Sára2 má naprostou pravdu!
Škoda, že tu ještě nepřispěla Aďka, ta Vám to určitě objasní lépe.

Samozřejmně, že slečna právo na výměnu má 100% !
Určitě si nechej zavolat vedoucí a pokud to nepomůže, ano stěžuj si! Jsi v právu.
Stejně tak, jako je normální, že nejen v parfumeriích můžeš dostat na vše slevu a prodavačka to určitě ze svého neplatí.

Reaguji na Susanna24:
Ahoj, jsem z toho už nějaká zmatená jak jsem psala, posílala jsem e-mail do Sephory, bohužel mi nikdo neodpověděl a podle reakcí tady jsem usoudila, že volat tam asi nemá cenu.. takže ty myslíš, že bych zavolat měla?

Cituji Amber: Ahoj, jsem z toho už nějaká zmatená jak jsem psala, posílala jsem e-mail do Sephory, bohužel mi nikdo neodpověděl a podle reakcí tady jsem usoudila, že volat tam asi nemá cenu.. takže ty myslíš, že bych zavolat měla?

zavolej ale nejlíp tak dopoledne po 10 hodině, to bude jistota,, že tam někdo bude a chtěj někoho kdo má na starosti zákaznický servis ale to, že ti neodpověděli na mail je divné, to bych jim hned do telefonu vmetla

Reaguji na Sára2:
Tak jsem tam volala hned, ale bohužel jsem našla jen číslo na infolinku, slečna mi řekla, že tohle není v její kompetenci, ale že vidí, že jsem jim psala e-mail a že byl předán vedení k posouzení a že mám čekat na jejich vyjádření. Když by nic pořád nepřicházelom mám napsat znova jako urgenci a pošle se jim to. Takže tak 3 dny počkám a uvidím, jestli mi něco přijde když ne, tak píšu.

Cituji Sára2: že zákaznici dali jiný odstín než pro který si přišla

A jak dokážeš, že ti dala jiný odstín? To by si každý mohl kupovat make-upy, jednou, dvakrát se s ním napatlat a pak to jít vrátit s tím, že je to jiný odstín než jsem chtěla.

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Amber:
Jsi v právu, nenech se odbít. Když už by ti to nechtěli vyměnit tak jej reklamuj kvůli té špatné konzistenci. Prodavačka ani vedoucí nemají právo reklamaci odmítnout. Musí ji přijmout a nechat posoudit tam, kde k tomu mají kompetenci.

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Prosím tě nikam nevolej, normálně tam napochoduj a chtěj reklamaci. A nenech se odpálkovat. Ty jsi přišla a jako zákazník požaduješ od parfumérky službu. Sephora se všude chlubí, jak má školený personál. Prodavačky jsou placené za prodej, mají svou zodpovědnost, já když v práci udělám něco špatně, taky za to nesu následky, i kdybych měla blbej make-up zaplatit. Je to přesně jako tu někdo psal s kuchařem a řízkem. Je to jednoznačně chyba prodavačky.... Přes mail budeš zbytečně dlouho čekat. Zítra tam jdi a jasně trvej na svém - chtěla jsi make-up přesně podle vzorečku, který jsi nedostala. Ty v podstatě díky vzorečku ani nemusíš znát přesný název, rozhdně bych si nechala případně zavolat vedoucí. A nenaznačuj ani náznak vlastní chyby, tvá chyba to není, prodavačka je tam od toho, aby ti sehnala make-up, jaký jsi chtěla..

arrow
profile_image
Enelya
od 8. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych také rozhodně trvala na reklamaci. Taky studuju a rozhodně bych nechtěla přijít o tolik peněz vinou prodavačky. Ona ti musí poradit a správně prodat a když se splete, tak za svý peníze bys měla dostat správnou věc. Taky bych tam nevolala, ale prostě šla ještě jednou .

Mně příjde jako by tu některý holky spadly z višně...
Proč by měla něco dokazovat? To je o přístupu Sephory k zákazníkům.

Cituji Maui: A nenaznačuj ani náznak vlastní chyby, tvá chyba to není, prodavačka je tam od toho, aby ti sehnala make-up, jaký jsi chtěla..

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podle mě je chyba na straně prodavačky a měla by make-up vyměnit, i když je použitý. Takže souhlasím se Sárou.

Přesně takhle jsem koupila tužku na oči - doma se s ní snažím nalíčit a ona vůbec nemalovala. Až po důkladnějším prohlédnutí jsem zjistila, že mi prodavačka za pultem prodala místo tužky na oči tužku na obočí. Vůbec mě nenapadlo to kontrolovat. Vracet jsem to ale nešla, nebyla tam cesta. Takové chyby se nejčastěji stávají u (pro mě neoblíbeného) pultového prodeje. Chyba se stát může, proto to člověk vezme, ale taky se té chybě musí prodavačka postavit čelem.

Občanský zákoník - kupní smlouva:

§ 596
Má-li věc vady, o kterých prodávající ví, je povinen kupujícího při sjednávání kupní smlouvy na ně upozornit.
§ 597
(1) Jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí věc neupotřebitelnou, má též právo od smlouvy odstoupit.
(2) Právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že věc má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým.

Reaguji na Amber:

Jistě, že si v právu a máš nárok na výměnu. A nechápu většinu tady, co tvrdí opak. Prodavačka je tam od toho aby poradila a podala správný výrobek. Jistě, může se zmýlit, ale je to její chyba a její problém.
Vy všechny co se tak strašně divíte, že si toho zakladatelka nevšimla, to si opravdu kontrolujete hned v prodejně vše co koupíte? Já teda ne, řeknu prodavačce co chci, ona to najde a rovnou odnese na pokladnu, já zaplatím a odcházím...

Jsem ten typ, co opravdu nerad něco reklamuje, ale vybírala jsem si stíny na oči, u kterých nebylo průhledné víčko a musela jsem se tedy řídit jen odstíny vzorků...doma jsem následně z hrůzou zjistila, že stíny jsou modré, opravdu zářivě (!) modré, takže jsem běžela zpět do Sephory a prodavačka mi je ochotně vyměnila ze jemně růžové (tak to mělo být správně), i když bylo evidentní, že jsem krabičku otevřela...Asi je přístup prodavaček, bohužel, velmi individuální...

Cituji Missy21: Vy všechny co se tak strašně divíte, že si toho zakladatelka nevšimla, to si opravdu kontrolujete hned v prodejně vše co koupíte? Já teda ne, řeknu prodavačce co chci, ona to najde a rovnou odnese na pokladnu, já zaplatím a odcházím...

Třeba já ano, vše si kontroluju, ve třech letech jsem se naučila číst a řádně toho využívám, neboť jsem si vědoma lidského faktoru a na prodavačku se sice ráda obrátím pro radu, ale nevkládám na ni zodpovědnost za to, co si nakonec zakoupím a zaplatím, neb to je má vlastní vůle a nikdo mě do té koupi nenutí.
Já se spíš divím těm výkřikům, že to je pouze a jen chyba prodavačky. Chyba je na obou stranách, dle mého názoru. Ale dohadujeme se zbytečně. Nechť si slečna vyreklamuje, co se jí zlíbí.

Cituji Missy21: Vy všechny co se tak strašně divíte, že si toho zakladatelka nevšimla, to si opravdu kontrolujete hned v prodejně vše co koupíte? Já teda ne, řeknu prodavačce co chci, ona to najde a rovnou odnese na pokladnu, já zaplatím a odcházím...

Hmmm,tak já si zkontroluju co platím a prohlédnu si i zboží které platím taky nemusím pak následně nic chodit reklamovat a stresovat se s výměnou.

Cituji mishka999: Ale dohadujeme se zbytečně. Nechť si slečna vyreklamuje, co se jí zlíbí.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené