ahoj holky, má některá z Vás zkušenost s reklamací u feelunique? Objednala jsem si u nich šampon a už je to 20 pracovních dnů a stále nedorazil, před tím mi od nich vše dorazilo do 4 dnů. Na stránkách píšou, že když zboží nedorazí do 15ti pracovních dnů, že je máme kontaktovat. Jak pak tuto situaci řeší? Pošlou ho znovu?

Reaguji na Gadruna: a zkoušela jsi zavolat na poštu, jestli tam nemáš balíček? Mě takhle jednou taky nedorazil, ale jen mi zapomněli dát ten lísteček do schránky.

arrow
profile_image
ilentilka
od 23. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Patty: Přesně, občas se lísteček od pošty prostě nedostane do schránky. Objednávám si z feelunique pořád a vždycky mi vše přišlo.

Holky, děkuju za radu, tak to mě vážně nenapadlo, vždy jsem lístečky od pošty ve schránce měla (když šlo o větší zásilku), takže mě ani nenapadlo, že by mi ho tam tentokrát nedali, brala jsem to za samozřejmost

arrow
profile_image
Anekame
od 2. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky tak je to právě 17 dnů od odeslání mé objednávky a balíček nemám. Na poště jsem se ptala a nic. Psala jsem jim ale nikdo se neozval. Poradíte mi někdo co dál?

Reaguji na Anekame:
Docela by mě zajímalo, jak to dopadlo. Přišel nakonec balíček?

arrow
profile_image
EarlGrey
od 12. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Můj balíček byl poslán 13.1, už asi před 14 dny jsem psala email a žádná odpověď. Už jsem se s ním rozloučila, ale štve mě, že vůbec nereagovali..

arrow
profile_image
Freesee
od 30. 5. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na EarlGrey:
můj balíček byl odeslán 28.1. a stále nic.. už jsem psala na feelunique 2x. Jendou přes mail a podruhé přes jejich formulář přímo na stránkách. A nic.. bohužel byla objednávka za dost peněz, tak mě to hodně štve.

Reaguji na Anekame: Reaguji na EarlGrey: Reaguji na Freesee:
Tak co holky? Jak vám to dopadlo? Opravdu balíček ztracen?

arrow
profile_image
EarlGrey
od 12. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mně nakonec odepsali asi po čtrnácti dnech a třetím urgování a balíček pak poslali znovu. O tom už mě ani neinformovali....takže jsem byla mile překvapená...

Reaguji na EarlGrey:
A ten už přišel v pořádku a rychle, ano? Chci zas objednat, tak mě vaše zkušenosti trochu vyděsily. (I když spíš nevěřím poště než feelunique)

arrow
profile_image
EarlGrey
od 12. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mishka999:
Ano, ten přišel asi za deset dní...no on je podle mě hlavní problém, že ty balíčky nechodí proti podpisu...jinak mě na nich vadí, ten nedostatečný custom service, moc se s tebou nikdo nebaví...nevím jestli to budu ještě v budoucnu riskovat

Cituji EarlGrey: no on je podle mě hlavní problém, že ty balíčky nechodí proti podpisu...

Co bychom taky chtěli, když je poštovné zdarma no

arrow
profile_image
EarlGrey
od 12. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No jasně, něco za něco, ale z Jahody třeba chodí...

arrow
profile_image
Murphy
od 21. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

VIP

Ja mám balíček odoslaný 26.01, mala som 2 časti- prvá došla po viac ako mesiaci, druhý nemám dodnes, písala som 3x bez reakcie z ich strany.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené