arrow
Neprodává v Bazaru

Prosím poradte,ve středu odletám na dovolenou a přesně v tento den mám dostat menstruci,léky na oddálení nechci,ale byl mi porazen POSTINOR,že by mi mohl vyvolat menstruaci dříve ,možná kdybych si ho dnes vzala,že bych to dostala dříve než ve středu?nemáte s Postinorem někdo zkušenosti a hlavně jaké?Jde to takhle praktikovat a vyvolá opravdu menstruaci?Děkuju a prosím moderátory,nevím,pokaždé mi moje nové téma zmizí,proč?

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

radule
Mám. Ale měla jsem ho za jiným účelem.
3 dny jsem zvracela, bylo mi děsně zle, nemohla jsem nic dělat, nemohla jsem jíst, nemohla jsem vstát z postele... Tohle je podle mne pitomost, cpát do sebe takové dávky hormonů, nezlob se.

arrow
profile_image
Chudobka
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

radule
No, je to tvoje zdraví a tvoje věc, ale Postinor je docela dryják, používá se opravdu jen v ojedinělých a nutných případech a rozhodně ne na oddálení nebo přivolání menstruace. Jak už psala lulamae, obsahuje obrovské dávky hormonů. Já jsem ho měla v životě dvakrát, žádné problémy jsem sice neměla, ale menstruaci jsem dostala v době, kdy jsem ji dostat měla, takže bych o těhle účincích pochybovala.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji radule: nemáte s Postinorem někdo zkušenosti a hlavně jaké

To tedy byla hodně dobrá duše, co ti něco takového poradila. Postinor je především pilulka po a většinou po jejím užití opravdu každá dostane menstruaci.

Je to totiž šílený driák který totálněi rozhodí hormony a tělo sez něj několik týdnů vzpamatovává. To ti kamarádka neřekla, jak jí po něm bylo zle a měla silnou a bolestivou menstruaci?

Myslím si, že léky na oddálení jsou daleko menší zlo.

arrow
profile_image
2bobule
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Raději bych zvolila prášky na oddálení než takové svinstvo.

arrow
profile_image
Spiritus
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

holka co blbneš...prostě to budeš muset vydržet s tamponem a pro příště:co třeba zkusit HA?pak je to už snadný

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

radule
Po Postinoru dřív menstruaci nedostaneš, budeš mít bolesti v podbřišku a nevolnosti. Vyvolání předčasné menstruace je větší problém než její oddálení. Na oddálení doporučuji Norethisteron. Ale nevolnosti s bolestmi v podbřišku a pocit nafouknutého břicha budeš mít také. Já osobně bych volila také tampón.

arrow
Neprodává v Bazaru

´holky,hlavně mi neodsuzujte,já ho prakticky do včera neznala a nevěděla,co to je,ale založila jsem si tu právě téma,jak a co mám dělat a pravě že mi od několika holek bylo porazeno,že mnohem lepší,než lék na oddálení je Postinor,je prý v něm úplně stejně velká dávka hormonů jako když budu deset dní užívat léky na oodálení...tak nevím,ptala jsem se dnes v lékárně a lékárnice mi to také řekla.....já tu marně to téma od včera hledám-prostě ho opět někdo vymazal.Já mám menstruaci dost bolestivou a nedovedu si představit 13 hodin letu....

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

radule
Menstruaci ale dřív po Postinoru nedostaneš.

Cituji radule: holky,hlavně mi neodsuzujte

však tě nikdo neodsuzuje, chápu, že by byl let pro tebe nepříjemný, také je mi při mensturaci pěkně špatně.
K tomu Postinoru - bohužel po něm může nastat zvracení apod...a tak aby to nebylo ve finále ještě horší

No já bych zkusila babský recept - pít denně citronádu, klidně několikrát denně (vymačkat citrón a zalít sutdenou vodou....). Tím se menstruace docela odálí, tak o den,dva. A i kdyby to nezabralo, tak to menstruaci zeslabí, že krvácení není tak silné.

Cituji radule: Já mám menstruaci dost bolestivou a nedovedu si představit 13 hodin letu....

mně na hodně velké bolesti pomáhá Aulin, ale je na předpis. Ten i ty největší křečáky uklidní. Tak možná kdyby jsi si vzala nějaký prášek na bolest + něco na zmírnění krvácení (je to na nějaký prášek, ale teď si zaboha nemůžu vzpomenout na název, kdyžtak dopíšu později), tak by to možná šlo...co myslíš?

Ale vůbec se nedivím, že to řešíš, já před braním HA měla taky hrozné problémy, obrovské bolesti, průjmy...no hrůza. Ale ten Aulin vážně dobře zabíral.

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

radule
Spíš si sežeň Ascorutin na snížení silného krvácení a ten citron pouze jako doplněk. Zcela bych na něj nespoléhala )

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji marcelau: Po Postinoru dřív menstruaci nedostaneš, budeš mít bolesti v podbřišku a nevolnosti

Přesně tak,jednou jsem ho měla a už ho nikdy víc do úst nedám,byl to strašný zážitek

Cituji marcelau: Norethisteron. Ale nevolnosti s bolestmi v podbřišku a pocit nafouknutého břicha budeš mít také.

Ano,také jsem vyzkoušela,celou dobu jsem měla nepříjemné pocity.

Postinor je teda na předpis a vím,že se to lékařům moc předepisovat nechce.

Cituji marcelau: Ascorutin

jo, to je ono, jak jsem si výš nemohla vzpomenout!
Také myslím, že by tohle byla nejlepší varianta než do sebe rvát to svinstvo.

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zanet96
Ano, předepisovat ho moc nechtějí, protože raději předepisují dražší Escapelle. Ale samozřejmě jen po nechráněném pohlavním styku. Jinak tyto preparáty jsou vyloženě zátěž pro organismus a mohou zcela rozhodit cyklus.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji marcelau: Ano, předepisovat ho moc nechtějí, protože raději předepisují dražší Escapelle. Ale samozřejmě jen po nechráněném pohlavním styku. Jinak tyto preparáty jsou vyloženě zátěž pro organismus a mohou zcela rozhodit cyklus.

No,však Postinor také není nejlevnější
Ani se lékařům nedivím,má doktorka je silně proti(pokud to jinak nejde,je jasné že ho napíše,ale dostala jsem mega přednášku) a také jsem pak měla ¨problém,jak jsem si rozhodila cyklus to je pravda.
Opravdu je to driák,no nerada na ty chvíle vzpomínám,uff.Opravdu užití tohoto léku byl hnus.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené