Cituji Kaja555: jedné holčině odsud z Omlazení vlasy během léčby zhoustly, ale to je asi velká výjimka.

Tak to by mi vůůůbec nevadilo Ale je mi jasné, že to bude ojedinělý případ.

arrow
profile_image
Elilinka
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Asi jak píší všichni-vlasy mi nepadaly....ťuk ťuk ťuk...stále zaťukávám, protože ještě stále beru,ale už se chýlim ke konci..jediné co mi vadilo, byla suchá pokožka na hlavě, která strašně svědila, fakt se to nedalo vydržet, drbala jsem se jak nějaká opička a pak tam měla samozřejmě stroupky a začly se mi dělat samozřejmě lupy od té kůže a ( a to sem tmavovlasá,takže to bylo vidět docela )..na to mi ale kamarádka doporučila šampon Polytar Liquid a asi po dvou umytích sem měla od toho strašnýho svědění pokoj fakt zázrak...ale nedoporčuju ho používat často, je tam myslim dehet...ale jako záchrana je to fakt super...
a další negativum, že mi padaj ( jak psala už Kaja555) řasy....a to docela dost...jako pořád je mám v hojném počtu,ale stačí si promnout oko nebo se odličovat a mám hned třeba dvě na prstech a nebo padají samovolně..a to mě docela štve, protože jsem zvyklá na husté řasy, ale vysazení mám už zanedlouho a potom to snad přestane...

Tak jsem se ptala své lékařky na ty vlasy a řekla mi, že nikdo z dvou a půl tisíc pacientů, které takto léčila, si nijak výrazně nestěžoval na padání vlasů, takže prý nemám zbytečně panikařit. Ta možnost tam je, ale že ona se s tím příliš nesetkala. Jinak potravinové doplňky a vitamíny na vlasy mi ale doporučila a že se to s Roa nijak "nebije".
Ufff tak uvidíme...

arrow
profile_image
Kahlan
od 24. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mne pri prvej liečbe vlasy nepadali, ale boli ako slama pretože sa prestali mastiť, predtým som ich umývala každé dva dni a počas liečby už len raz týždenne. Tak som skúšala všetko možné, masky, hennu, spreje....
Teraz som zas na Roaccutane a hneď odzačiatku balím vlasy do olivového oleja a pre istotu beriem doplnky výživy, konkrétne panthenol, kremík, biotín, zinok a iné

Cituji Kahlan: pre istotu beriem doplnky výživy, konkrétne panthenol, kremík, biotín, zinok a iné

Týý jo, dobrá dávka, já už ted beru doplňky stravy na očistu organismu, na vlasy, na klouby, v podstatě hrst tabletek každý den To bereš každou zvlášt anebo je to nějaká tabletka "vše v jednom"?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mishka999:

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mishka999: Já už se představovala při vybírání paruky!

Tak krámky s parukami ted nějak více přitahují mé oči, snad to není předzvěst

Vlasy tedy zatím drží, bodejť by ne, beru krátce. ALE - vlasová pokožka je šílenství. Můžu se udrbat! Snažím se to teda vydržet a do vlasů si nehrabat, protože pak samozřejmě škrábáním vytvářím lupy, ale je to tedy peklo Nejradši bych si polila hlavu olejem

mně ulevil fakt ten třepací olejový kondicionér... i kůže na hlavě holt chce to, co kůže jinde

Reaguji na mufallo:
Vymáchala jsem hlavu ve vodě se špetkou oleje a při schnutí použila ten kondiš ve sprej, dnes zatím pocit dobrý

Ono asi padradoxně bude lepší tu hlavu mýt častěji a takhle si na ni něco dávat, protože se stejně sama nezamastí...

arrow
profile_image
Banynka
od 21. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Vlasy jsem při braní měla super,stále nadýchané,nemastné nijak extra zvýšené padání jsem nezaznamenala.

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No mě přijde, že když si geluju vlasy, tak mi pak dost vlasů zůstane na rukách. Asi to drží mín no

arrow
profile_image
kamo
od 28. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Jsem chlap a mám dlouhé vlasy a tudíž mě otázka padání velmi trápila. Ani po devíti měsících léčby mi vlasy výrazně nepadají. Spíš je problém s vysušenou pokožkou. Dříve se mi vlasy hodně mastily a teď si je mažu po umytí olejem. Ale je to rozhodně příjemnější, než ty umaštěné s lupy.

arrow
profile_image
evicka31
od 18. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Brala som R. asi rok, padanie vlasov absolútne žiadne, najlepšie bolo ako sa vôbec nemastili. U mňa bol na začiatku pri vyšších dávkach vedľajší účinok suché pery a miestami aj koža na tele, po vyskúšaní všetkých možných balzamov na pery mi najviac pomohol obyčajný krém z lekárne Infadolan za 1-2e. Nerozmýšľaj toľko nad tými vedľajšími účinkami, teš sa na to, akú nádhernú pleť budeš po chvíľke mať.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené