arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj..už 3 měsíc beru Minervu hlavně na akné a přijde mi, že se mi pleť zhoršila místo zlepšila.Je to normální?
Zítra jdu na gyndu tak se optám.

Reaguji na Lucinka18: zdravím já beru antikoncepci už třetím rokem a mám pleť jako dětskou prdélku (Vreya) vím,že kamarádka brala Minervu,ale podle mě to není moc na pleť,srovná ti akné,ale spíše po ní přibereš a narostou ti prsa,takhle to tedy bylo u kamarádky .. a s tím zhoršením,je to normální proces,pleť si na takovou dávku hormonů musí zvyknout,pleť se mi taky zhoršila,chce to čas .. za rok jí budeš mít krásně čistou ale pokud ti to přijde opravdu strašně,doktorka ti určitě předepíše jinou,třeba tu Vreyu jako mám já

arrow
profile_image
Vokounka29
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Lucinka18:
Je to normální. Každá na HA reagujeme jinak. A nevím, jestli bych ji měnila jen kvůli akné, ty ostatní můžou mít na tebe mnohem horší vedlejší účinky.. Uvidíš, co ti řekne doktor.

arrow
profile_image
Sellina
od 28. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Antikoncepce je momentálně na trhu nepřeberné množství, takže pokud máš s touhle problém, doktorka ti určitě pomůže vybrat lepší. Rozhodně ale nesouhlasím s názorem že pokud je pro jednoho špatná, je špatná pro všechny. To, co někomu sedí, druhému nemusí a naopak. Rozhodně se nenech ovlivňovat tím, že "kamarádka po tom přibrala", musíš si zvolit podle sebe, jen proto, že kamarádka má po tom větší apetit neznamená, že ty budeš mít taky ale může se se třeba zhoršit pleť atd atd, od toho jsou doktoři. Jinak já s Minervou problém nemám, pleť jsem měla vždycky pěknou a nezhoršila mi jí.

arrow
Neprodává v Bazaru

Víte co mě na pleť seděla Yadine, ale přibrala jsem po ní 8 kilo. Po Minervě zatím nic ani kila ani prsa naštěstí..jen ta pleť

arrow
profile_image
kvapilka
od 27. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já začala brát minervu ze zdravotních důvodů, a to, že má vliv na pleť se u mě projevilo, jinou HA jsem zatím nezkusila, tak nevím, zda je to jen touto antikoncepcí, nebo obecně antikoncepcí. Pleť se mi zprvu zhoršila, styděla jsem se, ale dnes je to jen výjmečně, co se mi objeví pupínek mimoto si ale neporadí s "krupičkou" na tvářích, ta mi nezmizela.

arrow
profile_image
Karolkaa
od 18. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jo je, protože je to největší hnus mezi HA vůbec....vysadit a nebo změnit...než si zničíš pleť, věř mi.

arrow
profile_image
Jájulina
od 25. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jí brala tři roky a pleť se mi zlepšila o hodně a nepřibrala sem. U každého je to jinak. Každopádně sem jí po třech letech vyměnila za nízkohormonální.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Karolkaa: tím pádem jsou všechny HA hnus

Reaguji na Lucinka18:

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Jájulina: jí po třech letech vyměnila z

Můžu se zeptat proč? Taky jí už dva roky beru. Ze začátku teda peklo, náladovost, zhoršení pleti (dočasné). Mezi pozit. efekty pak patřilo zvětšení prsou, to bych řekla bylo až o jedno číslo

arrow
profile_image
MarkýzaU
od 13. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já Minervu brala 6 měsíců. Pleť dobrá, nepřibrala jsem, ale zmizela chuť na sex a příšerné nálady jsem měla, takže jsem přešla na Nelyu

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Lucinka18: pleť zhoršila

Jak dlouho ji bereš? Mně se také zhoršila, ale to dočasně ze začátku.. Asi první tři měsíce, asi je to pro tělo záhul. Kdybych to nemusela brát ze zdravotních důvodů, tak ji asi úplně vysadím ale.

arrow
profile_image
Malli
od 15. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě teda Minerva na akné nepomohla. Nezhoršila se mi plet ale ani nezlepšila. Jedině co mi dokazala "spravit" byla postava. Přibrala jsem po ní 10 kg :-// Po dvou letech jsem ji vysadila a prsa mi sice zustaly ale jinak jsem zhubla. A plet furt stejná...

arrow
profile_image
Karolkaa
od 18. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Lucinka18:
To se nedá úplně zvšeobecňovat, já brala Minervu a udělala mi jen to nejhorší...náladu, plet, kila, zavodnění, nechut na sex, depky...prostě moc hormonů. Teď mám Yaz a jsem spokojená...Takže když už, tak nízkohormonální a modernější typy

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené