arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Po vysazení HA (aktuálně dva měsíce po) se mi opět začala šíleně mastit pleť, nejen obličej, i dekolt a záda a hodně taky vlasy. Ve vlasech se mi tvoří takové mastné svědivé lupy, takže musím mýt skoro každý den. Když jsem brala HA hodně mi to pomohlo, pleť byla zklidněná a stejně i vlasová pokožka. K antikoncepci se ale vrátit nechci a tak mě napadlo, když HA také vlastně pomohla vnitřně, jestli existují nějaké tabletky / vitamíny, které by zabránily nadměrnému maštění pleti a vlasů. Budu ráda za jakoukoli zkušenost či příspěvek Zkušenosti určitě ocení také většina holek, které bojují s podobnými problémy po vysazení HA.

Možná bych doporučila zinek, ale nečekej zázraky.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Díky, koukala jsem na téma, kde se řešil zinek forte, mám doma zinek ProFitness, 15mg v tabletě, tak zkusím brát a uvidíme. Třeba se aspoň trochu zlepší pleť po tom, ale tu "mastnotu" to asi moc nezredukuje.

arrow
profile_image
Rhianon
od 12. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

nechat si předepsat vitamin A- učinkuje na 100%

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Beru každý den tabletku Spektrum Imunactiv, tam je Vitamin A 800,0 µg

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já pro zlepšení pleťi,vlasů a nehtů beru panthenol v tabletách a příjde mi,že to vliv na kvalitu vlasů i pleťi má i když primárně nebrání v mastící se pleti

arrow
profile_image
izabel2011
od 8. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Jannnie:
mi pomáhá na kůži, nehty, vlasy mi dobře rostou, ale moc mi nepomáhá na maštění

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Ginfizz:
Mám to stejně jako ty. HA mi od nadměrného maštění vlasů a pleti velmi pomohla. Akorát mám tedy vysazeno už pár let. Taky jsem se pokoušela hledat jiné řešení než HA. Zkoušela jsem nejsilnější zinek na trhu, Panthenol, B-komplex, Biosil, Stimulen (primárně je to na prsa, ale má pomáhat i v boji proti akné, maštění atd.) a nic z toho mi nepomohlo ani o píď.

arrow
profile_image
Gladysska
od 28. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám vysazeno měsíc a šíleně se mi mastí vlasy u pěšinky a nos. Když vlasy ráno umyju, večer bych mohla mýt znova. Já to nechávám svému osudu, aby se s tím tělo nějak vypořádalo a snad už za pár měsíců bude vše ok. Koukám i že spadám mezi rizikové skupiny, které mívají nedostatek zinku, a mám i příznaky nedostatku, tak ho zkusím nasadit.

arrow
profile_image
Rhianon
od 12. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Ginfizz:
To chce ale vitamin A od doktora, tohle je strašně málo. Musíš zajít na kožní a tam ti předepíšou přímo čistý vitamín A. Budeš muset chodit na krevní testy, protože Ačko může v velké míře škodit, ale efekt je opravdu stoprocentní!

arrow
profile_image
Gladysska
od 28. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak jsem hledala něco víc o vitaminu A se používá spíš na mastnou pleť s akné, tak nevím, zda to bude působit i při takovém druhu hormonálních výkyvů. A taky se doporučuje doplnit vit. B a E. Ale A je víceméně ve všem - mléko, vejce, zelenina, játra, cereálie a další, takže toho by nedostatek teoreticky být neměl. Zkusím jíst více ořechů a semínek, ty obsahují vše nezbytné pro hydrataci a snížení mazu pleti.

arrow
profile_image
Sannda
od 16. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
19    0
Číst hodnocení

Taky beru Panhtenol Forte a maštění pleti i vlasů se mi zmírnilo + zlepšení kvality .

arrow
profile_image
Nickholka mojeid
od 5. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dneska jsem si nechala od kožní napsat vit. A a řekla mi, žese doporučuje ho užívat se zinkem - zesílí se tím prý účinek Potvrdila mi to i lékárnice...

Koukám, že mám stejný problém po skoro roce po vysazení HA. Netrápí mě teda mastné vlasy, ale pleť stojí za starou belu - mastná, akné, katastrofa. Zaujal mě ten vitamín A, ale napadá mě otázka - u psů vyšší hodnoty vitamínu A ve stravě znamenají reznutí srsti, je možné, že by se něco takového mohlo dít i u lidí a jejich vlasů?

arrow
profile_image
Tears
od 19. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych doporučila vnitřní očistu, dle tvých problémů bych řekla, že bude potřeba pročistit a upravit fungování dráhy ledvin a močového měchýře a také plic.. Mám ráda TČM a věřím, že určité lidské neduhy vedou k oslabení drah, které se potom právě projevují formou akné, maštění pleti a vlasů atd. Vitamíny pouze "překryjí" určitý deficit a problémy možná pomou řešit dočasně, někdy ale ani to ne. A teprve správná funkce energ. drah zajistí, že v těle funguje vše tak jak má..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené