Mám dotaz, mám kozačky asi 2 měsíce a nějak se mi sešoupaly opa zipy, to znamená, že se mi na začátku jakoby zasekne a nejde zapnout, prostě to musím zapínat úplně silou...A to už nemluvím o tom, jak mi do kozaček teče...Jsou to zimní semišovky..
Reaguji na Klariska1241:
já se chystám reklamovat zítra ty kožené od C.Crawford - při chůzi se mi rozepíná zip, a nevidím v tom problém, proč by to neměli vyreklamovat 
V Deichmanovi většinou vycházejí vstříc. A když ne, tak zkus jinou prodejnu s jinou prodavačkou 
Záleží jak se ti "sešoupaly", taky by se podle nich mohlo jednat o "opotřebení způsebené běžným užíváním".
Cituji Dashenka: opotřebení způsebené běžným užíváním".
Až na to, že já je mám asi 2 měsíce a to je snad nemožné, aby se tak brzo opotřebily... Prostě se ten zip zasekne a nejde dál zapnout, jde jen silou...
tady ti asi moc neporadíme...záleži na paní co to bude řešit....takže chtřejší budeš až když tam zajdeš...ale co vím o reklamacích (a vím toho dost) tak i po roce by jsi to u znalce vyhrála a kulaté razítko vyhráva všude...stačí se zmínit před paní prodavačkou....ja neuznala rekklamaci po roce užívání...protože dle mého názoru byl zip opotřeben...ale paní s kulatým razítkem měla jiný názor a pry po roce užívání je to stále vada materialu- neboli únava materiálu takže tak i tak by jsi měla dostat scé penízky.
V poslední době jsem tam reklamovala dvě věci. Naposledy podzimní kožené boty, které jsem nosila sem tam asi měsíc a půl a začaly ztrácet barvu, odíralo se to i o kalhoty, hrůza
. Peníze mi vrátili hned. Podle mě ti to taky uznají, protože dva měsíce používání, to je dost brzy.
tam mají tak špatný boty, že uznávaj uplně všechno
) kamarádka dělá to, že si tam koupí tenisky třeba za 400,- 2 měsíce v nich chodí až někde prasknou nebo se prošoupou a jde tam a oni jí uznají reklamaci a ona si vybere zase nové a tak to dělá už 2 roky...
Reaguji na Klariska1241:
semišové čižmy sú vhodné len do suchej zimy,nie do snehu a vlhka.Skús ten zips premazať jemne napr. WD4 alebo olejom na šijací stroj, bicykel,mal by začať jazdiť.
hlásím včerejší reklamaci -rovnou mi nabídli buď vrácení peněz nebo jiné boty 
Cituji mate: Skús ten zips premazať jemne napr.
Zip není nějak promrzlý nebo něco, je sedřený, vylézají z něho jakoby chloupky...
Cituji ShoesManiac: rovnou mi nabídli buď vrácení peněz nebo jiné boty
Tak já tam byla včera a dopadla jsem takto: prodavačka se mnou vypsala rekl. list a mám si přijít za 14 dní, musí to prý dát na přezkoumání obuvníkovi a pak záleží na mě, jestli si vyberu nové boty, nechám si je opravit nebo budu chtít peníze.
Myslela jsem, že mi to tak nabídnou hned a ne že, to dají nejdříve obuvníkovi a já budu muset čekat min. 14 dní...To tak dělají vždy? 
Klariska 1241 :
zo zákona majú na vybavenie reklamácie odo dňa reklamovania 30 dní.Dovtedy musí byť rekl. vybavená.Takže vlastne ti vychádzajú v ústrety.Len aby ten majster nebol vyvrhel.
Já loni u Deichmana reklamovala lodičky a k mému překvapení jsem "bez výměny názorů"
dostala peníze zpět. Teď se chystám s reklamací do CCC tak jsem na to zvědavá.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.