1. . .456789
arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji meberry: Jsem hrozně přecitlivělá,mám často depresivní nálady,všechno mě rozhodí a jen málokdy jsem veselá a šťastná.Chuť na sex žádná,pleť vysušená,neustále se rozčiluju nad hloupostma,na všechny nadávám,žádný chlap mě už nepřitahuje,spíš jsou mi odporní.Sex je mi odporný.Mám tak šílenou povahu,nebo to může být z HA?

Může to být z HA, často mají uživatelky HA takové příznaky a že jich není málo... Si musíš vybrat, buď silná menstruace a bolesti pár dní v měsíci nebo špatná nálada, přecitlivělost, nechuť po celý měsíc
A máš vůbec přítele, že ji bereš?

Cituji meberry: Holky za jak dlouho po vysazení se vám vrátila chuť na sex a dobrá nálada?

Mně se nálady ani chuť na sex extra nezhoršily při braní HA, ale po vysazení jsem taky byla nadržená jak stepní koza (jak už tu někdo psal) - a to snad hned první měsíc.

arrow
profile_image
meberry
od 7. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Mia_Sofia: A máš vůbec přítele, že ji bereš?

Zatím ještě ano.

Cituji Mia_Sofia: ale po vysazení jsem taky byla nadržená jak stepní koza (jak už tu někdo psal) - a to snad hned první měsíc

Kéž bych byla i já.Jenomže se pořád nemůžu rozhoupat,pořád si říkám co když ji vysadím a nic se nezmění.
Ale je pravda,že vždy při sedmidenní pauze mám o něco lepší náladu a malinko myšlenky na sex.Ale kdoví jestli si to jen nevsugerovávám.

arrow
profile_image
kirione
od 24. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jak to tu pročítám začíná mi docházet, že je něco špatně... jsem na HA už skoro 10 let (pramino a pak Chloe) a už dlouho bojuju s přibíráním (mám do toho problém se štítnou žlázou,tak jsem neobviňovala HA),
vylezly mi křečáky (bolí, když déle sedím-ale dávala jsem to za vinu obezitě a genetickým dispozicím),
chuť na intimní hry se nedostavuje ani jednou za měsíc (a sahara je proti mně vlhká-což samozřejmě házím na stres a obezitu)
ale nijak jsem si to nespojila s HA... teď nedávno navíc moje mamka musela přestat s HA kvůli trombu v noze.. (a to brala Chloe jen 3 týdny, proto jsem si o tom vlastně začala hledat info)..
jaterky mi nikdo v posledních 5 letech nedělal a zkušenosti ostatních mě děsí.. jenže jak na to? za týden budu čerstvý uchazeč a zaměstnání a už takhle bude oříšek něco najít i bez případných komplikací jako je akné, mastící se pokožka a vlasy, nedej bože výkyvy nálad.. za jak dlouho se vám nežádoucí účinky objevily? (přece jen se nechci sesypat teď pár dní před státnicema, ale zrovna teď cítím křečáky víc než v posledních týdnech a riskovat trombózu asi není úplně nej..)

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji kirione: za jak dlouho se vám nežádoucí účinky objevily?

Ono to je většinou tak že nežádoucí účinky po vysazení se objeví až za pár měsíců (anebo taky vůbec, ale to je hodně individuální), takže to že máš pár dní před státnicemi vůbec nevadí....Já jsem vysadila asi dva týdny před státnicemi .

arrow
profile_image
kirione
od 24. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Morgan le Fay: děkuju za info tak to zkusím, ale jestli ze mě bude uzlíček nervů a udělám na zkouškách hysterický výstup, tak to hodím na tebe *smile*

časem dám vědět, jak to jde... snažím se k tomu změnit stravování a něco zhubnout, tak snad to půjde nějak rozumně zkombinovat..

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji kirione: jestli ze mě bude uzlíček nervů a udělám na zkouškách hysterický výstup, tak to hodím na tebe *smile*

Já jsem u státnic taky měla docela slušný okno, ale na vysazení HA bych to nesváděla .
Jinak jestli vysadíš tak se ti na 90% bude hubnout lépe....

Holky jsme měsíc po vysazení zatím dobré odezvy , plet zatím v pořádku , ale asi je brzy ale budu doufát , že se to nezhorší a jinak jak tu někdo píše jsem nadržená jak stepní koza jenže použel není do koho píchnout
Ale zatím jsme v pohodě , ale menstruace ještě nedorazila , tak právě čekám a myslím , že ještě dlouho počkám

arrow
profile_image
meberry
od 7. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Aneee:
Jsem ráda,že to u tebe probíhá dobře.Nemůžu dočkat až doberu platíčko.Je to přes týden,co beru novou antikoncepci a mám docela slušné deprese.

arrow
profile_image
kirione
od 24. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

tak mě do toho nakonec přijde ještě dovolená... (ani jsem nedoufala, že někam vyrazíme, ale teď se to sešlo přesně, když se mi to nehodí) takže ještě doberu plato... pak ale konec.. čestné skautské..

arrow
profile_image
Zitka
od 5. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, už jste některá vysadila HA? Chtěla bych do toho jít taky, ale nevím, jestli hned po vysazení začít brát nějaké kapky (Gyfex) nebo nic ... Nikdy jsem problémy neměla (akné, kila nahoře...atd.), antikoncepci beru jen kvůli ochraně... Chtěla bych používat třeba Mirenu nebo něco na tento způsob... Jak jste pokračovali vy po vysazení HA?

arrow
profile_image
gumidek
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Zitka: Nikdy jsem problémy neměla (akné, kila nahoře...atd.), antikoncepci beru jen kvůli ochraně

To já taky ne, ale problémy se objeví právě i když jsi na nic předtím netrpěla. Nejlepší je při dobírání začít brát Gynex a po vysazení též, plus doplňkově ještě B 12 a něco na detoxikaci (třeba čaj). Já jdu konečně v pátek na gyn to prodiskutovat s doktorem, nicméně si zřejmě nechám udělat jen testy na krev pro vyloučení krev. mutací a vyměním prášky za nejmíň hormonální (Mirelle), jelikož nemám odvahu na to použivat jen kondom, příp. čípky. Stačil mi ted jeden měsíc, kdy jsem vyzvracela prášek v prvním týdnu a další se jen stresovala, denodenně a udělala jsem si x testů. Vůbec nevěřím tomu, že bych po vysazení to uhlídala jen s kondomem, určitě bych patřila mezi ty typy, co po vysazení otěhotní o to líp, takže to s HA ještě rok, dva (do prvního dítěte) vydržím. Nechám si udělat ty testy a zmírním hormony, vysazení by pro mě kromě kladů mělo hlavně zápory - obří stresy z otěhotnění, návrat abnormálně dlouhé a bolestivé MS a nemožnost plánovat s klidem hory, moře Jsem prostě v bludném kruhu :/

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Zitka: Jak jste pokračovali vy po vysazení HA?

Nijak Občas jsem si dala nějaký čistící bylinkový čaj, občas zobla Biosil plus, ale nic pravidelného.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

taky se přidávám do "klubu". Mám dvě děti a teď po druhém synovi beru Yadine už pět let a rozhodla jsem se vysadit. Za rok budu splňovat podmínky pro podvaz vaječníků,ale chci vysadit HA už teď. Taky mám noční můru z toho, že se mi zhorší pleť a hlavně z toho, že přiberu. Jsem na svou váhu úchylná a to bych vážně nesnesla, abych přibrala. Máte někdo negativní zkušenost, že by jste po vysazení HA ačkoliv by jstem dodržovala zdravý režim stejný jako při braní HA přibrala?

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Endryška: Přibírání bych se bála asi nejméně protože většina žen má po vysazení váhu buď stejnou anebo dokonce ještě zhubne.

arrow
profile_image
Zitka
od 5. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem spíš myslela, jestli jste někdo nepřešel na Mirenu? Jestli je vhodná pro 23 letou holku... jestli pak není složitější otěhotnět... Mirena by byla nej, protože pak menzes nemáš vůbec, jen občasné špinění a ochrana je zaručená ... Vím, že si ji dávají spíše starší ženy, které už nechtějí mít děti, ale musí být i varianta pro mladé, ne?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené