arrow
profile_image
Hanulikk
od 8. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Amber: To mě mrzí:/ tak to zkus prodat nějaké známé třeba

arrow
profile_image
izabel2011
od 8. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Hanulikk: Reaguji na Amber: tak to zkus prodat nějaké známé třeba

Nebo to zkus dát sem do bázárku, možná se bude někomu hodit

Nebo to zkus smíchat s krémem nebo jiným make-upem, jestli doma máš. Je to škoda, no

Reaguji na izabel2011: Reaguji na Hanulikk:
Jojo přemýšlím co ted s tím. Asi to prostě udělám tak, že si to zítra na ten obličej plácnu a uvidím, jak to bude vypadat, no a když blbě, tak to zkusím prodat.

Reaguji na Patty:
Právě i ten ze vzorečku jsem míchala s make-upem Bourjois a bylo to pro mě úplně ideální, jak konzistence, tak barva, takže zítra namíchám tenhle opět s Bourjois a uvidíme..

Trvala bych na výměně - pokud ti evidentně dala prodavačka špatný odstín tak je to její chyba - je jasné, že jsme lidi a můžeme se splést ale měla by to v tom případě bez řečí vyměnit, pokud by ti to nevyměnila tak chtěj telefon a mail na vedení Sephory a řekni, že napíšeš na prodavačku stížnost, buď to zabere nebo prostě sedni k pc a stížnost napiš, pokud si váží zákaznika jistě ti navrhnou nějaké řešení.
Kamarádka tak kdysi koupila v parfumérii samoopalovací mléko a až ho rozbalila tak zjistila, že nějak nesamoopaluje, jelikož to bylo opalovací mléko a nebylo nikterak levné (kolem tisícovky) - prodavačka se prostě přehmátla. Kamarádka tam naklusala s rozbaleným mlékem k té stejné prodavačce a ta jí ho bez řečí vyměnila (netvrdila ji, že si to měla zkontrolovat ani, že má čekat do léta na slunko) páč si byla vědoma své chyby.

Reaguji na Sára2:
Děkuji za tip, to mě tam hned nenapadlo. Zkusím do Sephory napsat teď o tom, co se stalo a budu čekat na vyjádření. Tvá kamarádka měla štěstí, tady mi slečna jen odpověděla, že se omlouvá, ale že s tím nic neudělá..

arrow
profile_image
izabel2011
od 8. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Amber: že se omlouvá, ale že s tím nic neudělá..

Tím ti vlastně přiznala že udělala chybu ona....

Cituji Sára2: pokud ti evidentně dala prodavačka špatný odstín tak je to její chyba

No a slečna se taky nepodívala co to vlastně platí.Navíc ani doma ne a ještě balení otevřela a použila i když jen jednou zmáčkla.

Cituji Sára2: měla by to v tom případě bez řečí vyměnit, pokud by ti to nevyměnila tak chtěj telefon a mail na vedení Sephory a řekni, že napíšeš na prodavačku stížnost, buď to zabere nebo prostě sedni k pc a stížnost napiš, pokud si váží zákaznika jistě ti navrhnou nějaké řešení.

Pokud se prodavačka chovala slušně,tak nějak nechápu na co si stěžovat?Bude si snad slečna stěžovat na to,že je tedy stejně "blbá" jako ta prodavačka a ani jedna si nevšimla,že je ten make-up jiný?Když si šla něco koupit,tak se měla podívat co si kupuje.Předpokládám,že jí nikdo od pultu neodháněl ve stresu.

arrow
profile_image
honeyMichell
od 1. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Laky:

Reaguji na Laky: Mám pocit, že jako zákaznice jsem v dobré víře, že když naprosto jasně definuji co chci tím, že podám vzoreček a chci přesně tohle tak mi to školený personál v né zrovna levném obchodě dá, jelikož já třeba na blízku bez brýlí nevidím tak nemám ve zvyku tahat brýle z kabelky a studovat jestli mám co jsem chtěla - (ty úplně malé písmena stejně nevidím) ale jsem opravdu v tzv. dobré víře a taky už se mi několikrát stalo, že chyběl český popisek - já si to třeba doma přečtu a vím o jaký jde výrobek ale spousta lidí hlavně starších prostě anglicky neumí a jsou vyloženě odkázání na to že jim prodavačka vybere správný výrobek a nemažou si obličej krémem na nohy..
Pokud se parfumérie chtějí udržet proti internetovým obchodům tím, že budou nabízet perfektní servis tak to tak musí vypadat ale takhle si perfektní servis nepředstavuji.

Cituji Sára2: Mám pocit

nic proti tobě fakt ne.
Jen nevím kde většina nakupujících bere ten pocit,že když utratí v obchodě 500 korun,tak si z toho prodavačka sedne na zadek a ještě jim asi ruku políbí.
V obchodech je personál,majitelé sedí doma....takže

Cituji Sára2: Pokud se parfumérie chtějí udržet proti internetovým obchodům tím, že budou nabízet perfektní servis tak to tak musí vypadat ale takhle si perfektní servis nepředstavuji.

těm prodavačkám je to vesměs jedno.....zákazníků pořád dost a za jednu výplatu

Reaguji na Amber:
doporučuji napsat co se přesně stalo, den a čas nákupu a jméno prodávající - bude na účtence, kromě mailu jim uveď i nějaký jiný kontaktní údaj třeba telefon a uvidíš.
Nevím ale u nás do parfumériií vleze jeden člověk v průměru za hodinu takže nechápu proč se prodavačka nevěnuje zákaznikovi s náležitou péčí, kdyby to byl obchod kde je narváno a prodavačka neví kde ji hlava stojí tak to spíše pochopím ale u nás v Sephoře postávají všichni včetně ochranky a čekají ať už hlavně vypadnete.

Cituji Laky: Cituji Sára2: Mám pocit

nic proti tobě fakt ne.
Jen nevím kde většina nakupujících bere ten pocit,že když utratí v obchodě 500 korun,tak si z toho prodavačka sedne na zadek a ještě jim asi ruku políbí.
V obchodech je personál,majitelé sedí doma....takže

Cituji Sára2: Pokud se parfumérie chtějí udržet proti internetovým obchodům tím, že budou nabízet perfektní servis tak to tak musí vypadat ale takhle si perfektní servis nepředstavuji.

těm prodavačkám je to vesměs jedno.....zákazníků pořád dost a za jednu výplatu

některým lidem je vesměs jedno všechno ať dělají jakoukoliv práci, ono to pak taky tak vypadá....

Každý může udělat chybu a svou platbou potvrzuji, že si kupuji opravdu to, co si chci koupit. Věřím, že prodavačka by makeup ráda vyměnila, kdyby nebyl otevřený/použitý. Dokážu si představit, jak vysvětluje svému vedení, že přišla zákaznice s (byť jednou) použitým makeupem a prodavačka jí vrátila peníze, protože to nebyl odstín, který chtěla. Prostě nemůžu jako zákazník na prodavačku hodit zodpovědnost za to, co si kupuju.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené