arrow
profile_image
Simone
od 31. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Koupila jsem si k narozeninám peněženku Guess v kam.obchodě.Cca po 4 měsícíh se mi začala šoupat spona na peněžence (začala mít místo stříbné barvy ,barvu bronzovou) šla jsem do obchodu a paní prodavačka se mi "vysmála" že na takovou vadu se reklamace nevztahuje.Což mi po 4 měs.příjde trošku divné.Cena peněženky byla 1500,- Jaká je záruka na peněženku a vztahuje se na takovou vadu reklamace? Díky

Reaguji na Simone: To se dá u peněženek této značky čekat, že moc dlouho nevydrží Každopádně dobu záruky bys měla mít na paragonu. Ovšem na jaké vady se to vztahuje a na jaké ne to se musíš přímo zeptat, každá firma to má jinak

Zkušenost je taková, vyzkoušet jít do jiné pobočky, záleží na koho zrovna natrefíš Bohužel reklamace u Guess je děs, resp. koupit si něco tak nekvalitního za takové prachy a pak to chtít vyreklamovat je děs Navíc reklamaci uznají způsobem, že ti dají šek na něco jiného, peníze nevrací, takže nakonec skončíš s dalším šuntem

arrow
profile_image
whisper mojeid
od 4. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
234    0
Číst hodnocení

Já mám peněženku rok a zatím teda drží. Zato kabelku jsem reklamovala a uznali to, ale dali mi poukaz, takže budu mít doma další šuntovou kabelku na pár měsíců. Doporučuji zajít jinam, nebo počkat na jinou prodavačku. Někdy se vážně chovají, jak kdyby si to člověk snad udělal sám a schválně.

arrow
profile_image
zuska-bluzka
od 21. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ja byť tebou, tak idem zase za tou milou pani predavačkou a jej to pekne vytmavim. Zaruka sa má vzťahovať na výrobok ako celok. Trvala by som na spisani reklamacneho protokolu s tym, že inak z predajne neodidem a nahlasim ich na obchodnu inšpekciu. A podla zákona mas v pripade uznanej reklamacie pravo na odstranenie vady, čo neviem ako by v tomto konkrétnom prípade urobili, alebo nárok na výmenu tovaru kus za totožný kus alebo pravo na vyplatenie kupnej ceny. A ak by ta chcela nahupat na nejakú poukážku na nákup v ich obchode tak jej to rovno otrieskaj o hlavu, bez ohľadu na to, že sa bude oháňať tým, že u nich je to bežná prax. Takto vybavenie reklamácie nemá prebiehať.

arrow
profile_image
zuska-bluzka
od 21. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na DanaHorka: na výrobok má podľa zákona záruku 2 roky, má mať vlastnosti, ktoré mu nalezia. Pochopila by som, ak by sa osupala po dvoch rokoch ale po 4 mesiacoch?! Mam dve peňaženky so zlatými prvkami (nie však guess, jedna je prada a druha lv) pradu nosim takmer denne a mam ju vyše 2 rokov, čo bolo zlaté je stále zlaté, ak si platila 1500 za kvalitu guess, ktorá je ako od číňana, tak je to vada. Výrobok má mať svoje vlastnosti počas celej záručnej doby, minimálne.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené