamoval jste u nich někdo něco? Jak to probíhalo?

Ahoj,

já myslím,že s tím nebude problém. Na zboží je 2 roky záruční doba. Také jsem u nich již reklamovala a vše proběhlo v pohodě. Nebyl problém. Pokud jsi kupovala přímo na stránkách dedry tak kontaktuj přímo firmu. Pokud od nějakého prodejce musíš reklamaci udělat přes něj. Snad jsem aspoň trochu pomohla.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené