1. . .6789101112. . .2324

Tak já holky krvácím už skoro 3 měsíce, už mám druhý prášky a jen díky nim teď nekrvácím, ale mám furt dost silnej výtok, což jsem teda předtím neměla. Doufám, že se to po dalším cyklu už upraví, je to pěknej opruz

arrow
profile_image
Lucieka
od 13. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

KlaraPla:
no to mi ani neříkej že mě tohle čeká

Reaguji na Lucieka:

No doufám, že ne, že si poprvé odkrvácíš a budeš mít pokoj, asi sem při aplikaci chytla nějakej bacil, nebo nevím

arrow
profile_image
dubinek008
od 7. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, to je divný. já po aplikaci krvácela asi 5 dní. Ale menzes mám přesnou jak hodinky a mimo cyklus nekrvácím, to se mi dělo při braní HA.

arrow
profile_image
Niktrik
od 27. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak jsem byla ndes ráno na zavedení, konečně! Nebrala jsem si prášek na bolest ani nic, doktorka se sestrou se hodně divily že jsem to ustála, prý to i rodičky snášejí dost špatně ale já jsem ani nepípla. Bylo to nepříjemné, to určitě, ale nějak dobře snáším bolest.. citlivějšíim holčinám bych doporučila vzít si minimálně něco na bolest. Bylo mi po zákroku malinko nevolno, ale to je tím že mě klesá tlak. Břicho mě téměř nebolí, tak čekám jeslti ješt začne.. krvácení není nijak silné a protože nemám menzes vůbec pravidelný (to byla u HA velká výhoda, pravidelnost) tak počítám že nějakou dobu budu krvácet mimo menstruaci. Teď už jen zbývá vyčkávat jestli gynefix sedne.. pevně doufám že ano. Moje p. doktorka není velký zastánce gynefixu, sama mi řekla že by mi určitě spíš doporučila mirenu. Kvůli tomu co slyšela od kolegů, prý je riziko vypadnutí opravdu největší problém u tohohle tělíska. Já budu ale doufat že bude vše ok, jsem ráda že nemuísm hormony, i když mi navenek špatně nedělaly.. snažím se o alternativní způsoby.

arrow
profile_image
ángel
od 26. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky, co ho máte už delší dobu zavedené, jste spokojené? Do 5 let děti neplánuji, a po tu dobu se nemíním cpát hormony, vidím to pro mě jako nejideálnější řešení. Je opravdu zdravotně nezávadné, tak jak se prezentuje?

Ahoj holky, tak já to měla včera poprvé od zavedení dostat a nic, sice mě šíleně chytaly záda a podbříšek včera a i v neděli,ale krvácení se zatím nedostavilo a to beru Femigard. Tak nevím, má někdo podobnou zkušenost?? Kontrolovala jsem, jestli mi tělísko náhodou nevypadlo,ale vlákno tam je....

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kajinkaaaaa: Jestli jsi před zavedením vysadila HA, tak je bohužel dost běžné že nedostaneš hned menzes. Může trvat i několik měsíců než to naskočí. Na omlazení a jinde je o tom dost témat.

arrow
profile_image
Niktrik
od 27. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kajinkaaaaa: Tak já mam stejnou zkušenost pouze s tou bolestí. Vždycky jsem měla bolest v podbřišku týden dopředu přes menstr. a teď to nebylo vyjímkou, jenže asi tak 10x víc. Bolely mě i záda, hlava, měla jsem teplotu, dva dny jsem byla nepoužitelná.. menses mám ale výrazně slabější, což by byla ráda kdyby zůstalo. Ale dostavil se přesně na čas.. jen teda ty bolesti doufám že už příště nebudou. A HA jsem předtím brala a hned po vysazení jsem menstruaci dostala taky normálně, takže s tím problém nebyl.. A chtěla sjem se zeptat, vlákna si nehmatáš lehce? já je totiž necítím a přijde mi zvláštní že by mi je dr. napoprvé tolik zkrátila, spusta holek si totiž stěžuje že je mají moc dlouhá, tak nevím.. Myslíte že kdyby tělísko vypadlo tak to nezaregistrujem?

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Včera jsem byla na druhém pokusu o zavedení Gynefixu (první Gynefix mi vydržel jen týden a něco), opět v narkóze. Zatím to vypadá dobře, ale jsem zvědavá co se bude dít dál.

Reaguji na Niktrik:

No já si tam to vlákno nahmatám v pohodě i když ho mám zkrácené a myslím, že kdyby Ti to vypadlo, tak to určitě poznáš....

Jinak jsem teda konečně dostala menstruaci asi s 10 ti denním zpožděním,což není tak hrozné, tak jsem zvědavá jak bude dlouhá, snad ne dýl jak 10 dní, to by mě fakt štvalo...

Reaguji na Morgan le Fay:

Držím pěsti, snad to už bude všechno ok ...

arrow
profile_image
Berunka28
od 3. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na KlaraPla: Já bohužel také od zavedení Gynefixu pořád s něčím bojuju je to takový nepříjemný zápach,prej nějaké anaerobní vaginóza nebo co,už jsem na to od toho července měla x prášků a čípků ale nic pořád nějak nezabírájenže mám strach že kdybych si ho vyndala tak to bude stejné a nic tím nevyřeším,teď mi doktor napsal nějaké čípky na 40dní které se musí dávat ob den a ty by to prej měli definitivně zpravit tak jsem zvědavá,když jsem se ptala doktora jak je to možné tak říkal že někomu se při tom zavedení může narušit ta poševní flóra a pak to dělá takový nepořádek,jinak jsem s Gynefixem spokojená.

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Berunka28: Podívej se na vlákno o vaginální mykóze, strana 14, tam holky píšou že existuje nějaká bakterie která způsobuje právě ten typický zápach a často se to vyskytne po různých gynekologických operacích. Údajně to má být lépe léčitelné než třeba kvasinky.

arrow
profile_image
Berunka28
od 3. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Morgan le Fay: Díky Morgan mrknu na to.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené