Cestovní kancelář ADRIALAND s.r.o. - na ulici Údolní 11 - pracovní pohovor

Včera jsem reagovala na inzerát této společnosti, zhruba do hodiny jsem dostala pozvání na pohovor. Můj životopis je velice zaujal, tak to aspoň obchodní ředitelka psala v emailu.
Jednalo se o pozici pracovníka cestovní kanceláře (Úředníci cestovních kanceláří a agentur).
Když jsem ale dojela do společnosti, tak jsem měla chvíli na to, abych si o této firmě udělala obrázek. Zaujali mne otevřené dveře na nich cedulka callcentrum – kde tři pracovnice řešily po telefonu objednávky zájezdů. Jedna z nich mi řekla, že mám počkat. Poté si mne vyzvedl pán, který mi rychlosti oznámil – že dneska uzavírají pohovory na pracovní místo referent prodeje. Místo pracovníka v cestovní kanceláři se vyklubala pozice pracovníka call centra - pasivní forma.

Nástupní plat činí 13 tisíc + 2 tisíce provize, nástup je naplánován na 6.5 či 7.5. Poté se zeptal, kdy mohu nastoupit. A zda mám praxi. Nakonec mi ještě sdělil, že když se mi neozvou do určité hodiny, tak dali přednost jinému uchazeči. Pohovor trval zhruba 2 až 3 minuty. Paní obchodní ředitelka Jelínková se tam ani neobjevila.

Tato sranda mne vyšla na 142 Kč. Společnost se mi pak ani neozvala.

arrow
profile_image
Petr0000
od 29. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na xpetra52:

Říkáte pohovor 2 až 3 minuty?To buďte ještě ráda.Já tam byl asi 1 minutu a poté se pán zvedl ze židle a naznačil mi, že pospíchá a že to je pro zatím vše(řekl mi asi 3 věty).Buďte ráda, že vás nevzali.Já jsem s nima měl odjet minulý rok jako delegát - a udělal jsem dobře, že jsem to odřekl.Volali, že mě vybrali.Ve středu po příchodu na Údolní 11 mi pán oznámil, že bych odjel v pátek - plat 10000,- + něco z výletů - a to kdoví jestli.Takže za ty 2 dny jsem si měl vlastně vyřídit vše potřebné(pojištění, nakoupit veškeré potřebné věci apod.)Jako já nejsem, žádnej spomalenej film a věřím, že bych se za ty 2 dny zvládnul připravit - ale přijde vám to jako normální jednání?Nehledě na to, že smlouvu chtěli sesmolit hodinu před odjezdem - takže já bych si vyřídil a zaplatil veškerý pojištění apod. bez toho abych vůbec viděl smlouvu - to je opravdu "seriózní jednání!"Navíc jsem nedostal absolutně žádné instrukce ohledně cesty, pobytu apod.
Takže jsem jim řekl NE.A byli nuceni si sehnat jinou oběť, která zřejmě za těchto podmínek odcestovala.
Ono stačí trošku zagooglit o zkušenostech s Adrialand a budete se divit co na vás pan google vychrlí.Mnoho a mnoho komentářů nespokojených klientů v různých diskuzích myslím mluví za vše.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené