arrow
Neprodává v Bazaru

Mám doklad o koupi. Při tom když dodju do obchodu oznámit tu reklamaci tak mě dají jakýsi malý papírek ale ten si pak berou zpět až si příjdu pro tu vyřízenou reklamaci.
A nepřišlo mě že by na těch sáčcích toho bylo moc napsaného

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Kokinecka

dones tý hodný prodavačce kafe a popros jí, jeslti by ti doklady nedohledala

věř, že milým slovem toho dosáhneš víc, než když na ně budeš křičet

Cituji Kokinecka: To jsem pak vracela když sem si přešla po měsíci pro to. Nic jsem myslím nepodepisovala a na tom

To je chyba. Musí s tebou sepsat řádnou reklamaci, kde je napsáno datum zakoupení, co, závada, návrh na vyřízení....Musíš to podepsat ty a vedoucí( nebo ten, kdo to sepisoval). Většinou jsou 3 kopie- jednu dostaneš ty, jednu si nechávaj na prodejně, jedna putuje se zbožím na opravu.Když je raklamace vyřízená zas podepisuješ papír o převzetí zboží. Nevím, co teď zmůžeš, pokud nemáš nic podepsané a řádně sepsané, ale zkusila bych to na ně houknout.

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tak to je pekná kravina,chtěli s tebou jen vy**bat...jak už tady bylo řečeno,musí to mít někde zaznamenáno,že jsi to už reklamovala...a navíc nejdeš reklamovat sáčky,ale prstýnek...když jdeš reklamovat žehličku,tak k tomu nepotřebuješ krabici...nejdeš reklamovat krabici,ale ten přístroj...já bych jim dala,já s tou svou povahou-to by viděli by mi dali novej prstýnek a ještě peníze k tomua pokud jsi tam šla potřetí,tak máš právo na vrácení peněz,to je jasný

Cituji matadi: věř, že milým slovem toho dosáhneš víc, než když na ně budeš křičet

Tak to se mi nikdy nepovedlo. Asi žiju v jiné zemi.

arrow
Neprodává v Bazaru

Já jsem milá já sama brigádničím v obchodě a vím jací umí být lidé hnusní. No půjdu tam v pondělí a zkusím to, při druhé reklamaci to dohledali ale při té třetí ne.
A přece mě teda museli někam napsat že se mě prodlužuje lhůta ne? O ty aspon 2 měsíce co jsem to měla na opravách jak to tedka zjistí že to tak je? když na dokaldu nic pouznačeno není? A toto ani na těch sáčcích nebylo
A taky vím že sem se vždy ptala jestli byl nový nebo opravený a nikde to napsané nebylo a ani ty prodavačky nebyli schopné mi to říct.

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Matadi
Ano, v tom máš pravdu, že formu potrvzení zákon nespecifikuje. Ale na tom sáčku by musely být všechny náležitosti.Tedy musí být uvedeno kdy zákazník zboží reklamoval, co je obsahem reklamace (tedy jaké vady zákazník reklamuje) a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje (tj. zda požaduje zboží opravit, vyměnit apod.). Obdobné potvrzení musí prodávající zákazníkovi vydat i při vyřízení reklamace. Potvrzení musí obsahovat údaj o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání

arrow
Neprodává v Bazaru

Já právě sem milá a když už tam budu něco říkat tak chci vědět co mám říkat. Chci něco konkrétního co oni zandbali co mě neřekli co mě nedali a tak. At mám něco v rukávu. Když tam budu řvát jak histerka tak mě to asi moc nepomůže.

arrow
Neprodává v Bazaru

Na tom sáčku bylo napsáno to první co je obsahem co chci a tak.
Ale nebylo tam psaná jak a proč to vyřídili tak jak to vyřídili. Nevydali mě nic kde by bylo napsané jestli to bylo opravené nebo vyměněné za jiný kus a ani jak dlouho to trvalo

arrow
profile_image
jabima
od 2. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji matadi: dones tý hodný prodavačce kafe a popros jí, jeslti by ti doklady nedohledala

No ona to očividně ani nechce dohledat dyť by vlastně byla sama proti sobě a neměla kšeft ne? Co by měla z vrácenýho prstýnku a peněz?

takže ty fakt nemáš v ruce nic?..žádnej doklad?..ani na ten nákupní původní dokad ti na zadní stranu propiskou nenapsali "reklamace a datum"?...oni hnůj a ty jim perly?..to by asi nešlo...když nebyla paní ochotná ti to dohledat a nebudu ti to ochotní ani podruhé to dohledat, at si to napíšou jako 1. reklamaci a ty si dej už pozor na to aby ti dali všechno potřebné-veškeré doklady si schovávej...a prostě se ti to po dvou dech zas jak napotvoru"UTRHNE"... jdi na druhou reklamaci a trvej na vrácení penež-už to je totiž opakovaná vada..a to stopro stihneš než ti skončí reklamační záruka!

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

to je to, že si každý myslí, že má pravdu

jsme jak velkoobchod, tak maloobchod a tyhle ty záležitosti řešíme stále a je opravdu na straně zákazníka - v jeho dobré vůli si vše skovávat a uchovávat - bo pak záleží na rozhodnutí technika, jesli ano, nebo ne

Obecné informace:

citace ze Zákona o ochraně spotřebitele č.634/1992Sb

zákazník je povinen doložit:
vadný výrobek a popis závady
doklady, ze kterých vyplývá, že si danou věc v dané prodejně zakoupil (paragon, faktura, popis zboží, datum nákupu)

v reklamačním protokolu by měly být obsaženy tyto údaje:
reklamující – prodávající /razítko, adresa nebo jiná určující specifikace/
popis reklamovaného výrobku a datum jeho koupě /popř. č. faktury/
popis reklamovaných vad anebo rozpory s kupní smlouvou
způsob vyřízení reklamace
datum převzetí reklamace - od tohoto data běží třicetidenní lhůta na vyřízení reklamace, termín vyřízení reklamace – běžně třicet dnů, ( upozornění, že doba trvání reklamace se může prodloužit o dobu nezbytně nutnou k posouzení oprávněnosti reklamace – zjištění, zda si zákazník vadu nezpůsobil sám . . . )
podpisy obou zúčastněných stran

O reklamaci rozhoduje prodávající, který tak určí, jestli výrobek bude reklamován, anebo nikoliv.

Řešení reklamací:
Odstranitelná vada – musí prodávající bezplatně odstranit, v opačném případě má kupující právo požádat o slevu nebo od smlouvy odstoupit
Vada nejde odstranit anebo brání běžnému používání věci jako v případě bez vady – má kupující nárok na výměnu anebo od smlouvy odstoupit.
Odstoupit od smlouvy může i v případě, že jde o vadu opakovanou, která se na výrobku vyskytne nejméně dvakrát anebo se na zboží vyskytne tři a více vad, které zabraňují jeho běžnému používání.

Prodávající nemá povinnost kupujícího o průběhu řízení reklamace informovat. Kupující je povinen si ohlídat termín předávání věci a průběh vyřizování reklamace.

Vyřízení reklamace
Prodávající uzná kupujícímu nárok na reklamaci a úplně anebo zčásti jeho požadavkům vyhoví
Prodávají zamítne kupujícímu nárok na reklamaci – pouze pokud je neoprávněná, a to v případě, že prodávající za vzniklou vadu neodpovídá, popř. prodávající závadu na dané věci neshledá.

Záruční doba – 24 měsíců
0-6 měsíců od data koupě, neoprávněnost reklamace musí prokázat prodávající
7-24 měsíců od data koupě, oprávněnost musí prokázat kupující

tady máte výpisek ze zákona

jo a když už chceš mít něco v rukávu, tak skutečnost, že ti nesdělili jestli reklamace předchozí vyřídili opravou nebo výměnou je chybou na jejich straně-protože tohle je ze zákona informace nutná-určuje totiž běh další záruční doby...otázkou může být jak jim dokážeš, že ti to nesdělili...takže bych se stejně bejt tebou uchýlila k mému původnímu napadu-když nebudou vstřícní upadne ti bohužel přívěsek znova velmi záhy po vyřízení reklamace-kde si ohlídáš jestli to měněj nebo opravujou(protože když by prstýnek měnili tak nemusíš s tím "upadnutím" zas tak pospíchat-máš totiž komplet novou záruku!)....jako já jsem zastánce bezbřehé spravedlnosti a poctivosti -proto jsem se dala cestou práva-ale kam spravedlnost ani poctivost nedosáhne musíš si hold pomoc sama!

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Cituji Fashion victim: tak skutečnost, že ti nesdělili jestli reklamace předchozí vyřídili opravou nebo výměnou je chybou na jejich straně

budu oponovat - jenže ona nemá nic písemného - ona má jen ústní vyjádření a prodávající opravdu není povinen si cosi dohledávat ( to je jen jeho dobrá vůle)

matadi
je vidět že jsi si nečetla můj přispěvek celý/pořádně-mám to tam napsané, že těžko bude dokazovat, že ji to nesdělili

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené