arrow
profile_image
vrtulka
od 26. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
dostala jsem se do podivné situace . Moje matka rekonstruuje byt v OV, bohužel je mimo republiku a nemám kontakt na řemeslníky (ani na ní, má vypnutý mobil, vrací se za dva týdny, skutečná radost), kteří rekonstrukci provádí v její nepřítomnosti.

Bohužel během víkendu již došlo ke dvěma stížnostem, jedna je závažná. Sousedům pod máminým bytem byla díky probíhajícím úpravám poškozena, zřejmě proražena vana plus poničené okolní věci.
Zítra to budu řešit a potřebuji vědět, zda opravu sousedům mám hradit já, či oni řemeslníci, kteří škodu způsobili.
Děkuju za odpovědi.

arrow
profile_image
elesse
od 12. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

nejsem teda odborník, ale myslím, že platit by měli řemeslníci. Dokonce by na to mohli mít i nějakou pojistku. Proč bys měla platit ty když si škodu nezpůsobila?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Remeslníci, ti by měli být pojištěni. Je to něco jako by odtahová služba poškodila třeba vůz autopůjčovně = ty by sis ho půjčila, měla poruchu, zavolala si odtahovku a ta by ho během přepravy poničila. (jiný příklad nemám, je to z práce)

Cituji tyweee: Remeslníci, ti by měli být pojištěni. Je to něco jako by odtahová služba třeba vůz autopůjčovně = ty by sis ho půjčila, měla poruchu, zavolala si odtahovku a ta by ho během přepravy poničila. (jiný příklad nemám, je to z práce)

Ano, většina z nich má pojištění a platit by to měla pojišťovna, které to oni musejí nahlásit, jinak je škoda na nich

arrow
profile_image
Didli
od 8. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Stalo se nám něco podobného, při rekonstrukci koupelny se řemeslnící probourali k sousedce. Ta navíc byla zrovna mimo ČR, mezitím než přijela, nám dodělali koupelnu a až se sousedka vrátila, vše už řešili řemeslníci s ní, přez nás nešlo už nic-sami se domluvili se sousedkou, kdy to příjdou k ní na několikrát opravit. Sousedka byla spokojená a mile překvapená, jak to vše skvěle proběhlo, řemeslníci nám pak jen po opravě nahlásili, že je vše opraveno a v pořádku.

arrow
profile_image
vrtulka
od 26. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji všem za reakce .
Bohužel u nás to začíná vypadat na delší jednání, ale aspoň vím, jak s nimi komunikovat. Samozřejmě nejdřív tvrdili, že vanu máme uhradit, přítel dělal, že neslyšel a rovnou se zeptal, kdy škodu napraví, tak otočili, snad bude vše OK.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené