arrow
profile_image
Rockabillová
od 31. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Krásný den,nevím si už rady nikdy sem netrpěla na akné moje kožní mě neustále
píše mastičky belogent atd což je kortikoid a snad se mě to vždy potom jen zhorší.! A četla sem že na obličej to nemůže ani. V pondělí kní zase jdu uplně z hrůzou co zase vymyslí a dokonce mě snad jako akné to ani nepříjde některé pupinky jdou vymačknout a některe ne a jsou na ličku jak vystoplá krupička co stím mám dělat? Už jsem fakt zoufalá. Není schopná zjistit třeba jestli mám na něco alergii a testy mě delala na záda a nic tak nevím máte někdo zkušenost co stím děkuju za jakou koliv radu!

arrow
profile_image
Lilitha
od 28. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Hm a máš to nějak hodně? Jako jestli to spíše vypadá jako nějaká vyrážka nebo spíše jako taková nenápadná krupička značící problémy s pletí? Mě se akné začalo dělat taky v pozdějším věku, po pubertě až...no teď jsem kvůli toho chodila ke kosmetičce na ošetření laserem (dvakrát týdně v průběhu 2 měsíců) a koupila jsem si kolagen, ten mi přijde, že pomohl i více...i tady na diskuzích ho holky chválily, i ten laser.
Otázka ale je, jestli to máš něco vnitřně...zkus si dát očistnou kůru nějakou, pít kopřivový čaj, zajdi si na lymfatickou masáž, ta zbavuje toxinů, teď jaro je ideální období na lymfy.
Jako první pomoc, co můžeš zkusit doma je uvařit černý čaj, a několikrát denně potírat...vysušuje
Nemůžeš to mít z antikoncepce? Nezměnila jsi? Nebo nepřestala brát? Je to těžko tyhle věci, taky pořád nemám úplně klid...a určitě chápu, jak se cítíš

arrow
profile_image
Rockabillová
od 31. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Antikoncepce pouzívam od 15 let stejnou mam to vice na levé straně zanicené ložisko ale je to hrozné na druhe straně ne tolika.A vypadá to jako akné něco jde vymáčknout a něco nejde nevím jak to popsat tak mě napadlo to vyfotit pro představu momentálně mám makeup jsem v praci abych nevypadala tak hnusně a poté co sem použila kortikoid tak se mě to zhoršilo měla sem to na jedné straně a už začína druhá

arrow
profile_image
zuzak
od 5. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak kortikoidy ti dávať na akné na tvár je podla mňa blbosť! To som ešte nezažila...skús si kúpiť v lekárni Glyko A a krém AKN od Biodermy napríklad. Neskúšala si ísť ku kozmetičke? Možno by ti vedela poradiť, niektoré sú šikovné a skúsené.

arrow
profile_image
Rockabillová
od 31. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

kosmetičku jsem nezkoušela zatím ale přemyšlela jsem nad tím zkoušela jsem i aloe vera mame doma kytku a to teda nepomohlo ta bioderma by mohla bejt dobrá ale co je Glyko? prosím?

arrow
profile_image
ewellyn
od 21. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Rockabillová: Zkus e-light, pěkně se to odhojí.

arrow
profile_image
Rockabillová
od 31. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já už se holky bojím cokoliv zkoušet nemůže mě to ještě více uškodit.

arrow
profile_image
zuzak
od 5. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Rockabillová:
Skús si trochu prečítať o tom v tejto diskusii https://www.omlazeni.cz/glyco-a-17-1124-0.html
JA ti verím, že sa bojíš...prípadne choď k inej kožnej, aby ti predpísala krémy na akné - Skinoren, Zineryt, Duac gel...to sa bežne na akné a vyrážky predpisuje. Ja sama som si prešla už všetkým možným a najviac mi zaberá antikoncepcia. Ale ja mám horšiu formu.

arrow
profile_image
Rockabillová
od 31. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na zuzak: dekuji mockrát a je ta mastička na predpis??

arrow
profile_image
zuzak
od 5. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Rockabillová:
To Glyco je volne dostupné v lekárni ale treba s tým zachádzať opatrne. Ostatné mastičky sú na predpis a na tvoju formu by ti mohli relatívne zabrať. Možno vyskúšaj aj čistenie u kozmetičky...ja používam niečo podobné ako je Glyco ale je to od firmy Syncare. Mám to rada, vypne to pleť a pomáha mi aj na vyrážky a flaky

To samé se mi teď objevilo asi půl roku po vysazení antikoncepce. Taky to mám více na levé straně. Jak dlouho to už máš? Já si na to teď koupila pleťovou masku Khadi proti akné. Je to přírodní, a prý velmi účinná, kosmetika z Indie. Zatím jsem tedy zkoušela jen jednou, takže nevím co to udělá. Jsem zvědavá. Mrkni na to: http://www.khadi-cz.cz/cz/e-shop/330884/c11405-res eni-problemu-s-pleti/khadi-bylinna-pletova-maska-v etiver.html

arrow
profile_image
Rockabillová
od 31. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Myslela jsem si že ten problém mam i po černé barvě na vlasy na ní mam alergie a po nabarvení me to vyskáče takhle hodně ted to mam takhle šílené cca 14 dni hlavně se mě to zhoršilo po kortikoidu :-/

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené