arrow
profile_image
Jamella
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zakládám toto téma,protože potřebuji poradit..
Dne 17 prosince jdu na liposukci v CA. Chystám se na to už 7 měsícu. Dr trval na tom,že 6 týdnu před opkou mám vysadit HA,což jsem udělala preventivně pro upravu menses už v září,tzn do opky by to bylo 12 týdnu. S přítelem máme pohlavní styk přes kondom,bohužel se nam těd stalo,že kondom prasknul! Dočetla jsem se o Postinoru,podle recenzí to je pořádny dryák. Zítra jdu ke svému gynekologovi a předpokladám,že mi ho předepíše.
Holky nevíte někdo z vás,jestli Postinor nebude překážka k mé liposukci v CA která by měla byt za 6 týdnu?

arrow
profile_image
Berda
od 4. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Neboj, měla jsem to úplně stejně. Navíc mi Postinor rozhodil cyklus a na operaci jsem šla v poslední den menstruace. A vše bylo v pohodě.

arrow
profile_image
Jamella
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji za odpověd,uklidnila jsi mě..A u tebe take dr trval na tom,že maš 6 tydnu před vysadit HA? Ani tak mi nejde o to,že se mi rozhodi menses,ale spiš o to,že budu mit v těle to svinstvo-jako aby mu to nevadilo. K sexu přistupujeme zodpovědně a těd tohle..
Ja jdu na liposukci k Janečkovi.

Dvojí jištění je dvojí jištění, dávejte ještě Pharmatex a kondom si může v nejhorším i prasknout.

arrow
profile_image
Berda
od 4. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jamella:
Stalo se mi to teď před operací nosu. O vysazení mi tentokrát doktor neříkal, byla to moje iniciativa. Ale před rokem jsem také byla na liposukci u Janečka a ten to vyžadoval.
Postinor je pěkný svinstvo, to jo. Ale určitě to v těle nadělá menší neplechu, než nechtěné těhotenství a případná interupce. Netuším, jak dlouho Postinor zůstává v těle, ale myslím, že to při narkóze nevadí.
Osobně jsem s tím problém neměla. Jen právě tím, že se mi cyklus posunul a šla jsem do narkózy v době, kdy jsem ještě malinko menstruovala, tak mi nos více krvácel a měla jsem pěkný modřiny.

arrow
profile_image
Jamella
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky..dnes jsem byla na gyndě. Řekla mu svuj problém a on mi předepsal ne Postinor,ale Escapelle. Postinor jsou dvě tablety a Escapelle je jen jedna tableta,on 10 hodin ho mám v sobě,zatím mi nic není. Gyndař mi říkal,že by neviděl problem v tom leku a následné narkoze. Ujistím se tím u Janečka. Jinak jak píšeš o menses,tak mi Janeček říkal,že operace muže byt i v menses,ale né v prvních dvou dnech. Opět ti děkuji za odepsání..

arrow
profile_image
Jamella
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mufallo:
Ahojky..děkuji za tvuj příspěvek..Vubec jsem netušila,že něco takového existuje! Ptala jsem se na to dnes na gyndě,projednám to ze svym dr co mě bude operovat a jestli to nebude brat jako překážku,tak si to určo koupim..ten přípravek je dle recenzi totalni bomba v nehormonalni antikoncepci pro ty ktery nemohou brát hormonalní a navíc volně prodejný..no užasný..Moc děkuji za radu!!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené