arrow
profile_image
coriee
od 28. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

tak určitě by čd nějakou konkurenci potřebovali...ale co se týče mě, ja se student agency po špatné zkušenosti nechci nic mít každopádně pro konkurenci jsem...

O tuhle kauzu jsem se loni docela zajímala, tak o tom vím relativně hodně. Jen se potvrdilo úplatkářství a zkorumpovanost politických špiček. To s čím přišla společnost Student Agency by vytvořilo přirozenou konkurenci Českým drahám - musely by změnit ceny, komfort ve vlacích.. Takto tady žádnou konkurenci nemají, proto každoročně platíme za dopravu vlakem větší a větší částky a komfort ve vlacích se už pár let nezměnil - prý nejsou peníze. České dráhy si však svůj monopol pojistily tučným úplatkem. Dostali tak veškeré dotace a opět monopol na několik let. Osobně se ke kampaňi SA připojím, je možné odeslat jistý formulář s nespokojeností... Je to jako kdyby existoval jediný obchod s potravinami, bychom za rohlík zanedlouho platili 500Kč, protože by nám stejně nic jiného nezbylo, obchodník by konkurenci, která by ho tlačila dolů neměl..

arrow
profile_image
Sick
od 7. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem se SA spokojená, ale jezdím jen Praha-Budějice takže nemůžu posoudit nějak celkově
Vlaky by byly fajn

Vzhledem k tomu, že mi ČD zvládly během necelých tří let zvýšit studentské jízdné do školy za jednu cestu na trase Olomouc-Praha cca o 60 Kč, byla by konkurence více než přínosná! Bohužel nejsou pořádné silnice, busem se od nás jde dostat jen "zkratkou" přes Brno

SA jsou v pohodě, ČD potřebují nějakou konkurenci jako sůl, protože jsou opravdu typickým příkladem monopolu. Upřímně, když si představím kvalitu u SA a porovnám to s ČD, už teď vím, že já bych se rozhodně stala zákaznicí SA, pokud by se současným stavem dráhy něco rychle neudělaly...

Cituji hanuliska: Vzhledem k tomu, že mi ČD zvládly během necelých tří let zvýšit studentské jízdné do školy za jednu cestu na trase Olomouc-Praha cca o 60 Kč, byla by konkurence více než přínosná! Bohužel nejsou pořádné silnice, busem se od nás jde dostat jen "zkratkou" přes Brno

Tak tak, já jezdím trasu Ostrava - Praha a za chvílí asi příjdu na mizinu. Když zavedli eLišky, tak to bylo fajn - 150kč, ty se ale během pár měsíců staly nesehnatelnými, tak leda na 2 měsíce dopředu, a od 13. prosince nám je zdražili na 260kč ostrava - praha (relace která nejde sehnat) a ty, které se využívaly nejvíc Ostrava - Karlovy Vary na 430kč, aby to teda lidi nezneužívali. Ale sehna nejdou žádné, na netu vůbec a v automatech už taky ne. Před 4 lety jsem do Prahy jezdila ze 550Kč tam i zpět, dneska za 830kč. A vlaky? stále stejné.

ivovyto
Tak já jezdím za 632 Kč Pendolínem (Ostrava - Praha) tam i zpátky. Ale mám In-kartu, která není taky zrovna levná a mám na ní ještě aplikaci Junior, která už neexistuje, ale já jsem si ji ještě koupila na dva roky těsně přes zrušením. Až mi skončí platnost, tak se asi nedoplatím. Když jsem se o tom bavila s personálem Pendolína, tak mi taky doporučili eLišku, ale ještě jsem se na to neinformovala.
Shrnuto a podtrženo - České dráhy opravdu nutně potřebují konkurenci!

arrow
profile_image
sanka
od 13. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Toto už je vrchol opravdu všeho a hlavně výsměch pro občany - daňové poplatníky, kteří dotují ztrátové dráhy. Tu konkurenci je opravdu nutné nastolit, protože je to hrozné. Jezdím už čtvrtým rokem trasu Praha - Zlín a můžu porovnat jak vlaky, tak autobusy SA. Vlaky využívám ale bohužel mnohem častěji kvůli vyšší frekvenci spojů. Stejně, jak píše Hanuliska, tak mi studentské jízdné za ty 4 roky zdražilo o víc jak 60 Kč. Nejdelší zpoždění co jsem zažila s ČD, tak bylo přes 2 hodiny na ani ne 4 hodinové trase v šíleném vedru na hnusných starých koženkových sedačkách. Od té doby jsem často začala jezdit se SA. Ti teďka jízdenky naopak zlevnili a dostanu tam zadarmo noviny, časopisy a teplé nápoje. I když většina trasy autobusu vede po D1, tak nikdy jsme neměli nějaké extrémní zpoždění a i když je ta trasa o půl hodiny delší, raději pojedu se SA.
Se SA mám vůbec po všech stránkách nejlepší zkušenosti a moc bych jim přála, aby se k té vlakové přepravě konečně dostali a Českým drahám nastolili pořádnou konkurenci, která bude pro nás - cestující, doufám, výhodná.

Cituji danysska: Tak já jezdím za 632 Kč Pendolínem (Ostrava - Praha) tam i zpátky. Ale mám In-kartu, která není taky zrovna levná a mám na ní ještě aplikaci Junior, která už neexistuje, ale já jsem si ji ještě koupila na dva roky těsně přes zrušením. Až mi skončí platnost, tak se asi nedoplatím. Když jsem se o tom bavila s personálem Pendolína, tak mi taky doporučili eLišku, ale ještě jsem se na to neinformovala.
Shrnuto a podtrženo - České dráhy opravdu nutně potřebují konkurenci!

Já mám taky Inkartu, ale Junior už mi vypršel, takže mám aplikaci In-Zákazník a ta není tak výhodná. Ale na 3 roky stojí 330kč, takže levnější než In-Junior. Elišky ti sice doporušit mohli, ale na trasu Ostrava - Praha nejdou sehnat, takže budeš muset jezdit za stejnou cenu jako já - jedna cesta 411kč, takže tam i zpět za 822kč. IC nebo EC vyjsou trošku levněji - 348kč s místenkou jedna cesta, ale to není žádný závratný rozdíl. Kilometrická banka se nevyplatí, to jsem dneska počítala, kilometr stojí korunu, do prahy to je 351km takže 351kč plus si musíš koupit místenku.

ivovyto
To já bych si radši zaplatila dražšího juniora, než zákazníka, protože ve finále by mě to stejně vyšlo levněji, protože jezdím poměrně často. Za toho juniora jsem tuším platila kolem 600 za rok a potom to nějak ke konci.
No jestli SA neuspěje, tak se z toho asi za chvíli zblázníme. A EC jsem jela jednou a nikdy více. Jednak cesta byla skoro jednou tolik delší, protože jsme nabrali šílené zpozdění a nemohla jsem si tam ani zajít na záchod, protože to tam bylo něco šíleného A kdyby se jednalo jen o neskutečný smrad, tak ten bych přežila.....
By mě docela zajímalo, jaké ceny chystalo nasadit SA a jestli by taky jezdili Praha - Ostrava.

Cituji danysska: By mě docela zajímalo, jaké ceny chystalo nasadit SA a jestli by taky jezdili Praha - Ostrava.

To mě taky, ale myslím, že to je zatím SCI-FI, České dráhy už podepsaly kontrakt do roku 2024. Myslím, že na nějaké stížnosti lidí nikdo hledět nebude. Je to všechno o penězích. Jedině, že by je někdo zažaloval..

ivovyto
Myslím že žaloba se tam už minimálně chystá, někde jsem o tom četla. Zkusím to najít a kdyžtak hodím odkaz.

arrow
profile_image
septoria
od 9. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já mám štěstí, že moc jezdit nemusím, ale panu Jančurovi fandím! Vydupal svůj podnik ze země a věřím, že jeho konkurence ČD by byla ku prospěchu věci.

arrow
profile_image
Kattia
od 26. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Myslím, že by ČD konkurence jen prospěla Od doby, co zdražovaly, jezdím z 95% busem. Se Student Agency autobusy jezdím, jsou levní. Z Prahy do HK za 50,- (otevřená jízdenka, která se rezervuje předem), jinak stojí autobus okolo 65,-. To už je docela rozdíl.
Vlaky bych uvítala, není dobré, že ČD nemají konkurenci.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené