arrow
profile_image
gabbb
od 19. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dobrý den, musím poslat žádost na dopravní podnik o zrušení pokuty a potřebovala bych poradit, jak na to aby to působilo slušně, vůbec si nevím rady, byla bych ráda aspoň o ukázku jak mám začít. Předem děkuji za každou radu

arrow
profile_image
clearbook
od 7. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A kvůli čemu žádáš o zrušení pokuty? Jela jsi bez dokladů a šalinkartu jsi zapomněla doma?

arrow
profile_image
gabbb
od 19. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jela jsem na zlevněnou jízdenku a myslela jsem, že se to dá, když mám u sebe studentský průkaz. I jsem se ptala a na nadráží mi to potrvdili, ale na dopravním podniku řekli, že ta jízdenka je pro mě neplatná.

arrow
profile_image
clearbook
od 7. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No zkusit to můžeš, ale myslím si, že ti to neuznají...
Každopádně to zkus napsat takhle:

Tvoje jméno Dopravní podnik města XYZ
Adresa Adresa

Věc: Žádost o zrušení- prominutí pokuty

Žádám vás tímto o zrušení pokuty ze dne ......., kdy jsem byla pokutována pracovníkem Dopravního podniku města XYZ kvůli nesprávné výši jízdného. Použila jsem zlevněnou jízdenku, kterou jsem si zakoupila na radu pokladní na nádraží v - tady napiš město-. Domnívala jsem se, že zaměstnanci jsou řádně proškoleni a poskytují mi správné informace ohledně výše jízdného pro studenty.

Jsem ochotna doplatit rozdíl mezi výší zlevněného jízdného a plného jízdného, ale s pokutou nesouhlasím a žádám o její prominutí.

Doufám, že žádost bude vyřízená k plné spokojenosti obou stran.
S pozdravem
gabbb

V XYZ dne 20. 2. 2012 a podepiš se.

Nikdy jsem to nepsala, má to být jen nějaký dopis s bláloly, že je ti to líto? Asi bych vyplodila něco ve stylu:

Dobrý den,

obracím se na Vás ohledně pokuty, která mi byla uložena dne... ve výši....

Při dopravě vlakem (autobusem) jsem si zakoupila zlevněnou jízdenku. Jsem v současné době studentka a ještě před odjezdem jsem se informovala na nádraží u přepážky, zda lze v takovém případě zakoupit pouze zlevněnou jízdenku za předpokladu, že jako doklad o studiu s sebou budu mít i studentský průkaz. Bylo mi sděleno, že ano.

Na základě této informace jsem tedy zakoupila pouze zlevněnou jízdenku, nicméně jsem byla následně kontrolována revizorem a byla mi udělena výše zmíněná pokuta. Jako důvod revizor uvedl, že tento postup (zakoupení zlevněné jízdenky a předložení studentského průkazu) není možný.

Ačkoliv jsem si vědoma toho, že sdělení obsluhy na překážce není závazné a bylo v mém zájmu si sdělenou informaci ověřit ještě jiným způsobem, žádám Vás o přezkoumání uložené pokuty vzhledem k okolnostem celého případu a o její prominutí nebo alespoň snížení.

Celá situace je mi nepříjemná, uznávám svojí chybu, nicméně jsem přesvědčena o tom, že obsluha na přepážce by měla mít přesné informace o systému jízdenek, být řádně zaškolená a poskytovat zákazníkům přesné a pravdivé údaje.

Celá tato nepříjemná situace je pro mě ponaučením a věřím, že už se nebude opakovat. Přesto doufám, že vzhledem k okolnostem uznáte mojí žádost a pokuta mi bude prominuta nebo alespoň snížena (na výši poloviny jízdného, které tedy tímto doplatím).

S pozdravem ....(vlastnoruční podpis)
Datum, místo

Plus bych přiložila kopii pokuty, kopii studentského průkazu a jestli ještě máš jízdenku, tak i kopii jízdenky.

A ještě bych se podívala na jejich stránky, jestli tam něco o tom nemají a kdyžtak se na to ještě odvolala.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené