arrow
profile_image
Marge1980
od 16. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, zajímalo by mě, jestli měl někdo podobný problém jako já a jak se tomu dá pomoci...

Před 4 měsíci jsem vysadila hormonální antikoncepci, brala jsem 15 let v kuse Minisiston. Za celých těch 15 let braní HA jsem neměla absolutně žádné potíže, cítila jsem se skvěle, absolutně jsem neznala, co je to PMS nebo výkyvy nálad v souvislosti s cyklem. Je mi 33, takže jsem HA vysadila kvůli tomu, že jsme si řekli, že se začneme pokoušet o dítě, ale ty stavy, které mě od vysazení provázejí, to je psycho... Mám hrozně časté výkyvy nálad, deprese, až plačtivé stavy, pár dní jsem v pohodě a mám dobrou náladu, pocit, že se mi vše daří, pak přijde nějaká pitomost a mě to úplně sundá, mám depresi, pocit, že jsem nanic, že nic nejde, minimální produktivitu v práci...vždycky si říkám, že jsem asi nemocná a zralá na psychiatra...

Jsem založením spíš optimista a veselý člověk a tyhle stavy mě deptají, nejhorší je, že si neumím pomoct a jediné, co mi zabírá, je dát si skleničku či více vína... Když mám ty svoje stavy, tak nechci ani otěhotnět a děsím se toho...i když, když budu upřímná, nikdy jsem nebyla mateřský typ, ale když jsem vysazovala HA, uměla jsem si aspoň představit, že dítě mít budu, ale teď ani náhodou, takto silné jsem to nikdy neměla.

Zažila jste to některá? Všude zde v diskuzi jsem našla, že výkyvy nálad mají holky, když HA berou, já to mám přesně opačně...

Dost vážně uvažuju o tom, že začnu znova brát HA, abych se trochu srovnala, ale nejde to řešit nějak jinak? Třeba alternativní medicínou?

Budu moc ráda za jakoukoli radu nebo zkušenost.

arrow
profile_image
KatyM
od 12. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To je hodně zvláštní, já právě taky vždycky slyšela o opaku. Nebo alespoň já jsem měla časté změny nálad, PMS a všechny ty věci okolo právě s HA. Před 5 dny jsem vysadila, protože to na mě mělo hodně negativní účinky (tromboza, ty nálady, menší chuť na sex, navíc jsem hosně výbušná, což souvisí s těmi náladami), takže čekám, co nastane. Doufám, že na tom nebudu ještě hůř..? Ale tak ty píšeš, že při HA jsi byla spokojená..no, možná, jestli chcete s přítelem mimčo, tak si ho pořídit a najet zase na svou HA? Vše se ti vrátí do normálu, při troše štěstí. Ale určitě to neřeš jenom tady, zavolej si na gyndu a pořeš to s doktorem

arrow
profile_image
Marge1980
od 16. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji KatyM: možná, jestli chcete s přítelem mimčo, tak si ho pořídit a najet zase na svou HA? Vše se ti vrátí do normálu, při troše štěstí.

To jsem si taky říkala, ale zatím to spíš vypadá tak, že žádné mimčo se ani konat nebude, protože když mám ty svoje nálady, tak představa, že mám k tomu ještě dítě, to bych nedala... A navíc jestli to bude takto dál pokračovat, tak ani nebudu mít dítě s kým mít, protože mě manžel brzo pošle někam...

arrow
profile_image
KatyM
od 12. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Marge1980: mě manžel brzo pošle někam

tak ne přítel, manžel.. promiň

Cituji Marge1980: představa, že mám k tomu ještě dítě, to bych nedala

proto si myslím, že co nejrychleji skočit za doktorem..aby to fakt nedošlo tak daleko, že otěhotníš, a najednou se budeš muset rozhodovat, jestli ho vlastně chceš, nebo najednou ne..to by nebylo fér jak k mimču, tak tobě by interupce ničila nervy i tělo...

arrow
profile_image
Marge1980
od 16. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na KatyM:
No jo, ale myslíš, že mi doktorka poradí? Na gyndě mi pravděpodobně znovunasazení HA nedoporučí, mám takovou ráznější moc milou paní doktorku, když jsem vloni byla na prevenci, dostala jsem sodovku, že je mi 32 a ještě nemám v plánu mít dítě. Ta by chuděra koukala, kdybych za ní teď o rok starší přišla, že chci znovu nasadit antikoncepci

arrow
profile_image
KatyM
od 12. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Marge1980:
no, to by se jí asi nepozdávalo...ale na druhou stranu lepší než potrat a lepší než mít problémy kvůli tomu, co by tomu asi řekla doktorka.. zkusit jí vysvětlit, že prostě ti to dělá problémy, a jestli není něco na srovnání těch hormonů..třeba to prostě jen chce delší čas na vyplavení zbytku těch umělých hormonů..tělo to nezvládne vždycky do čtvrt roku, někdy to chce i dva roky...

arrow
profile_image
Marge1980
od 16. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na KatyM:
No, máš pravdu Ještě jsem tady na fóru našla, že někomu pomohla na srovnání hormonů po vysazení HA homeopatie, sice holky psaly, že nemají pravidelnou menstruaci, ale třeba by to pomohlo. Vyšťourala jsem kontakt na homeopatku mojí kamarádky, tak jí zavolám a zkusím to takto + se objednám na gyndu. To jsem zvědavá, co mi doktorka řekne

arrow
profile_image
Brambleberry
od 12. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak já si myslím, že to klidně může být tím vysazením, protože to tělo může být teď hormonálně úplně mimo a nálady a mozek nám ovlivňují právě hormony. Zašla bych si na gyndu, třeba to bude chtít upravit hladinu hormonů, aby se tělo zklidnilo a zvyklo si je zase regulovat samo.
Jinak na srovnání hormonů po vysazení se doporučuje z přírodních přípravků Sarapis a pupalka (olej v tabletách).
Já mám vysazeno pár měsíců a pozoruju trochu výkyvy nálad v závislosti na fázi cyklu, ale není to teda takový extrém jako u tebe. Radila bych řešit zavčas, ať se zbytečně netrápíš

arrow
profile_image
Lasička_
od 13. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já to měla přesně naopak, po vysazení jsem se cítila psychicky mnohem líp
Nasadit znovu HA - nevím, nevím, tím to řešení vlastně jen oddálíš, pokud jí nechceš brát celý život... Alternativních možností je celá řada, záleží na tom, co ti sedne. Já mám zkušenosti s hormonální jógou, která pomáhá hormonální rovnováze - a jako každá jóga taky psychice. Zabere to nějaký čas (půl hoďky denně), ale člověk se pak cítí fajn. Můžeš zkusit třeba bylinkový čaje (kontryhel, řebříček) nebo kapky (Femigard, ale existoje toho víc) na srovnání hormonů. 4 měsíce nejsou tak dlouhá doba, prý neexistuje žádná studie na to, jak dlouho se s "následky" HA tělo vypořádává. Držím palce, ať je to brzy zase v pořádku!

arrow
profile_image
Marge1980
od 16. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Brambleberry: Jinak na srovnání hormonů po vysazení se doporučuje z přírodních přípravků Sarapis a pupalka (olej v tabletách).

moc díky za doporučení, pupalku zkusím

Cituji Lasička_: Já mám zkušenosti s hormonální jógou, která pomáhá hormonální rovnováze - a jako každá jóga taky psychice. Zabere to nějaký čas (půl hoďky denně), ale člověk se pak cítí fajn.

Taky díky za rady. Ta hormonální jóga mě zaujala, jógu cvičím moc ráda, ale chodím na hatha jógu a tak 1 - 2x týdně. Nemohla bys mi prosím poslat nějaký odkaz, jestli znáš nějaký konkrétní? Zkusím si to vygooglovat.

To by bylo fajn, kdyby to pomohlo

arrow
profile_image
Nickholka mojeid
od 5. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mně pomohla třezalka

Jo, hormony jsou prevít.
Mě pomáhá Gynex, pupálka a vysoké dávky hořčíku a vit. B6.
A protože to chvíli trvá, než se to srovná, tak na depresivní stavy a s okamžitým účinkem, jsou kapky s kozlíkem lékařským.
http://ekomarket.cz/bylinne-extrakty-lihove-tinktu ry/974-topvet-kozlik-lekarsky-baldrianske-kapky-10 0ml.html

arrow
profile_image
Nickholka mojeid
od 5. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji True: Jo, hormony jsou prevít.
Mě pomáhá Gynex, pupálka a vysoké dávky hořčíku a vit. B6.

Ještě prý B12 je dobrá na nervy.

arrow
profile_image
montaana219
od 5. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Znovunasazení HA opravdu není řešení. Já jsem to sice měla úplně naopak, nálada se mi jen zlepšila, ale myslím, že i toto se dá, díky těm hormonálním výkyvům, pochopit. Určitě vyzkoušej něco z toho, co ti již holky poradily a věřím, že se to zlepší. Jinak, dobrý je i Gynex a myslím, že má i zlepšovat náladu

arrow
profile_image
Marge1980
od 16. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Moc vám všem díky za rady a podporu Našla jsem tady náhodou v jiném tématu kontakt na MUDr. Máslovou, gynekoložku, která léčí ale i alternativně, takže se k ní v pondělí objednám. Možná mi pomůže i s hlavou a obecně s mým trochu komplikovaným přístupem k mateřství obecně

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené