Ahojky,
chci se zeptat, jestli někdo nevíte jak je to s užíváním všelijakých potravinových doplňků během léčby Roaccutanu? Zajímá mě hlavně něco na ochranu jater, např. kapky z ostropestřce mariánského nebo tablety Essentiale forte, které jsou přímo na regeneraci jater. Mě doktorka nebyla schopná odpovědět. Pokud někdo víte, tak napište. Chtěla bych během léčby něco brát, a nebo jestli to užívat až po dobrání Roaccutanu. Díky zdravím Jorkie

Tohle mně taky tenkrát nikdo neřek.. a to ještě přitom do každýho rvou antikoncepci, která přece taky není na játra nic moc... Zkus se poptat ještě lékárníků.
Já zobala preventivně na klouby Condrosulf, ale jaký by to bylo bez něj nevím...
Doplňky určitě neublíží (akorát A vitamín a betakaroten se myslím nemá), ale spíš bych si ty peníze šetřila na dobu po dobrání... aby to při léčbě nebylo jako "lití benzínu do děravý nádrže"

Mufallo,
díky za odpověď. Jj, betakaroten by se neměl, i když teď si nejsem úplně jistá. Něco na klouby? Na ty jsem úplně zapoměla, to mě ještě ani nenapadlo řešit. Beru Roacc. až od zítra, tže nějaké vedl.účinky se dostaví až později. Z těch potravin. doplňků mě fakt zaujal Essentiale forte, mamce ho totiž doporučili během chemoterapie, což je v podstatě taky záběr na játra. Jdu zítra vyzvednout Roacc.tak se lékárnice zeptám. To lití benzínu do děravé nádrže jsi napsala výstižně No uvidíme. K té antikoncepci: jsem si vydupala, že antikoncepci při léčbě brát nebudu. Jsem 2 roky po vysazení HA a jsem ráda, že se mi menses a celkově tělo vrátilo jakž takž do normálu. Opravdu mi nesedla.

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Beru Lecitin ( na pamět), má to dobrý učínky na játra, pišou na obalu... lze užíváz souččastne s aknenorminem (roacc)?

arrow
profile_image
0908maja
od 30. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ja som tiež nič nebrala, akurát nakúp naozaj dobré balzámy na ústa, a aj telo.. Odporúčam na pleť - Physiogel krem, je v lekarni, a ja som sním úplne spokojná.Nejedz citrusové plody ako pomaranče, mandarinky - hovorím z vlastnej dosť zlej skúsenosti.

Reaguji na 0908maja:
díky za rady, ten Physiogel krém se chystám koupit.

arrow
profile_image
0908maja
od 30. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ja si ho neviem vynachváliť, nieje ani drahý a používam ho aj po liečbe naďalej. aj moja mama ...

arrow
profile_image
Diduna
od 30. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, tiez som nic nebrala, iba klasicke vitaminky ako C,zinok a podobne, a všetko bolo vpohode, iba suché pery

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

chodím do posilovny a chtěl bych si koupit nakej protein ( ve formě protenoivych napoju) , myslíte, že to nevadí kombinovat s ROA ? Beru ho cca 50. den a mam ted 35 mg (60kg), co myslíte? nezvýší mi ten protein nějaký hodnoty jaterních testu apod?

protein snad na játra nic nedělá, to si dej

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

užívali jste něco na ty kosti nebo tak? Nějak mě dneska bolí rameno a občas me pichne ve svalu v ruce? To je asi nasledek ROA co? zmízí to tak rychle jak se to objevilo, nebo už si mam zvykat? do tedka sem nic nepocitoval...

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

mám to rameno celý vykřupaný sakra Mě to žere kosti nebo co ? Fakt zavidím, těm co mají po lecbe, jsem cca na 2 mesici a oblicej porad stejny nak... akorat je to takovy trosku vybledlejší... achjo

2 měsíce je nic, čím tlustší kůži a hlubší to kdo má, tím dýl to trvá..
Já jsem si zobala Condrosulf, ale teda mě právě naopak klouby při léčbě naprosto přestaly křupat, nebolelo nic, ale připadala jsem si jak nějakej bezobratlej.. až po roce jsem si mohla vychutnat ten zvuk prokřupnutí prstů nebo páteře..

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jn, taky doufám, že mi to ještě zvýší, při nejhorším si to zvýším sám. ( pozná Dr., že neberu treba 40 mg ale 50 podle krve?) Chodil jsem dosud prave do posilky a celou dobu Ok, ale ted mě trošku bolí záda, za krkem a když točím rukama, tak me křupe v ramenním kloubu, přemýšlím, jestli není nejlepší s tím ted přestat, abych nenadelal víc škody než užitku. při vyšší dávce se to už asi ozve většině lidi co ? Ten condrosulf to asi zakryje, ale klouby budou trpět dál, když je budu namát co? .. fuj, naskakuje mi s tebe husí kůže, ty křupálistko

Cituji FiFa20: při vyšší dávce se to už asi ozve většině lid

je to asi logicke, s vyšší dávkou klouby budou taky víc "vyschlý" a přílišným pohybem by se asi mohly zbytečně opotřebit.. pohybu bych se nebránila, ale jen tak udržovací, aby člověk úplně neochab.. už tak léčba unavuje a ještě být z kondice úplně... jen co bolí, to nedělat..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené