Ahoj holky, asi zase jednou opakované téma ale hledala jsem v jiných a nic podobnýho jsem nenašla...
V Prosinci jsem si koupila v Deichmanovi koženkové celoroční kozačky a teď po 5 měsících se mi začala odlepovat podrážka a odlepovat koženka... jenže jsem s tím ještě asi měsíc chodila (byla zima a boty do deště jen jedny) ,teďka v Po se tam chystám to reklamovat a mám strach aby poškození bot nebylo moc rozsálhlé aby kůli tomu to neodmítli...?

arrow
profile_image
Verci
od 13. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, pokud podáš reklamaci a zamítnout ji, tak máš smůlu. Nevím, co chceš slyšet. Jediný co, tak se proti rozhodnutí můžeš odvolat.

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

V Deichmannovi mají dost benevolentní reklamační politiku, aspoň tedy v Brně. Určitě bych se toho nebála. Z vlastní zkušenosti můžů říct, že jsem tam byla například po celozimním nošení reklamovat kozačky a paní prodavačka se na ně jen mrkla, řekla že to je jasný, ještě mě pochválila, že je vidět, že jsem se o ně starala (což teda nebyla ani pravda a hned mi na místě vrátila peníze, ani je nikam neposílala.
Kvalita nic moc, ale s reklamacemi tam není problém.

Ahojky,
měla jsem úplně ten stejný problém. Kozačky se mi rozpadly, koženka se začla odlupovat a o podpatku ani nemluvě. Byla jsem tam reklamovat dva páry bot. Ty boty vypadaly hrozně, chodila jsem v nich i ve sněhu, ale pokud to jsou celoroční boty, tak se předpokládá, že s nimi budeš chodit i ve sněhu
Prodavačka byla strašně nepříjemná, pořád mě přesvědčovala o svém názoru : "Ty boty vypadají strašně, já bych se sem styděla ty boty přinést" . Nedej se a trvej na reklamaci. Po asi 10 min. přesvědčování mi vrátila peníze, protože tak ošklivý boty se ani nevyplatí opravovat

Cituji JaneGucci: prodavačka na ně jen mrkla a už jsem měla prašule v ruce a překvapeně odcházela pryč

Já právě nechci peníze z5 jsou to opravdu dokonalé kozačky (třeba k legínám) a dají se nosit i v zimě i v docela teplu a byly ve slevě a za těch 400,- co by mi dali bych nesehnala ani podobný :/ o mi jde...

reklamaci by ti měli uznat.já ať koupím jakékoliv boty u deichmana, ,tak žádné nevydrží a vždy je vyreklamujem bez sebe menších problémů.měla jsem přesně ten samej problém s koženkovýma kozačkama,druhé boty jsem taky neměla tak jsem je nosila nadále a reklamovala je až pozdějc.akorát pozor,jestliže jsi je neměla naimpregnované ,tak raději zalhatjinak na trhání,odlepování koženky by ti reklamaci nemuseli uznat ale záleží zas na každém prodavači,jak moc to řeší a vzhledem k hodně častým reklamacím v deichmanu,si myslím ,že se v tom tak nešťouraj.já už jsem se zařekla,že tam boty nekoupím

Cituji sametka: odlepování koženky by ti reklamaci nemuseli uznat

proč když se začala odlepovat po tom co se odlepila podrážka tudíž tu koženku nemá co držet...
uvidim co mi řeknou, a vadí když reklamuju v jiné prodejně než jsem koupila?

Nympha
tak spíš počítej s tím ,že na obchodě maj už jen jarní letní kolekci.

Nympha
myslela jsem to tak ,kdyby se ti trhala i na jiných místech(což udělali boty mě)ne jen od podrážky.reklamovat můžeš v jakékoliv prodejně.

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nympha
Nevadí, můžeš kdekoliv. A ty je chceš teda opravit?

mariposa
spíš asi vyměnit za nové

Cituji mariposa: A ty je chceš teda opravit?

chci, prostě chci ty botky co tam dát dostat zpět, klidně kdyby měli na skladu na výměnu (to asi ne) ale doopravdy se mi moc líbí...

arrow
profile_image
Star80 mojeid
od 26. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
41    0
Číst hodnocení

Mě v Deichmannu bez problémů vzaly kozačky nošené celou zimu, protože měly rozlamující se podrážku. Během minuty reklamace vyřešena a měla jsem peníze zpět..

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nympha
Aha. Tak požaduj opravu. Primárně máš nárok na opravu nebo výměnu zboží, až poté, co by to z nějakého důvodu nešlo provést (neopravitelná vada nebo by model již neměli), ti vrátí peníze.

Cituji mariposa: Tak požaduj opravu. Primárně máš nárok na opravu nebo výměnu zboží, až poté, co by to z nějakého důvodu nešlo provést (neopravitelná vada nebo by model již neměli), ti vrátí peníze.

No uvidim v to Po, hlavně mě zajímalo jestli to jde v jinej prodejně a třeba měsíc po oběvení vady... jen je maličko naleštím aby to vypadalo

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené