arrow
profile_image
Teuska
od 13. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ráda bych vás poprosila o radu. Před 10 dny se mi udělal na tváři obrobský kožní absces plný hnisu. Fakt je, že na akné trpím, ale toto se mi v životě nestalo! Má průměr cca 5 cm, je to obrovská bolestivá boule. Byla sem u kožní doktorky, dostala sem ATB Doxybene + Differin gel na 2 měsíce a byla na řezání, kam jdu už skoro po 3 na kontrolu a stále mi z toho teče hnis a doktorům se to nezdá.
Nemáte tipy a nějakou alternativní léčbu a za jaké příčiny vůbec absces vzniká? Doktorka říkala, že by mi prý i mohl poškodit mozkové blány.

arrow
profile_image
Issabell28
od 29. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Teuska:
No tak si myslim, že ti to všechno doktoři "nevyškrábli", jinak by se ti už nedělalo.A brali ti z toho stěry? Můžeš tam i nějakého Staphylococa a to může být příčinnou, proč se ti dělá stále dokola.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Nejspíš se ti tam "uhnízdila" bakterie a popravdě, dost těžko se toho zbavuje. S antibiotiky bych se bála přestávat, protože z takovéto věci se žilní cestou bakterie může dostat i do mozku(to je na tom asi to nejnebezpečnější), ale abych tě nestrašila, teoreticky se to může stát i u obyčejného pupínku. Myslím, že bys měla v léčbě vytrvat , ale jak jsem psala, je to občas boj na dlouho.

arrow
profile_image
Teuska
od 13. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ano, doktorka říkala, že tu bylo riziko zánětu mozkových blan nebo napadení trojklanného nervu. Jinak zatím se to trochu zlepšilo, ale absces je stále plný hnisu a boule nesplaskává. nevím zda antibiotika zaberou, beru je 4. den.

arrow
profile_image
Issabell28
od 29. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Teuska:
Nenapsala jsi, jestli ti z toho brali nějaký stěry.A co bereš za ATB?Stále to Doxybene?

arrow
profile_image
Teuska
od 13. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Issabell28: Stěry žádné. Stále beru Doxybene, ale nemohu říct že by mi po nich bylo dobře. Dělají mi zle na žaludek.

arrow
profile_image
Issabell28
od 29. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Teuska:
Tak stěry by to chtělo udělat určitě, alespoň mi to tak v ordinaci děláme.Jinak ty ATB možná mi přijde, že Augmentin je lepší nebo tedy alespoň mi ho nasazujeme pacientům často a nikdo s ním nemá nikdy problém.Tak zkus zajít ještě někam jinak, když tato léčba nikam nevede.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené