arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Koupila jsem jako dárek pro kamarádku pleťovou vodu od Clinique, bohužel jsem zjistila, že je to jiná, než ona používá.Kupovaná je před necelým týdnem, ani jsem na ni nesáhla. Je možné ji vyměnit? Máte s tím někdo zkušenost?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jestli máš účtenku tak určitě
Ve které Sephoře?

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Koupila jsem v Letňaněch........... Samozřejmě, účtenku mám, spíš jde o to, zda se na kosmetiku nevztahují nějaká jiná pravidla................... ?

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

sabulebambule
Nevztahují se na kosmetiku žádná jiná pravidla,pokud máš účtenku a zboží je nerozbalené,tak nevidím žádný problém

arrow
profile_image
terezkaaaa
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

souhlasím z zanet96 neměl by být problém

arrow
profile_image
terezkaaaa
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

souhlasím s zanet96 neměl by být problém

Jen aby nebyla nějak limitována doba do kdy lze vrátit vyměnit....

arrow
profile_image
terezkaaaa
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

myslim že do 14 dní by to měli vracet bez problému.

terezkaaaa
Někde většinou je to oblečení je na paragonu přímo uvedeno do 7 dní

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

prorsum
No,většinou mají min.14dní až měsíc,na paragonech je často uveden týden,ale málokde to tak je.Bude to opět i o ochotě,ale já si myslím,že to fakt nebude problém

Zanet96
přesně bude to o ochotě...
která je teď dost vypjatá v tom shonu když lidé jsou tak unešeni nákupy až zapomínají na slušné chování,kolikrát se divím a stydím ve frontě u pokladny....

arrow
profile_image
sabulebambule
od 11. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já ani nechci vracet peníze, pouze vyměnit jednu vodičku za druhou Navíc jsou i stejně drahé, tak snad nebude problém, uvidíme.....................dám vědět

Já mám podobný problém. Zrovna dneska jsem si do Sephory šla pro Radiant creamy concealer od Narsu. Přišla jsem tam, řekla jsem slečně jaký odstín chci, ona mi ho našla, podala mi ho, já ho zaplatila a odešla. Doma jsem se pak na něj pořádně podívala a zjistila, že to vůbec není on! Stačilo podívat se na obal a bylo mi to jasné. Neotevřela jsem ho a mám účtenku. Hned zítra tam půjdu a budu ho chtít vyměnit. Doufám, že to nebude problém, už tak jsem opravdu vytočená!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené