arrow
profile_image
Sluncere
od 25. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
16    0
Číst hodnocení

Chtěla bych se zeptat, zda máte někdo zkušenost s reklamací výrobku, který jste "vyhráli". Já jsem si předplatila časopis a k němu jsem dostala kávovar. Kávovar bych ale potřebovala reklamovat, protože když chce, tak kávu udělá, když ne, tak neudělá Záruční list mám, ale není samozřejmě potvrzený.
Vůbec nevím, jak postupovat, kde reklamovat, jestli se na takový výrobek záruka vůbec vztahuje...

arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, nevím jak to chodí dnes, ale já kdysi taky reklamovala něco, co jsem vyhrála. Bylo to v tombole. Měla jsem štěstí, že jsem to jen dala pořadateli plesu a on se o vše postaral.
Zkus se obrátit na časopis, aby ti řekli, kde danný výrobek zakoupili. A pak se domluvit s nima.

Když něco dostaneš, neuzavíráš kupní smlouvu a tím pádem nemáš nárok na reklamaci.
Co je to za kávovar, má u nás výrobce servis?

arrow
profile_image
Sluncere
od 25. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
16    0
Číst hodnocení

Cituji _Ada_: Když něco dostaneš, neuzavíráš kupní smlouvu a tím pádem nemáš nárok na reklamaci.

Toho jsem se právě obávala...

Cituji _Ada_: Co je to za kávovar

Dolce Gusto

Cituji _Ada_: Když něco dostaneš, neuzavíráš kupní smlouvu a tím pádem nemáš nárok na reklamaci.

Co to je za blbost? Někdo to přece koupil. I dárek se dá samozřejmě reklamovat. Pokud máš žáruční list, najdi si autorizovaný servis, nebo si přímo zjisti, kde bylo nakoupeno.
Když jsem dostala k vánocům od firmy MP3, bylo automatické, že pokud nefunguje, je možné jí vyreklamovat. Obrať se na časopis, kde jsi to dostala, určitě ti někdo poradí, u koho a kde reklamovat.

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

spojila bych se s časopisem, bo ten mi věc dal nebo prodal - což je celkem jedno (jedná se o dar související s poskytnutou službou ) - bo asi bez daru by sis časopis nekoupila

"reklamace daru" je z občanskoprávního hlediska blbost - pokud darovaný výrobek nějaké vady má, dárce je povinný tě na to upozornit, pokud o nich ví, pokud tě na ně neupozornil, můžeš mu darovanou věc vrátit - ovšem bez náhrady. Kdybys chtěla uplatnit reklamaci výrobku, musíš se obrátit přímo na výrobce, jenže tys věc nabyla darem a tady bych viděla problém - právo na reklamaci ti vzniká kupní smlouvou, kterou ty nemáš. Pokud se pletu, tak mně občanskýho práva více znalí prosím opravte

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

sheila

většina darů se prodává za symbolickou částku - třeba 1 kč - nevím, jak je to u časopisů

Cituji matadi: většina darů se prodává za symbolickou částku - třeba 1 kč

v tom případě to pak není ale dar

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

proto bych se v prvotním obrátila na toho, kdo mi tu danou věc dal

pokud je věc psaná jako bonus, dar, odměna za předplatné - koupila jsem službu, kde součástí kupní smlouvy je i věc - reklamovat u poskytovatele této služby

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

62

Z judikatury Nejvyššího soudu České republiky vyplývá (konkrétně z rozhodnutí NS ČR pod sp. zn. 33 Odo 1144/2006 ), že se jedná o 2 smlouvy - kupní a darovací. Dar nelze reklamovat, jedině vrátit....

Některé internetové obchody upozorňují, že dárky nelze reklamovat, např. Mall.cz takto:
"Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR."

A myslím, že v případě časopisu Instyle (jedná se o něj, ne?), byl kávovar DG označen jako dárek za roční předplatné. Každopádně za zeptání (zřejmě v mediaservisu?) nic nedáš.

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na LittleCharm: Česká pojišťovna teď dává k povinnému ručení bezdot. mobil a normálně se k reklamaci dává do poboček O2

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

62

Reaguji na farahh: To je ale v tom případě jen dobrá vůle České pojišťovny, oni samozřejmě mohou tu reklamaci dárku zajistit, ale není na ní právní nárok.

arrow
profile_image
Sluncere
od 25. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
16    0
Číst hodnocení

Cituji LittleCharm: A myslím, že v případě časopisu Instyle (jedná se o něj, ne?), byl kávovar DG označen jako dárek za roční předplatné. Každopádně za zeptání (zřejmě v mediaservisu?) nic nedáš.

Ano, již to bylo vyřešeno a to tak, že jsem volala do mediaservisu, tam mi dali kontakt na servis, kam jsem kávovar zaslala a ti mi ho opravili a zaslali zpět.

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

62

Cituji Sluncere: Ano, již to bylo vyřešeno a to tak, že jsem volala do mediaservisu, tam mi dali kontakt na servis, kam jsem kávovar zaslala a ti mi ho opravili a zaslali zpět.

Tak bezvadné, gratuluju! Já mám za předplatné Instylu Sodastream, tak kdyby něco, vím, že mi to vyreklamují

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené