Nazdárek holky, na alze jsem si koupila telefon, po čase mi nešel zapnout, a tak jsem ho dala reklamovat ( je stále v záruce ) za měsíc jsem si ho šla vyzvednout, ale byla jsem v šoku, když mi na pobočce sdělili, že mi reklamace nebyla uznána a ještě musím zaplatit 500korun za diagnostiku problému, telefon jsem si tudíž nepřevzala, prý je zavinění na mé straně, chvíli jsem se na pobočce dohadovala, ale je to rozhodnutí "zezhora", takže se s tím nedá nic dělat. Už jsem reklamovala x věcí, a když mi reklamaci neuznali, kvůli mému zavinění, nikdy po mě nechtěli poplatek za diagnostiku - od toho je přeci reklamace ne ? Je toto vůbec možné, aby po mě chtěli poplatek za diagnostiku ? Setkaly ste se s tím také ?

Děkuji moc za všechny příspěvky !

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Ahoj, když jsem reklamovala u Vodafone mobil a neuznali mi reklamaci, tak mi ho vrátili a nic nechtěli. Dali ti důvod, co jsi měla s tím telefonem udělat? Mě řekli, že mi nejde pamětova karta, že jsem telefon utopila - kravi.na. Jinak šel normálně, měl skoro dva roky.
Jen mi navrhli cenu opravy a ta by byla jako nový telefon.

Přijde mi hodně divný, že to po tobě chtějí. Napsala bych na SOS, ať ti poradí.

Reaguji na tyweee:
Já jsem měla tři telefony z T-mobile, vždycky jsem je nějakým způsobem zničila, i když jsem ani nevěděla, že to byla moje vina a max. mi reklamaci neuznali, ale nikdy po mě nikdo nic nechtěl.. Takže je to vážně divné....

Jinak na Alze celkově jsou reklamace peklo, známý tam reklamoval notebook, který měl měsíc starý a reklamaci mi neuznali, tak si nechal udělat posudek a opravdu za chybu nemohl, ale trvalo to asi půl roku, takže hrůůzaaa...

Ještě uvidím, jestli tady holky nemají nějakou zkušenost a pak napíšu na sos...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Bajina888: mě hlavně přijde divný proč bys to měla platit? Právě tím, že oni to někam pošlou, tak zjištuji, jak to je.
Jak to tak píšeš, tak mi přijde, že oni asi moc reklamaci neuznaji. Možna bych být tebou bych si nechala udělat posudek jako ten kamarád, pote by museli zaplatit vše, co bylo s reklamací spojeno + udelat opravu.

arrow
profile_image
lenca007
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tohle už jsem si jednou zjišťovala, protože u jedné mé reklamace notebooku bylo ve vyjádření napsáno: "diagnostika výjimečně zdarma". Podle Občanského zákoníku nemá servis právo účtovat si poplatek za diagnostiku, když je telefon v záruce.

Reaguji na tyweee:
Víš co, mě tady nejde o uznání reklamace, kdybych měla notebook za 20 tisíc,tak bych do toho určitě šla, ale telefon za 3 tisíce, to už mi tak žíly nerve, zvlášť, když sem si to opravdu udělala sama, telefon mi často padá, ale komu zase ne... ) Jenže jde mi o princip o zaplacení 500,- za diagnostiku.. Což je jasné.. Reklamaci pochopím, že mi i neuznají, protože jsem si to opravdu mohla přihodit sama, ale ten poplatek je teda divný.. No uvidímee... Každopádně nic platit nebudu..

Reaguji na lenca007:
Super děkuji moc, tohle jsem potřebovala vědět, děkujii

Tak já myslím, že je od toho přece reklamace, ne? Tam Ti diagnostiku nesmí zpoplatnit. Něco jiného by bylo, kdyby jsi mohla za poškození a oni to nechali zrovna opravit (to se mi stalo u počítače - v rámci reklamace to nechali opravit, ale řekli, že to bylo mím zaviněním, tak jsem to musela uhradit - nebylo to moc a navíc, já měla alespoň počítač opravený).

Jinak pokud jsi koupila telefon z Alza.cz, tak bych se ničemu nedivila. Švagrová s bráchou si koupili z Alzy lap a teda, takové peklo co s tím měli a to podotýkám, že jim ten lap poslali již v nepořádku a hned druhý den ho posílali zpět. Bez počítače byli víc, jak měsíc a to jednou poslali lap bez nabíječky, podruhé to poslali s jinou nabíječkou atd. a peníze nechtěli ani náhodou vrátit

Každopádně mi to nepříjde normální, aby jsi platila za diagnostiku. Nikdy jsem se s tím u reklamace nesetkala

No to si děláš srandu, to snad není možné, já bych to předala ČOI

arrow
profile_image
Pariiisss
od 13. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem reklamovala telefon u Vodafone a měla jsem to zdarma. Bylo to v rámci záruky...
takže nechápu proč po tobě chtějí platit za diagnostiku!!
Souhlasím s Milískem, řešila bych to touto cestou

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Bajina888: na alze jsem si koupila telefon

Pracuju v jednom autorizovaném servise a Alza je největší zlo zde v ČR.
Nestarají se o své zákazníky a dávají jiná vyjádření, nežli dostanou od nás.

Být Tebou, zavolám si rovnou do servisu, jestli jim bylo něco zpoplatněno, jelikož v rámci záruky je diagnostika zdarma a přístroj se vrací zpět.
Pokud tak jeětě můžeš zkusit reklamaci reklamace, tedy odeslat telefon znovu...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Milísek: ČOI

Moc toho nezmůžou, myslím, že tito se takto "drobným" problémem nezabývají....

Reaguji na Markét: Já myslím, že zmůžou. Jednou jsem taky měla problém s prodejcem, volala jsem na ČOI a řekli, že jak pošlu všechny podklady, tak to vyšetří a když se prokáže, že nejednali správně, tak jim napaří pokutu.

Reaguji na Markét:
Oki děkuji moc za radu, zítra si do servisu zavolám.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené