Pravidlo pro příjem kalorií při dietě

Budeš potřebovat

  • zdravé potraviny
  • pohyb

Postup

Základní pravidlo pro hubnutí je spálit za den více kalorií, než přijmeš. Při dietě se drž doporučovaných 1500 přijatých kalorií za den a po shození nechtěných kilogramů si dopřávej asi 2000 kalorií denně na udržení váhy. Samozřejmě je tato rada spíše obecná a vždy záleží na  celkové hmotnosti, tělesné struktuře, metabolismu, zvolené fyzické aktivitě a dalších okolnostech. Důležité je rovněž přijímat zdravé potraviny, nikoliv přijmout 1500 kalorií ve formě zmrzliny a čokolády.

Komentáře

NAPSAT KOMENTÁŘ Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Pouze Vám na ní zašleme ověřovací zprávu.
(Váš komentář se zobrazí až po ověření Vaší e-mailové adresy.)

Jméno


Email


Komentář
:-) ;) ;) ;) :-( :-)   text tučně text kurzívou podtržený text pěkný odkaz YouTube video


Pošlete mi oznámení o dalších komentářích.
Zde se můžete Zaregistrovat (bez zaslání komentáře), případně Přihlásit