arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, poslední dobou dobou má hodně vysušenou a podrážděnou bradu. Objevují se na ní červené fleky a něco, co vypadá jako lišej. Kosmetiku používám pořád stejnou, hydratovaná je taky, mažu se opravdu pečlivě i třeba vícekrát denně v tomhle počasí. Přesto i když ji večer zhydratuji a promažu, ráno je taková, jako jsem popsala. Někdy i během dne. Nikde jinde na obličeji takový problém nemám. Tohle se mi objevilo to změně antikoncepce, teď beru dienille. Možná je to hloupost, ale může to spolu nějak souviset? Děkuju moc

s tim mam problém také, hlavne když pouzivam kosmetiku na akne. Ted jsem zadarmo dostala jako testerka nejakou novou kosmetiku, která by plet nemela tolik vysusovat, protože obsahuje olejicky. Napsala jsem si o ni na www.jaksezbavitakne.cz . Je tam akce pro testerky. Az to poradne vyzkousim, napisu výsledek.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Lin_da:akné nemám skoro žádný, občas se objeví pupínek, ale to neřeším. Takže kosmetiku na akné nepoužívám, z toho to být nemůže...

Ahoj. Také jsem změnila antikoncepci a používám tu samou co ty. Je to asi 14dni co se moje pleť změnila a to doslova. Z hezke pleti bez jediného vridku jsem se pekne osypala. Nejhorší je čelo. Mám jeden pupinek vedle druhého, jsou takové menší a hodně cervene, ze to ani poradne nejde zakryt korektorem. Nevím čím to je, nikdy jsem s pleti nemela sebemenší problém až teď. Hrozne se za to stydím. Nic na to nepomáhá. V práci jsem ve styku denne s lidmi a nemůžu si dovolit vypadat jak puberták. Přecházela jsem z ANT Minerva. Po ni jsem měla pleť dokonalou. Asi přejdu zpět.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Helushka: aha, sice máme jiné problémy, ale potvrdilo se, co jsem si myslela. Mockrát děkuji za tvůj příspěvek! Budu muset také přejít na jinou antikoncepci.

Nemáš zač. Moje doktorka me tvrdila, ze me tyto prášky pekne sednou, ale opak je pravdou. Ta pleť není jediny problém. Mám i výkyvy v cyklu, bolesti hlavy a břicha. Navíc je tato antikoncepce dražší než Minerva tak jsem pekne nastvana.

arrow
Neprodává v Bazaru

s Minervou nemám zkušenosti. Kolik cca stojí? Cena u mě není na prvním místě, radši si připlatím, aby mi to nedělalo nějaké problémy. Já zatím pozoruji změny jen na pleti, břicho a nic mě nebolí. Naštěstí. Každopádně díky

Brala jsem antikoncepci 7 let, tak už myslím vím o čem mluvím. Podle mých zkušeností ti může tělo reagovat všemi možnými způsoby. Já jsem brala od 17 let 6 měsíců Lindynette, byla jsem po ní permanentně naštvaná, tak jsem si ji nechala změnit na Diane 35. Nálada se mi vrátila do normálu, tak jsem si myslela, že je vše ok. Bohužel se mi vytvořily křečové žilky (náběh na křečové žíly), tak jsem ve svých 23!! letech poznala, co je to bolest křečáků v lýtku. Ujeté, že? Proto jsem si nechala antikoncepci opět změnit (už si nepamatuju název), a pozorovala jsem, že se ze mě stala frigida, bylo to čím dál tím horší (3. měsíc jsem se už ani nedokázala zvlhčit, sex mi nic neříkal), tak jsem ji přestala brát úplně. Po vysazení se mi rapidně zhoršila pleť, ačkoli jsem na to netrpěla ani v pubertě. A co je mnohem horší, zjistila jsem, že už nemůžu jíst mléčné výrobky! Bolí mě z nich hrozně útroby, jsem nafouklá.. a viním z toho antikoncepci, protože tyhle problémy se mi objevily po vysazení a nesnášenlivost na mléko se v naší rodině vůbec nevyskytuje. Takže děvčata, nenechávejte si napsat prášky jako já bez opravdu důkladného zvážení, jestli vám to za tyhle potíže stojí. Jen doplním, že žiju poměrně aktivně a zdravě, nepiju, nekouřím, pitný režim dodržuju. A taky jsem si myslela, že negativní zkušenosti jsou přehnané

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené