arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

Fashion victim

máš pravdu - zamyslela jsem se nad tím, jak z nich ty peníze dostat zpět cestou co nejmenšího násilí

a nic jiného, než to, co tebe - tedy během měsíce 2* reklamovat mě nenapadlo (jen je otázka co reklamovat, aby to prošlo)

hold dokud budou v zákonech mezery tak se musíme naučit v těch mezerách kličkovat, nebo nás sežerou jak červí díra...nedá se svítit.....držím slečně pěsti a přeju pevné nervy

arrow
Neprodává v Bazaru

No to se právě mlátím do hlavy tady u toho komplu ted!! Já vím že na tom sáčku nebylo napsáno jestli to opravili nebo dali nový kus a když sem se ptala prodavačky tak tam čuměla na nějakej papír (kterej mě pak nedala) a řekla že neví že to tam nepíšou!!
A ani na ten paragon mě třeba nenapsali běží nová lhůta od kdy do kdy a ani nenapsala prodlužuje se lhůta o třeba těch 30 dní co to bylo na opravě

To jim můžu říct ne?? Protože jedna reklamace proběhla asi dva dny po koupi a další reklamace asi po roce takže kdyby mě tehdy dali nový kus tak mám mít reklamní lhůtu ještě asi rok. Takhle už jen pár dnů.

arrow
Neprodává v Bazaru

matadi
je to prstýnek na kterém jsou 2 přívesky srdíčko a bonbon a ten bonbon mě ted už po třetí upadl! Jako ono by se to dalo to utrhnout a dat to tam znova na tu reklamačku ale problém je v tom že mě 16.6. končí záruční doba.
Potřebovala bych to prodloužit aspon o ty 2 mesíce co jsem to měla na opravách nebo jim teda nevím jak zjistit zda mi dali nový kus a pak by byla a jiná záruční doba že?
Ale jak to ted zjistím když mě to neřekli a ani na tom sáčku to napsané nebylo tím sem si 100% jistá protože mě to pořád vrtalo v hlavě jestli je teda nový nebo opravený

Kokinecka

je to fakt blbý...ale říct jim můžete co chcete, ale nemáte v ruce nic...nemají ani povinost Vás informovat o tom,že Vám běží lhůta nová nebo že se ta stávající prodlužuje...protože NEZNALOST NEOMLOUVÁ ... tady v tom státě se hold počítá s tím,že každej si běžně po večerech čte uzetka i s judikaturou nebo co...navíc ani ten co by si to fakt četl tomu neporozumí, já na to musela studovat 5let a i tak občas tápu při tom návalu novelizací...zkuste se s nima domluvit-argumentujte vším možným co se tu uvádělo-dejte vědět svých postojem,že jste velmi dobře informovaná bydost a ne "hloupá mladá holka" (neberte to osobě,ale oni na to často právě sázejí-že běžný člověk-nota bene omladina- prostě neví) a pokud se s nimi nijak nedohodnete vyřiďte reklamaci (byť dle nich první) a trvejte na dokladu kde budou veškeré nutné informace (třeba i na pytlíku) - taky si dejte pozor na to co paní prodavačka bude vyplňovat jako závadu (aby jste pak opravdu napříště donesla přesně tutéž závadu-a teda opakovanou, při níž už Vám musejí vrátit peníze), na znění závady musí být shoda z obou stran - tak se nenechte ukecat/oblbnout....a poučení pro příště...SCHOVÁVAT, SCHOVÁVAT A SCHOVÁVAT - je dobré nechat si doklady i od věcí, které máte v osobním vlastnictví, leč už se na ně záruka nevztahuje - to pro změnu kůli exekuci (ale to už je na jiné téma)

jo a k té lhůtě, jelikož nemáte v ruce nic z předchozích reklamací, tak Vám bude muset na ten "ZÁKROK" stačit jen ta lhůta poslední reklamace...během vyřizovaní reklamace se běh záruční doby staví-tzn. nebězí... - oni maji max. 30dní na vyřízení reklamace - během těch 30dní lhůta prostě neběží, pokračuje až po tom, co si opravený předmět převezmete....takže shrnuto o těch Xdní co nebudete moct mít prstýnek na ruce-protože bude na reklamačce-tak se lhůta prodlužuje..tzn. jestli bude vyřízení reklamace trvat 23dní tak Vám záruka místo 16.6. končí až tuším 9.7.....(16.6.+23dní)...ale musíte si nechat původní paragon-kde bute datum zakoupení z něhož se dá dovodit konec původní záruční lhůty+protokol(potvrzení) o reklamaci kde bude uvedeno kdy jste reklamaci nárokovala a kdy Vám byl reklamovaný předmět vrácen, z čeho se zase dá dovodit o kolik dní se záruka prodlouží...oki?

arrow
Neprodává v Bazaru

Jo tohle já chápu a co když u předešlých reklamacích mě toto nedali? Neřekli mě jestli je nový nebo opravený!

ale jak jim dokážete že Vám to neřekli?.....jistě-pochybili,ale vy jim to bohužel nemáte jak dokázat-pokud byste měla pytlík-nebo prostě jakejkoli papír z reklamace a chyběl by tam tenhle údaj pak byste s tím mohla argumentovat,ale takhle...říct jim to můžete o tom žádná, třeba to s nima pohne,ale ... nemáte důkaz

arrow
Neprodává v Bazaru

Njn a prý že s poctivostí nejdál dojdeš musím se tomu smát fakt!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené