arrow
profile_image
wewerunecka
od 12. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak bych měla správně postupovat při reklamaci, když jsem zboží zakoupila přes internet. S něčím takovým nemám zkušenost. Mohl by mi někdo poradit?Děkuji

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

u netu do 14 dnů múžeš zboží vrátit bez udání důvodu

jinak všechno písemně, nejlepší bude, když se s firmou spojíš telefonicky nebo písemně a záleží hodně na tom, o jako vadu se jedná, jestli mechanickou - poškrábání, popraskání, odření, nebo technickou - jako že něco nejde, brání v užívání věci

arrow
profile_image
wewerunecka
od 12. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Jedná se o mobilní telefon, který vůbec nereaguje - nejde zapnout a sluchátka jsou nefunkční

Jak si mám zajistit to, aby mě potom prodávající neobvinil z toho,že jsem tam něco ( třeba ten mobilní telefon) neposlala v té zásilce a co by tam mělo všechno být ( záručák,...)?

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji wewerunecka: Jak si mám zajistit to, aby mě potom prodávající neobvinil z toho,že jsem tam něco ( třeba ten mobilní telefon) neposlala v té zásilce a co by tam mělo všechno být ( záručák,...)?

Rozhodně pokud možno prodávajícího(firmu)kontaktuj telefonicky a nebo mailíkem.Je to lepší.V balíčku by mělo být vše,co v něm bylo,když si ho dostala,já být tebou,tak bych si vše raději ofotila,ale myslím,že by neměl nastat problém,proč by ti zapíral,že si něco posílala,pojisti si balíček a pošly ho doporučeně.
Taky je dobrý jednat hned,aby ti nevypršela ta doba na vrácení peněz.Ale nikdy jsem se nesetkala se špatným chovánim,když se prováděla reklamace u nákupu přez net.

Holky, prosím o radu, koupila jsem na jednom slevovém portálu taneční podložku, když mi přišla, tak jsem se zděsila už jen když jsem viděla tu krabici, u podložky byla uvedená běžná cena 1799 Kč, což taky tak běžně stojí, a já ji koupila za 399,- Kč. Objednala jsem dvě a měla jsem je jako vánoční dárek. Teď jsem z toho nešťastná, protože krabice vypadá jak z tržnice od vietnamců, jedna podložka nejede vůbec, ta hra k ní je vypálená na obyčejném DVD které nefunguje, protože je celé poškrabané, u druhé hry aspoň to DVD funguje a podložka taky, ale asi to má nějaké špatné kontakty, kroky to spíš vůbec neuznává, musí se na ni hrozně dupat, prostě to nemá žádnou úroveň. Tak jsem kontaktovala prodejce, až po třetím emailu se mi ozval, nabízel vrácení peněz, jenže kde já si koupím podložku za 399,- Kč a já bych ji chtěla sestře a neteři koupit znovu, protože dárek se jim líbil. Chci se zeptat, zboží, které jsem koupila, má odpovídat hodnotě 1799,- Kč a ne 399,- Kč, to je zvýhodněná cena, měla bych nárok požadovat výměnu zboží, ale samozřejmě požadovat zboží, které bude ve kvalitě odpovídající ceně 1799,- Kč? Jak by jste to řešili vy? Za 399,- Kč jinde podložku nekoupím a když požádám o jiné, tak kvalita bude předpokládám stejná. Děkuji moc za radu

arrow
profile_image
Veselka10
od 20. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji moni89ka: Jak by jste to řešili vy?

Nechala bych si vrátit peníze.

Aniž bych se Tebe nebo kohokoliv chtěla dotknout, tak myslet si, že koupíš novou věc v hodnotě 1.800,- za 400,- je prostě holý nesmysl.
Chápu slevy a že sis tuto podložku koupila ve slevě, ale uvědom si, že prodejce prodává za účelem zisku. I když samozřejmě nejsou vyjímkou marže i 200% apod., tak prostě není možné, aby prodejce koupil zboží za xy cenu a prodával ji pod cenou.

Nemluvím o maloobchodnících, ti obvykle takové marže nemají...záleží také na sortimentu, ale princip prodeje je založen na tvorbě zisku. Takže pokud by tato podložka skutečně stála 1.800,- musel by ji prodejce, když ji chce nabídnout se slevou za 400,- zakoupit alespoň za nějakých cca 300,- (aby to pro něj mělo vůbec smysl), opravdu si myslíš, že by zboží bylo prodejné s marží 600%.

To samozřejmě všechno vím, nejsem b.l.b., na tohle jsem se neptala, já jsem chtěla poradit od někoho, kdo se trochu vyzná, jak by se tato situace dala co nejlépe řešit a jaké jsou možnosti, resp. jak to prodejci tak trochu ,,natřít". S tím, že zboží nemá vůbec žádnou hodnotu a vůbec nefunguje, nebude mít problém jen každý, kdo koupil, jako já, ale ve finále on sám, takže je jeho volba, jak kvalitní zboží prodává, a já jsem neočekávala žádný zázrak, ale pouze to, že zboží bude normálně fungovat, to jsem snad nechtěla tak moc. Jinak děkuji za příspěvek.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené