arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Mrsetnies: je to pityriasis versicolor, na googlu obrázky

Neuvěřitelné! Loni jsem měla úplně to samé během léta se mi udělali malé flíčky na zádech a na břiše a vypadalo úplně stejně jako na těch fotkách. Já s tím teda nic nedělala, říkala jsem si co to udělá, až vyblednu no a ejhle, zmizelo mi to úplně samo ale fakt třeba až po 4,5 měsících.
A ještě mám na noze takovej fliček, ale to je něco jiného, asi ztráta pigmentu, ten mám asi od 10 let a furt se trochu rozrůstá.. tak nevím, jestli s tím mám někam jít, nemyslím si, že by mi mas pomohla.

arrow
profile_image
burda
od 19. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tohle není porucha pigmentu..to vypadá jinak. tohle je klasická plíseň. Mýt vlasy a postižená místa tím micetal šamponem plus mi můj kožní předepsal nějakou vodičku kterou mi namíchali v lékárně, potírala jsem si to co půl hodiny a do týdne to bylo pryč. Mám to jen na zádech. Vždy v zimě se mi to znovu objeví a pak zas samo zmizí. Moře to taky léčí, i když naposled když jsem byla tak se to nezměnilo. Ale poruchy pigmentace se neboj..sem si téměř jistá že je to plíseň.

arrow
profile_image
Lyrinka
od 13. 6. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

je to plísen, která požírá pigment v kůži, zkus Nizoral mast. Ztárta pigmentu to podle me není.Mela jsem to na brise taky. Uz nemám.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Způsobuje to pitiosporum, pokud jsou ty ložiska nesvědící. Je to dermatofyt způsobující rozklad melaninu_depigmentaci kůže. Dá se to jednoduše léčit a hlavně si, prosím, nezapomeň vyměnit oblečení, povlečení a všechno, čeho se kůže dotýká, neb to chytneš zase.

arrow
profile_image
Panacea
od 11. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mě je to pityriasis versicolor - plíseň, nejvíce se dělá v létě nebo třeba ze solárka. Pomáhá na to mýt se v šampónu nizoral, namydlit se s ním a pak to nechat působit asi pět minut a až poté opláchnout.

já mám spíše opačný problém ze slunka se mi udělala taková hnědá skvrna...no v léte je to horší kdyz vyjdu na slunko ale zas jsem hnedá tak se to ztratí.
Je to porucha pigmentace.

arrow
profile_image
sangu_e
od 5. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, mam stejný problém - bílé fleky (zatím jen na ramenech a rukou - tak po lokty) vytvořili se mi asi před dvěma měsíci, myslela jsem, že samy zmizí a nic...
Plánuji návštěvu kožního.
Holky pokud je to porucha pigmentace, jaktože to přijde tak náhle? Co na to může mít vliv?

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji sangu_e: Holky pokud je to porucha pigmentace, jaktože to přijde tak náhle? Co na to může mít vliv?

Achjo, čti výš.. Je to plíseň, ten mikroorganismus rozkládá barevný pigment, proto ty bílé skvrny. Naštěstí léčba je snadná a rychlá.

Cituji Lyrinka: je to plísen, která požírá pigment v kůži

Cituji darig: Způsobuje to pitiosporum, pokud jsou ty ložiska nesvědící. Je to dermatofyt způsobující rozklad melaninu_depigmentaci kůže.

Cituji Panacea: Podle mě je to pityriasis versicolor - plíseň

atd. atd.

arrow
Neprodává v Bazaru

JJ vypadá to na pityriasis ale to by měla kožní doktorka hned poznat... Já si myslela, že ji taky mám protože se mi dělají pupínky na břiše a když je poléčím a opalím se zustanou mapky presne jako u tebe ale není to ono. Ty žádné pupínky, vyrážku nemáš jo? Jen fleky? Vyzkoušej ten Nizoral nebo Lamisil.

arrow
profile_image
sangu_e
od 5. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na darig:
Díky, tohle chápu... spíše jsem měla formulovat dotaz, jako kde jsem k tomu mohla přijít... Tohle se určitě nestane , bez nějaké příčiny.

arrow
profile_image
deedee24
od 14. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji darig: Naštěstí léčba je snadná a rychlá.

Bohužel to tohle pravda není, nebo spíš jak u koho. Tohle mě taky potkalo a léčila jsem se s tím několik měsíců. Moje kožní to hned poznala a nasadila nějaký šampon a protiplísňový krém. Taky říkala, že u toho je docela vysoká pravděpodobnost recidivy a mně se doteď kůže úplně nesjednotila.

Každopádně když už začneš s léčbou, tak co nejdříve. Neměla bys to nechat na léto....nejlepší je to dělat během podzimu a zimy.

Každopádně někde tu bylo ještě o tom jedno téma (tak si ho zkus najít).

arrow
profile_image
purple
od 21. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mne sa také maličk fliačiky objavili po solárku, zrejme ho nedizinfikovali úplne dokonale. Pomohol mi Nizoral a natierala som krémom Pimafucin (alebo Myfungar? ) Teraz si nespomeniem, bolo to už dávnejšie.

arrow
profile_image
Danča Králová
od 31. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Lintu: Nene, pupínky ani vyrážku nemám, vážně se mi objevili pouze flíčky, které ani nesvědí.

Cituji deedee24: Každopádně někde tu bylo ještě o tom jedno téma (tak si ho zkus najít).

Zkusím pohledat. Děkuji.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Danča Králová: Je to přesně jak říkáš. Houba nebo plíseň. Doporučují na to Sulfatan koupele, ale moc to nezabírá a s dalším opálením to zase vyleze

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji deedee24: Cituji darig: Naštěstí léčba je snadná a rychlá.

Bohužel to tohle pravda není

Bohužel mám ze svého okolí stejné info. Nikomu to nezmizelo NIKDY, jen trochu dočasně, ale s dalším sluncem to zase vylezlo

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené