arrow
profile_image
maggggda
od 20. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Včerejší jídelníček:

SN - bílý jogurt, vločky, rozinky, oříšky, káva s mlékem
OB - sojové maso s mrkví a porkem, celozrnné těstoviny
SV - 1/2 jablka, 250g kefír, 1 čokoládový bonbon, káva s mlékem (postupně během odpo)
VE - 3 knackebroty s pom. máslem, kousek camembertu

Včera žádná zelenina, vím že je to špatně, ale poslední dva dny mě vždycky po čerstvý zelenině dost bolelo břicho, tak jsem se toho chtěla vyvarovat. To, že nemůžu jíst některou zeleninu vím, ale v poslední době mi např. kus salátový okurky nebo ledovýho salátu nevadilo, ale evidentně mi to zase vadit začlo. Štve mě to, co bych dala za to, kdyby mohla stejně jako vy ostatní jíst denně tuny zeleniny a nic mi to nedělalo...

arrow
Neprodává v Bazaru

Mé sobotní menu

SN: pražené ovesné vločky s mákem a skořicí, jogurt, půl banánu, mandarinky
SV: půl tmavé rustikální bagety s pohankou, máslo, šunka, zelenina
O: kari rýže s kukuřicí, tofu a sýrem, kyselé okurky
SV: půl tvarohu, arašídy, med
V: 2 talíře ředkvičkové polévky (máslo, ředkvičky, brambory, mrkev, zahuštěno krupicí)

arrow
profile_image
Jitulin
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Pučmeloun: já si to samý říkala včera při AF trainingu o tom instruktorovi

Koukala jsem co to je a taky to vypadá docela zabijácky

dnes:
jóga - pozdrav slunci
sn: čokoládová ovesná kaše s jahodami a vlašskými ořechy, politá sirupem z agáve
60 min Bob Harper ultimate cardio
sv: jablko a hrnek podmáslí
ob: hummus posypaný praženým sezamem a plátek celozrnného chleba, zelenina
sv: müller mix coconut crunch
ve: grilovaný hermelín figura s bylinkami na jablečných chipsech, zeleninový salát
ve2: hrnek podmáslí

Snídaně: 6 jahod, 2 lžíce hollandia jogurt, cornflakes celozrné
Oběd: celozrná rýže se zeleninou po mexicku(papriky,cibule,mrkev,fazole),20 g 30 % eidam
Svačina: 6 jahod
Večeře: malá mistička stejného co k obědu
Nemám to dneska moc pestrý no

arrow
profile_image
Red_fire
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gogejla: Nemám to dneska moc pestrý no

Ale Gogi, hlavně je toho hrozně málo a je to vůbec nevyrovnané - málo bílkovin, sacharidy na večer (i když malá miska by vadit neměla)... Jak dlouho to chceš takhle ještě držet? Zbytečně si zpomaluješ metabolismus, je to škoda, protože co zhubneš takovým "hladovkovým" způsobem, nabereš snadno zpátky...

Reaguji na Red_fire: tak mi porad, jak bys to upravila když já fakt hlad nemám... a to jídlo mi i chutná... chci to takhle vydržet pořád už... teda samozřejmě až zhubnu víc tak lehce můžu jídla přidat a hlavně se chci naučit vařit víc zdravých jídel, ať je to víc pestrý.... večer často jím knackerbroty třeba 2 nebo 3 s mazacím sýrem a kuřecí šunkou a k tomu zeleninu

arrow
profile_image
Red_fire
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gogejla: chci to takhle vydržet pořád už

Pokud nejsi paní nad hrobem, těžko se ti to podaří Když pak přidáš, hrozí jojo efekt, nabereš ještě více, než jsi zhubla. To za to nestojí, že ne.
Co se úpravy týče, není to o jedné dvou drobných změnách. Podívej se na to, jak jíme my a třeba se i zaregistruj na www.stobklub.cz/sebekoucink/ - tam zadávej, co jíš a vyjde ti, čeho a kde bys měla přidat.

Cituji Gogejla: hlavně se chci naučit vařit víc zdravých jídel, ať je to víc pestrý

To je chvályhodné!

arrow
profile_image
Pučmeloun
od 20. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dnešní jídelníček:
SN: plátek žitného chleba namazaný Lučinou Linea, plátek nějaké tučnější šunky, 50g ředkviček
SV: smoothie (100g odtučněného tvarohu, 250ml polotučného mléka, 100g borůvek, banánový proteinový prášek)
OB: čočka s vejcem
SV: 250ml kefírového jahodového mléka, 250g žlutého melounu
VE: salát z hlávkového a ledového salátu, hroznového vína, para ořechů a 80g Blaťáckého zlata
pohyb: Bosu

Reaguji na Red_fire: děkuju zkusím to zlepšit a přidat trochu... mě jen někdy přijde, že toho občas tady holky píšou docela dost a bojím se, že bych tím nezhubla.... já před dietou nejedla ani sladký ani smažený, spíš to je u mě o velikosti porcí taky

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Gogejla:

Hubnutí není o tom, že musíš jíst pidi porce. Je důležité mít dostatek energie i všech živin. Většinou není dobré jít i při hubnutí pod 6000Kj. Jinak tělo začíná hladovět, zpomaluje se metabolismus a následně se zastavuje i hubnutí. Tělo je podviživené a dělá si zásoby ze všeho. Možná teď nemíváš hlad, ale to je jenom ze zvyku. Uvidíš, že když navýšíš, metabolismus se pěkně rozjede a tělo ti bude dávat správné signály

Reaguji na moniiik: děkuju za rady zaregistrovala jsem se na stobu a zkusím to tam vypočítalo mi to denní příjem 5000 Kj, tak si tam budu zapisovat jídlo a uvidím

arrow
profile_image
Red_fire
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gogejla: denní příjem 5000 Kj

Zvyš fyzickou aktivitu a ve STOB se ti navýší i příjem. Navíc lépe rozjedeš metabolismus a zpevní ti postava

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, jsem tady u vás nová a chtěla bych poprosit jestli by jste mi mohli poradit s jídelníčkem, kterým bych chtěla postupně zhubnout? Projela jsem si tady ty vaše a zkusila si sestavit svůj podle toho co mám ráda. Dám ho sem a můžete mi prosím napsat váš názor na něj? jestli je špatně nebo né? Jestli toho není třeba moc?
SN: boruvkový jogurt s pulkou celozrné housky.
SV: Oříškové bebe (celé 50g) nebo fitneš tyčinka celá (30g) ?
OB: Hovězí vývar s masem a nudlemi (250ml)
SV: jablko
VE: Michana vajíčka (2ks plus koření) s druhou pulkou celozrné housky(z rána) a rajčatko.
Chtěla bych se zeptat jestli vám to nepříjde moc? Třeba ty bebe sušenky? Mám je totiž strašně ráda a nějak si nedokážu představit ráno bez bez toho... co myslíte?

Reaguji na meggi.di:
Mě to příjde spíše málo a špatně složené, nevím sice jaká je výchozí váha , ale přidala bych bílkoviny, je tam minimum zeleniny a ve stravě by jí mělo být 400g a cca 250g ovoce, takže taky málo ovoce. Tu housku tedy půlku - nechápu proč jen půlky bych k večeři nedávala ale pořádny zeleninový salát s olivovým olejem a ty vajíčka klidně k tomu. Rozhodně zvětšit snídani a oběd a lépe složit.

Reaguji na Gogejla:
Jak říkají holky, teď jsem si to všechno vyzkoušela sama na sobě. Donedávna jsem tak 3-4x týdně cvičila, jedla vyváženě těch 6500-7000kj...a pomalu jsem hubla. No a teď, když se učím, jenom sedím doma a docela dost jím a celkem často něčím zhřeším, váha jde pořád dolů Asi se tím cvičením a pravidelnou stravou metabolismus fakt zrychlil a teď hubnu, i když nic nedělám, což je paráda Takže zkus pomalu přidat na jídle, hýbat se a výsledky se určitě dostaví

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené