arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na zuzanka88: Uvidíš, že bude. Jsi v časném stádiu těhotenství, bude to malý zákrok. Tohle tělísko je ale fakt síla! To už raději kondomy, to mi řekl i přítel. Drž se.

arrow
profile_image
missjuly
od 6. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

já jsem s tělískem velmi spokojená, menstruaci mi prodlužuje jen malinko, je velmi pohodlné, neuvolňuje do mého těla žádné chemické hnusy,neovlivňuje můj denní režim ve smyslu, že bych na něj musela pravidelně myslet jako na prášky ...akorát partner při styku trochu cítí to vlákno takže si ho budu muset jít nechat zkrátit...slyšela jsem,že je i možné udělat na vláknu uzlík a namířit volný konec směrem k čípku což mi připadá jako nejideálnější řešení ...nevíte který doktor v praze toto umí provést? to stříhání vlákna mi nepřipadá úplně nejlepší protože to vlákno je dost tuhé a tvrdé a dokážu si představit, že na tom citlivém místečku muže škrábe ....

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na missjuly: O tom jsem ještě neslyšela, ale zkus se na to zeptat svého gynekologa . Je fajn, že ti vyhovuje. Jak dlouho ho už máš? Mi vypadlo a ještě uvažuju, že bych ho zkusila znovu,ale prozatím používám Femcap, tak uvidíme .

arrow
profile_image
cheyanne
od 13. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem o gynefixu přemýšlela docela intenzivně, protože nejsem fanda hormonů. Zkoušela jsem Pharmatex krém, ale hrozně mě pálil. Poslední dobou používám kondom, ale že by to bylo "ono" se říct nedá. Každopádně moje gynekoložka mi gynefix hrozně vymlouvala (ještě jsem neměla děti), i přesto že je na seznamu kompetentních lékařů na zavádění.. Tak teď nevím.... Jsem zmatená A různé zkušenosti tady na diskuzi mi dvakrát nepomohly

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na cheyanne: Tak ještě než do toho půjdeš můžeš zkusit Femcap, ale připrav se na to, že většina gynekologů to odsuzuje .

arrow
profile_image
e.krampolova
od 6. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Je mi 19 a beru již 3 roky HA. V posledních dvou letech kvůli pilulkám v mém okolí zemřely dvě holky v mém věku a to mě jenom utvrdilo v tom, že prášky už brát nechci.. zároveň nevěřím kondomům (předtím se párkrát protrhl) ani Pharmatexu, zaujal mne Gynefix. Přála bych si mít zase přirozený cyklus. Chtěla bych se jen zeptat na pár věcí - Je opravdu spolehlivý i když není hormonální? Myslíte, že by mi ho gynekoložka zavedla, když mi je teprve 19 a ještě jsem nerodila? A v neposlední řadě taky - s HA je moje chuť na sex na bodu mrazu.. Je to v tomto směru s nehormonálním tělískem stejné jako bez polykání pilulek? Před užíváním HA jsem měla spíš opačný problém.. až moc velkou chuť. Děkuju moc za odpověď! Je to pro mne důležité.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na e.krampolova: Gynefix je nehormonální tělísko, které lze aplikovat nerodičkám (někteří lékaři aplikují i klasické téčko), už jsou případy, kdy gynefix selhal, ale selhat může jakákoli antikoncepce, chuť na sex gynefix neovlivňuje - tedy nesnižuje narozdíl od HAK.

arrow
profile_image
e.krampolova
od 6. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Našla jsem na internetu také nehormonální tělísko Goldlily.. připadá mi stejné jako Gynefix, jen za poloviční cenu.. tak ted nevím, do kterého jít radši.. každopádně to proberu se svou gynekoložkou.. díky za odpověď

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na e.krampolova: Nemáš zač, mi gynefix vypadl, takže jdu do nehormonálního téčka (to je například i ta goldlily ).

arrow
profile_image
vercaCZ
od 22. 1. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Ahoj holky, o gynefixu jsem vážně uvažovala a objednala jsem se kvůli tomu dnes u své gynekoložky. Načetla jsem kvůli tomu spoustu informací a diskusí, takže jsem tam došla zásobovaná informacema. Když jsem řekla doktorce, že o gynefixu uvažuju a zeptala se jaký s tím má ona zkušenosti, tak mi řekla, že mi ho vubec nedoporučuje. Jsem nerodička a u všech takových je cizí těleso v těle nežádoucí. Prý s gynefixem nemá dobré zkušenosti a spousta lidí s ním má problémy. Přestože je na té listině vyškolených doktorů od WH-Pharma, tak by mi ho nezavedla, poslala by mě k jinýmu doktorovi (pokud bych ho za každou cenu chtěla). Taky prý už hodně doktorů chtělo být z té listiny vyškrtnuto, protože s tím mají špatné zkušenosti. Tak jsem to raději přehodnotila a vrátila se ke klasické antikoncepci :/

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na vercaCZ: A říkala ti jaké negativní zkušenosti s tím má? Jestli vypadávání, otěhotnění nebo něco jiného?

Reaguji na Michaela18:

To by mě taky zajímalo, mám ho skoro tři roky a bez problémů, jediné co mi na něm vadí je občasné krvácení mimo cyklus, ale ani s tím si nejsem jistá, že to má přímou spojitost s Gynefixem, stále mohu mít rozhozený cyklus od vysazení antiko.
Je ale pravda, že co jsem byla naposled na kontrole, tak mi říkala, že ji tam nedávno přišla paní s Gynefixem, těhotná.

arrow
profile_image
pyrolis
od 3. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

07:00:03 - Připojeno během spojování:
Přechod z HA na tělísko Gynefix

Beru antikoncepci už 10let a nemám žádné potíže, ale když pročítám ty články jak je to škodlivá věc, chtěla bych užívání také ukončit. Problém je, že než jsem ji začala užívat, tak jsem měla dost hrozné menstruační bolesti, kvůli kterým jsem musela utíkat ze školy. Nedokázala jsem sedět v klidu v lavici, bylo to jako kdybych měla rodit. Po nasazení antikoncepce bylo po problému. Teď už mám bolesti jen občas a navíc malé. Pomůže v tomhle ohledu nějak gynefix? Druhá věc je, že jsem antikoncepci 2x na měsíc vysadila a běhěm 14 dní jsem měla těžkou formu akné - podkožní boláky, které po sobě zanechaly tmavé fleky. Obličej zničený na půl roku. Lze tomu nějak předejít nějaký práškama, vyřešit nějak ten přechod na tělísko? Než jsem HA začala brát tak jsem rozhodně na takové boláky netrpěla.

arrow
profile_image
Baruuuska mojeid
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Uvažuji nad stejnou věcí, ale vzhledem k tomu, že moje tělo si velmi špatně zvyká na cizí tělesa (piercing atd), bojím se, že to tělo nepřijme.

Určitě sdílej svoje zkušenosti, pokud se k tomu rozhodneš

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na pyrolis: Gynefix ani jiné nehormonální nitroděložní tělísko menstruační bolesti nesníží, spíš naopak. Je ale dost možné, že se ti menstruační bolesti nevrátí. Předpokládám, že jsi antikoncepci začala brát někdy na střední škole a od té doby se to mohlo upravit. Po vysazení hormonálky můžeš zkusit užívat například Femigard, třeba se ti akné tak nerozjede. Podle mě pak může pomoct i hormonální jógová terapie.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené