arrow
Neprodává v Bazaru

Chtěla bych poprosit o radu pro svoji kamarádku. Před pár měsíci se mi svěřila, že se svým přítelem dlouho nespala, pár měsíců. Teď je to přes rok co s ním nespala. Jí je 20, jemu 23 děti nemají. Jejich vztah jde k šípku, on je protivný (jako nedivím se) a ona brečí. On by chtěl, ona nechce, nebaví jí to a že prý to bolí. Na začátku vztahu (ten trvá 2 roky) spolu spali. Nemůže se ani přemoct, prostě nechce. Přitom přítele miluje. Je možné, že tento její stav je způsobený antikoncepcí, kterou začala brát zhruba před rokem? Pomohla by změna antikoncepce (jakou ma nevim)? Nebo cokoliv jiného aby se jí libido vrátilo? A pokud ne, tak popřípadě něco pro přítele aby měli útlum oba. Slyšela jsem, že k utlumení je dobrý chrom, ale nejsem si jistá...Všem díky za rady

Nour
a proč ona o to vlastně nestojí? Má k němu odpor? Nebaví jí sex? Má nějakou špatnou sexuální zkušenost? Proč jí to bolí? Je to proto, že by třeba přítel byl surový? nemyslím si, že by to až tak ovlivnila antikoncepce, třeba může chuť snížit, ale ne úplně zničit, ne? ( Teda u mě to bylo naopak- po HAK se mi chu´t zvýšila)...

arrow
Neprodává v Bazaru

No nemá na něj chuť, nebaví a že prý bolí. Jak bolí to nevím, zas takový vztah nemáme abych se jí ptala na takovéto detaily, navíc one je dost introvertní. Ne neříkala že byl přítel surový, říkala že je hodný a že se snaží a že tadz problém není (je to její první), takže nevím jak moc objektivně může posoudit jeho snažení, ale předpokládám že by poznala že je hrubý a že něco není v pořádku. Já HA neberu, takže nevím co může ovlivnit

Nour
myslím, že pokud přítele miluje a nemá jen chuť, aniž by vlastně věděla proč, mohla by třeba zkusit navštívit psychologa nebo sexuologa, protože tím, že to bude chtít vyřešit sama, si může nadělat víc škody než užitku. A pokud si myslí, že by to mohla být HAK, ať ji zkusí na nějakou dobu vysadit.

arrow
profile_image
Carelesscat
od 18. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji lucinkaf: nemyslím si, že by to až tak ovlivnila antikoncepce, třeba může chuť snížit, ale ne úplně zničit, ne

nevím, ale myslím, že tady už holky psaly, že HA může velmi snížit libido, takže to by taky mohl být problém, moje známá, když začla brát HA, tak ztratila rovněž chuť na sex....

Cituji Nour: e k utlumení je dobrý chrom

brom nikoli chrom to dávali na vojně do čaje ( alespoň tak to interpretoval přítel)

Cituji Carelesscat: nevím, ale myslím, že tady už holky psaly, že HA může velmi snížit libido, takže to by taky mohl být problém, moje známá, když začla brát HA, tak ztratila rovněž chuť na sex....

určitě je to možné, ale jak jsem řekla, u mě to mělo přesně opačný efekt, takže jak jsem napsala - ať ji zkusí vysadit a pokud to nepomůže, problém bude někde jinde

arrow
Neprodává v Bazaru

Carelesscat
Hahaha, jo no já se v tom nevyznám díky takže brom
lucinkaf
No ona ji chtěla vysadit, na chvíli, ale na gyndě jí řekly, že jedině na rok může, aby se ty hormony zase upravily. Jedině snad že by pomohla změna. Ale aby to nebylo to samý v bleděmodrým.

arrow
profile_image
Carelesscat
od 18. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji lucinkaf: určitě je to možné, ale jak jsem řekla, u mě to mělo přesně opačný efekt

tak to jsi šťasná žena, to bych chtěla taky

Cituji lucinkaf: ať ji zkusí vysadit a pokud to nepomůže, problém bude někde jinde

za pokus to určitě stojí

arrow
profile_image
munkina
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Rozhodně to může být trochu antikoncepcí, ale ne do takové míry, že spolu nespí vůbec...taky, když jsem brala HA, tak jsem měla chuť méně, ale rozhodně ne vůbec...teď už půl roku neberu a je to hodně znát...manžel je šťastný jak blecha, protože mě už začal považovat za frigidu...

Nour
zkusit alespoň prášky vyměnit, za něco co má méně hormonů
taky se nato chystám,ale nevím za co to vyměním

arrow
Neprodává v Bazaru

Efca
A to může být třeba co? Jako myslíš HA, ale s míň hormonama? Já totiž ani nevím co přesně bere,jakou značku.

Cituji Carelesscat: tak to jsi šťasná žena, to bych chtěla taky

no upřímně - šťastná jsem, protože těch opačných případů je kolem až až. Před HAK jsem sex brala tak nějak jako sex, ráda jsem ho měla, ale že bych měla nějaké kdovíjaké chutě, to ne. A pak přišla HAK, a vše se obrátilo k lepšímu, ani si nepřejte tušit jak

arrow
profile_image
Chudobka
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji lucinkaf: pak přišla HAK, a vše se obrátilo k lepšímu, ani si nepřejte tušit jak

No, jestli ono to nebude víc přítelem, než HAK

arrow
profile_image
jataky
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Nour: takže brom

Hlavně mu nic takového nedávej a jí to neraď. Dával se snad za druhé světové, ale je to mega svinstvo (!!). Sám o sobě je jedovatý, na bázi bromu jsou pak nějaká sedativa, ale ty způsobují celkový útlum.

Jinak bych doporučila sexuologa.

Nour
vyměnit to za nějakou nízkohormonovou
třeba diane35,minerva,cillest,vreya maji ethinylestradiolum 0,035
takže něco co má mín...
nevím znám třeba yadine 0,030,jenaine 0,030,yaz0,020,yasminelle 0,020
píšu tedy ty co mají udajně účink na pleť-protože taky chci asi měnit
ale tedy šla bych se poradit na gyndu určo

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené