arrow
profile_image
ask
od 9. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s vedlejšími účinky výplní kyselinou hyaluronovou? Nemyslím ty okamžité po aplikaci, ale třeba po pár měsících - granulomy, záněty atd. Zajímá mě, jak rychlý je nástup onemocnění, příznaky atd.
Byla jsem na aplikaci Stylage do propadlého místa na tváři (poměrně velká výplň) před cca 3 měsíci (měla jsem tam po aplikaci přes 2 týdny modřinky). Stále to místo lehce cítím a poslední dobou se mi zdá jako by pod kůží vznikal měkký hrbolek a někdy je místo zvenku v lehce červenějším odstínu než ostatní kůže....trochu mě to znervózňuje. Všem děkuji předem

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené