arrow
profile_image
dadabus
od 26. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Když jsem HA na pár měsíců vysadila, měla jsem něco podobné, a sice PMS - depky. Když beru HA, žádné PMS nemám, akorát mám během svých dnů ještě neodbytnější chuť na čokoládu, než obvykle - ani nemusí být žádná značková, stačí nějaká Kofila
Ale tak zakladatelka ještě na tom není tak nejhůř : když máš 20 dnů v měsíci trvající "šťastné" období, že tě všechno baví, máš ohromnou chuť do života a cítíš se fakt spokojená. Víš co by tady mnohé za to daly ?

arrow
profile_image
Lilitha
od 28. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No já teď po 5 letech vysadila HA a to bylo něco teda...nikdy jsem na to netrpěla, ale byla jsem před menstruací úplně hotová..totální deprese, úzkost, na procházce se psem jsem se málem rozbrečela a ani nedošla domů, jak mi bylo zle. Dost mě to překvapilo, než jsem si uvědomila, z čeho to je....beru bylinky na srovnání hormonálního cyklu a doufám, že to takhle nebude věčně....to potěš koště teda...

arrow
profile_image
berush03
od 18. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jéé holky děkuju moc za názory a rady. Vyzkouším si nějaké ty byliny, mohlo by to pomoct. Už mě to opravdu ničí, hlavně vztah, mám pořád strach, že mi přítel zase zalže nebo nějak ublíží. Pak se na to nabaluje nechuť dělat cokoliv do školy, nezájem o nic. No snad to brzo přejde

arrow
profile_image
Janexxx
od 30. 3. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Potýkám se s problémy, dle mého také způsobenými hormony.Brala jsem 10 let ATK a byl to starší typ -Triquilar a měsíc po vysazení jsem dokonce omdlela, zkolabovala.Za další měsíc jsem už byla těhotná.Takže se tělo nestačilo asi dát do normálu. Těhotenství bylo rizikové, ale žádné výkyvy jako teď jsem neměla, což je asi logické, když se neovuluje.Po porodu jsem zkoušela na radu gynekoložky na srovnání cyklu asi 3 druhy ATK a bylo mě po všech zle, tak jsem v tom nepokračovala, i proto že moje játra nemám po mononukleóze úplně OK.Začaly mě i problémy se štítnou žlázou, ale to je prý už v pořádku...Mám hrozný PMS i s dopadem na psychiku a při ovulaci jdu bolestí do kolen.True tady psala jetel luční, ale nevím jak dlouho brát, atd.Mám doma Gynex, tak zkusit ten nebo co mi prosím radíte? Díky moc.

arrow
profile_image
Janexxx
od 30. 3. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Jee, a nenapsala jsem, že už to řeším 4 roky a nezlepšuje se to

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené