Ahoj, mám takový problém, již tři měsíce beru curacné a během léčby se mi rapidně zhoršila pleť (což je běžné), ale překvapilo mě, že mi akné vylezlo i tam, kde původně nebylo, navíc mi po něm zůstaly ošklivé fialové skvrny, které nemizí. Před léčbou jsem měla akné pouze na bradě, to mám stále a stav se nelepší, navíc se mi to akné rozlezlo směrem nad horní ret a zůstaly mi po něm právě ty ošklivé fleky. Jsem z toho poměrně rozčarovaná, jelikož tři měsíce není zas tak krátká doba a ještě ke všemu vypadám hůř než před léčbou a fialových fleků se jen tak nezbavím. I mé doktorce se to zdá divné, přitom se o pleť starám přírodní kosmetikou a na noc ji mažu mandlovým olejem. Pokud ani curacné nezabere a ty fleky zůstanou.... tak teda pak už nevím co dál, snad zkusím acnevac. Máte někdo podobnou zkušenost? Děkuju

Během léčby se mi teda děly s kůží různé věci, nicméně fialové fleky si nepamatuji. A propo, pořád jsi uprostřed léčby, tvoje kůže nějak reaguje na isotretinoin, takže bych soudila až po dokončení léčby.

Samozřejmě jsem se změnou kůže počítala, ale rozhodně jsem neočekávala tak fatální zhoršení v místech, kde jsem akné nikdy neměla a už vůbec jsem nepočítala, že po akné (které mi curacné mi vytáhlo ven) mi zůstanou fialové fleky. S léčbou bych měla skončit v únoru (cca za dva měsíce) a beru ho od konce září (30 mg), takže určitě nějaká změna nastane, ale zatím nevidím žádné výsledky, spíš jen následky, kterých se jen tak nezbavím.

arrow
profile_image
Aishenka
od 17. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To je fakt zvláštní, já beru druhý měsíc a spokojenost veliká. Dokonce ani rapidní zhoršení na začátku nepřišlo, pořád se to zlepšuje,sem tam se mi něco udělá, spíše bolavý flek na který je lepší vůbec nesahat a on zmizí sám. Možná ti tento lék nevyhovuje...

Reaguji na Aishenka: Mě osobně to připadá taky zvláštní. Napadlo mě, jestli mi to curacné neničí nějak játra, a proto mám ty fleky a žádný posun k lepšímu. Každopádně děkuju za zkušenost!

jo, tyhle léky tahají z kůže i to, co v ní "ještě není"..
Některým nestačí ani ten půlrok a pořád jim to ještě jde ven, takže bych tomu dala ještě čas.

Reaguji na mufallo: Děkuju za názor, zkusím být ještě trpělivá, ale je to teda boj. Jinak jsem na tebe často narážela na diskuzích týkajících se právě curacné nebo raoccutanu a vím, že máš zkušenosti... myslíš, že je dobrý nápad vysadit antikoncepci uprostřed léčby?

No, já byla už léta před roa bez HA, ale řekla bych - když vysadit, tak nadobro, a čím dřív, tim líp, aby roa ještě eventuálně zachránil to, co by vysazení mohlo rozházet.

Jsem jí vysadila letos v březnu a zase jsem se k ní po půl roce vrátila a docela toho lituju, myslím, že na játra ta combinace curacné plus antikoncepce musí být pálka. Navíc tak trochu podezřívám i antikoncepci, že mi po ní pigmentují ty jizvy po akné. Děkuju za radu, zítra už bych měla začít nové plato a už ho nenačnu.

arrow
profile_image
SvetnickaM
od 22. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, já beru tři týdny jen 10mg, teď pujdu ke kožní, abych ji poprosil o normální dávkování.Tj tech 0,5mg/1kg po dobu toho pul roku, abych se akné zbavil na 100% a melo to dobeh, protože nemám akné na čele, ve spáncích, na horních tvářích ani na zádech a krku, dokonce ani na rukách nemám tu krupičku co sem měl, takže podle mě ho mám v obličeji už jen infekčně a dokud tam budou ložiska, tak tam pořád bude .
No ale teď taky, když vymáčknu nektere pupínky, tak se mi udela okolo ohromnej fialovej flek :-/ Jeste nekdy pouzivam eclaran, nemuze to na ot mit vliv ??

Reaguji na SvetnickaM: Já raději žádné mastičky ani gely na pleť nedávám a vůbec je lepší to nenípat! Být tebou bych dávala na vlhkou pleť jen mandlový olej - hojí a regeneruje. A co se týče těch fialových fleků, tak doufám, že isotretinoin tu pleť obmění tak, že ani po fialových flecích nebude památka.

arrow
profile_image
SvetnickaM
od 22. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Sáňa:
Musíme doufat. Snad mi v úterý lékařka zvedne dávku aspoň na 30mg na den (mam 60kg takže by to odpovídalo), aby se mi pořádně vyloupl obličej a nova zahojil.
Jinak uvařil sem si silnej odvar ze šalvěje a kapesníčkem dal na ty fleky a je to znatelně lepší ! Super to sklidnilo, tak sem s tim ráno přtřel celej obličej a je to fakt nát. Prý je dezinfekční a póry stahující Zkus to, třeba to pomůže Dal sem jen lžičku sypané šalvěje na 1/4 litru

arrow
profile_image
Caprisonett
od 30. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Průběhem je to, že se vše nejdříve zhorší což může trvat i ty 3 zmíněné měsíce? Myslíte, že u nižších dávek účinek není takový a efekt je znatelný za delší dobu?

arrow
profile_image
SvetnickaM
od 22. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No já bral 3 krabičky na jaře 10mg/den. Pleť se mi vyčistila, ale jakmile sem vysadil tak do měsíce bylo vše pátky. A měl sem vyschlé rty a vlasy padaly jako kdybych bral normální dávky.
Takže chci velký dávky, aby to mělo dojezd, když jsou vedlejší účinky takřka stejné...

arrow
profile_image
Carolinee
od 15. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na SvetnickaM: S těma vlasama si mě nepotěšil

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené