Zdravím,
zajimalo by mě jestli se dá uplatňovat nějaká reklamace či sleva na špatném doručení zboží u České pošty. Objednala jsem si telefon z jednoho eshopu, kde mě informovali, že už zboží odeslali formou balík do ruky. Měla mi přijít SMS nebo email - nic nepřišlo, byla jsem se ptát na poště - taky nic, tak jsem zavolala do eshopu kde mi poskytli číslo zásilky a přes internet jsem si našla, že ji nejdříve doručili na hlavní poštu, pak na tu moji, ale o den dříve než jsem se byla ptát už ta byla , takže nechápu proč mi ji nevydali. No za 150Kč fakt výborná služba :-/
Zkus někam na poštu zavolat a zeptat se. Já osobně mám české pošty plné zuby, to jednání je poslední dobou až neuvěřitelné! ![]()
No Česká pošta to je něco. Taky jsem si zaplatila balík do ruky, kde mi měli zavolat a domluvit se na čase doručení. Sice zavolali, my jsme řekli že budeme v tu a tu dobu doma (ještě jsem si zjistila, že v naší ulici funguje odpolední doručování), ale pán řekl, že nepřijede. Takže jsem se pro něj vláčela na poštu a navíc mi ani nedal lístek o uložení zásilky do schránky.
Takže jsem si taky zjišťovala číslo balíku přes eshop, kde jsem objednávala. Takovýhle chování je za ty prachy nehorázný.
Pošta-to je něco příšerného,neznám nikoho kdo by byl spokojen.My s poštou spolupracujeme x let a to je celkem ok,jakožto větší firma apodávání balíků,ale pokud něco řeším soukromě,tak furt nějaký problém.
Myslím si,že si můžeš jít maximálně stěžovat ,ale reklamace se uplatňuje pokud je balík ztracený a nebo poničený.
Já takhle volala na hlavní poštu v Praze, protože jsem asi 3 týdny čekala na balíček, ani papírek do schránky mi nepřišel... Přepojili mě na vedoucího doručovatelek, tak jsem mu řekla co se mi nelíbí a tak a on si našel doručovatelku, která má na starost můj barák a pak mi akorát řekl, že si s ní promluví.
Reaguji na sapca: To samé se stalo nedávno, když jsem posílala slečně balík. Dělali z nás obou blbce, tvrdili, že nic nemají, přitom online sledování to bylo jasně napsané. Slečna neměla ani výzvu. Pak se jí záhadně po několika dnech objevil ve schránce papír/výzva s datum cca o 4 dny zpátky s tvrzením, že ji nezastihli.
Jinak já jsem tohle řešila přímo na poště s vedoucí pošty. Jenže co, vyliješ si tam srdce, vedoucí Ti to odkýve a konec příběhu.
Já si stěžovala jednou a nechala jsem si zavolat vedoucí. Rozbili mi totiž vázu, kterou jsem velmi pečlivě zabalila a na balíčku byla i cedulka křehké. Nevrátili mi ani korunu![]()
Já si stěžovala jednou a nechala jsem si zavolat vedoucí. Rozbili mi totiž vázu, kterou jsem velmi pečlivě zabalila a na balíčku byla i cedulka křehké. Nevrátili mi ani korunu![]()
Cituji Naughtycat: Rozbili mi totiž vázu, kterou jsem velmi pečlivě zabalila a na balíčku byla i cedulka křehké. Nevrátili mi ani korunu
Pokud balík převezmeš,pak už Ti nic nedají a reklamace nelze uplatnit.
Děkuju za postřehy. No najednu stranu mi to přijde nelogické, proč člověk nemá nárok na nějaké odškodnění, když za to platí nemalé peníze :-/
Reaguji na SOLU: Pokud je balík pojištěn,tak se samozřejmě reklamace vzahuje i po převzetí. Je totiž dost velká možnost, že není balík viditelně poškozen, ale zboží uvnitř je poškozené. Toť zkušenosti z reklamačního odělení, kdy jsem denně uplatňovala reklamace na poště. Jinak pokud jde o špatné doručení, stěžovat si je možné, ale efekt žádný
Tak i u DPD
Cituji Mirri: Pokud je balík pojištěn,tak se samozřejmě reklamace vzahuje i po převzetí. Je totiž dost velká možnost, že není balík viditelně poškozen, ale zboží uvnitř je poškozené.
OK ,balík převezmu,donesu domů a zjistím,že je věc zničená--a jak prokážu,že jsem věc nepoškodila doma,když byl balík zcela v pořádku?To by mě zajímalo,jelikož s poštou spolupracujeme denně a s reklamacema máme zkušenosti a mnohdy tedy jiné.
Balíky pojišťujeme hlavně z důvodu ztráty a nebo když je věc jřehká,jelikož skoro vždy se nám balík vrátí už viditelně poškozený-pak je reklamace lehká,to ano.
Uplatnit reklamaci může v tomto případě pouze odesílatel zásilky, tedy ten internetový obchod.
Cituji Lucie Hezka: Uplatnit reklamaci může v tomto případě pouze odesílatel zásilky, tedy ten internetový obchod.
Nerozumim,zda odpovídáš mě
Ano to by bylo jasné,ale mluvím o převzet zásilky zákazníkem-pak už nenaděláš nic.
Napsala bych stížnost rovnou na centrální pobočku - Politických vězňů, v Praze 1.
Nedávno jsem tam psala. Posílali jsme doporučený dopis a přímo do rukou adresáta (= nejde to předat nikomu jinému, rodině apod.) a stejně to převzal někdo odlišný než komu to bylo určeno. Bylo do poměrně důležitý, aby to dostal přímo adresát. Je to navíc zpoplatněná služba, takže o to větší důvod, aby to fungovalo.
Jen tam napiš. Čím více budou mít podnětů, tím je větší naděje, že se služby budou zlepšovat. To je prostě ten jejich monopol tady.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.