No, koukám na ten Roaccutane a děkuji pěkně, ale raději bych dala měsíc šanci přírodě, než tomuto. A k Roaccutane sáhla jako k poslední možnosti. Pardon, předposlední, poslední jsou kortikoidy.

Cituji Silvie OK: No, koukám na ten Roaccutane a děkuji pěkně, ale raději bych dala měsíc šanci přírodě, než tomuto.

Přírodní kosmetika, olejíčky, pleťové vody a mastičky pomůžou možná tak někomu s lehkým akné či pupínky. Pokud jsem četla dobře, tak tady se píše o těžkém akné.

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No já myslím, že kortikoidy a Roaccutane je to stejné ne? Jen někdo zaměnil Isotretinoidy za kortikoidy a omyl je na světě, nebo se mýlím?

Já si na xicht patlám všechno možný už od 14 let, ted je mi 20 a konečně mám to co jsem měl mít dávno...

Cituji FiFa20: Jen někdo zaměnil Isotretinoidy za kortikoidy a omyl je na světě, nebo se mýlím?

No, tím hůř.
Já netvrdím, že přírodní kosmetika tomu klukovi pomůže. Jen můj názor je, že než nastartovat léčbu kortikoidy (které poškodí pro změnu něco jiného), vyzkoušela bych cokoli jiného, i tu přírodní kosmetiku.
Doporučuji pročíst nežádoucí účinku u kortikoidů, možná se lépe pochopíme.

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já jsem se sama léčila do 18 let všema možnejma mastičkama...zinkový masti, konopný olejíčky...až mi jedna sestřička řekla, že tohle je problém hormonů..a taky že jo...po půl roce minervy jsem neměla ani půpínek..pak jsem musela na čtvrt roku vysadit a všechno bylo na novo...já jsem obličej neměla tak hroznej jako brácha,ale dělali se mi pupínky na zádech a na krku..
bráchovi určitě nějaká přírodní kosmetika nepomůže(nechci tím nikoho urazit)...je to moc slabý pro něj...už jsem zkoušeli i čistej líh z lékárny...jednomu známému to pomohlo..ale ani ten neúčinkoval..teď spíš používá vody bez alkoholu aby mu to nevysušovalo pleť...

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jo pardon...ty kortikoidy jsou na něco jiného....tak to se moc omlouvám za nedorozumnění....
jinak já si myslím, že hormony no jakýkoliv chemikáli v tělo jsou driák, ale mě to za to stálo..

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Silvie OK:

Však ona psala, že už něco zkoušel myslím. Každej nejdřív zkusí drogérku, pak lékarnu a pak jde ke kožní. Ale na těžký akné nějaký konopný masti těžko pomůžou. ( zkoušel jsem)

Ten půlmetrovej přibalovej létak mi leží na stole. S těch vedlejších učínku mám jen pár a těch lehčích

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na prorsum:
koukala jsem...to je nějaká klinika...to si tam může normálně dojít aniž by byl registrován?

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na FiFa20: prosimtě..taky jsem četla něco o vedlejších účincích....
to ty prášky musíš brát pořád, nebo jen dokud se ti to nevylečí a pak už jen na udržení třeba jednou za týden?

Jsme se do toho zamotali
Isotretinoin není kortikoid (případně mě opravte), tím pádem je to, co jsem napsala irelevantní. Zmátlo mě toto:

Cituji FiFa20: No já myslím, že kortikoidy a Roaccutane je to stejné ne?

Reaguji na Janissinka:
Ano asklepion je centrum estetické medicíny.Objedná se na dermatologii,poprvé zaplatí konzultaci 500kč vyjasní si co vyzkoušel možná nabídnou i modré světlo omnilux ale tři ze čtyř kamarádů odcházelo s receptem na roaccutane protože tam k nám dochází primář z kožního oddělení krajské nemocnice takže ví kde pomůže jen kosmetika a kde už nasadit roacc.

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Janissinka:

Bereš to třeba půl roku, měla by si splnit určitou dávku a pak konec. Nějaký udržovací dávky se myslím nedávají. Kluci už mají pak obvykle do konce života klid

Holkám zabouří hormony a mají to třeba zpět za pár let.

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Silvie OK:

Ne. To je něco jinýho. A přímo kortikoidy se myslím na to nepoužívájí, nebo jsem o tom alespon neslyšel. Nejspíš někdo zaměnil Isotretin za kortikoid...

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji FiFa20: No já myslím, že kortikoidy a Roaccutane je to stejné ne?

Tady jsem chtěl říct, že tím asi myslí lidi to stejný, (ROA) ale jinak je to něco jinýho

arrow
profile_image
Alie
od 3. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Hruštička1:
A jaké přesně? Díky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené