arrow
profile_image
S_he
od 7. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, tak já vysadila HA po osmi letech a u mě to byl horor co se týče akné. Teď mám dva roky po vydání a pleť se začíná teprve dávat do kupy... Přitom před jsem na akné nikdy netrpěla. Jinak menstruaci jsem měla hned přesnou jako hodinky akorát s velkými bolestmi, ale na to mi hodně pomáhá pupalka.

arrow
profile_image
Niky93
od 5. 8. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Lady Marmalade:
Tak to se na tu masku taky mrknu.
Je to asi hodně individuální, podle mě záleží i na typu antikoncepce co ta holka brala.. Jsou slabší, silnější, každá ma jiné pomocné látky.. Někdo problémy má hned, někdo za par měsíců a někdo vůbec.. No od příštího týdne mám týdenní pauzu a pak už to brát nebudu, tak se uvidí..

Reaguji na mau-mau:
Děkuji za fajn článek, samozřejmě z toho nechci dělat nějakou vědu, zdraví je důležitější a budu ráda, když se mi tělo pořádně vyčistí, ale přece jen bez těch vedlejších účinků nebo jejich zmírnění by bylo super! Zkusím i nějaký detox, ten jsem nikdy nedržela a celkem mě to i láká, tak třeba to taky trochu pomůže. Na netu mrknu na ty fytoestrogeny, kde jsou nejvíce obsažené a začnu konzumovat.

Reaguji na S_he:
Já taky právě nikdy na akné netrpěla, ani před HA ani při ni, ale jak jsem četla i jiné diskuze, tak to roli opravdu nehraje..zjistím za pár týdnů jak na tom budu já.

arrow
profile_image
jupy
od 21. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Doporučuju kapičky jeřábu ptačího! jsou na hormonální nerovnováhu,mám odzkoušeno na mně, kámoškách i mamce v přechodu

arrow
profile_image
Niky93
od 5. 8. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na jupy:
Paráda, jdu do toho!

arrow
profile_image
Adriana13
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Brala jsem HA 10 let (15-25) po vysazení první menstruace OK, pak tři měsíce nic, následovaly vyvolávačky...Na padání vlasů mi pomohl Biohar, na pleť masky ze zeleného jílu (ten i piju) a pravidelná kosmetika. Na hormonální rovnováhu Gynex (pomohl mi pouze na první cyklus), více mi pomohly malinové a chmelové kapky od Dědka kořenáře, pila jsem ještě Děhel. Stále mám dlouhý cyklus, krvácení během ovluace, tak teď zkuším čaj z kontryhelu a zatím za mě nejlepší, žádné špinění, slabší menstruace i PMS a žádné křeče! Celkem se dávám dokupy již dva roky...Ale už bych do HA nikdy nešla, cítím, že tělo funguje vnitřně úplně jinak, tak nějak přirozeně.

arrow
profile_image
Niky93
od 5. 8. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Adriana13:
O tom jílu jsem četla samou chválu, zkusím. Vše si píšu od Tebe a zkusím, děkuji!

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

vysadila jsem někdy v únoru, po cca deseti letech, proto, že jsem dlouhodobě neměla důvod ji brát, menstruace naskočila naprosto normálně až tak, že bych si to odpustila, cyklus trochu více osciluje, než dřív, je mezi 27 a 32 dny, akné žádné, vlasy se mastí stále stejně

Cituji Adriana13: čaj z kontryhelu

Taky dopručuju kontryhel. Pro mě vysazení HA bez problemu. Jedině vypadlo pár vlasu, ale to byla chvilková záležitost.

arrow
profile_image
Niky93
od 5. 8. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kikulina:
Tak je fajn, že je vás víc, co nemělo nějaké problémy, to má člověk hnedka naději.

Reaguji na bucinek07:
Mně začaly vlasy padat když jsem jí začala brát, takže holt bych to vydržela chvíli i teď, kor když je to pro zdraví.

arrow
profile_image
Belgarion
od 26. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Niky93: dobrá diskuze, taky mě to zajímá
Já brala asi 15 let (strašný), teď mám od února vysazeno. Menstruace zatím v pořádku, jen se mi prodlužuje cyklus. Bolesti mám stejné, objevovaly se bolesti bradavek a jiné "neobvyklosti". Zhoršila se mi pleť, dělají se mi více pupínky a zanáší póry (= mastnější pleť?). Dost mi padají vlasy, ani Biohar po 3 měsících nezabral (a to mám za léta vyzkoušeno, že když nic, Biohar je jistota). Váha stejná, možná menší únava a výkyvy nálad... Zlepšila se mi výrazně celulitida. A pozitivní, mám mnohem větší chuť na sex (někdy až nepříjemně ). Jinak já jsem zkoušela jen ženský čaj, pomáhá mi na bolesti. Přemýšlím nad dalšími přípravky, hlavně na úpravu hladiny hormonů, tak jsem zvědavá na zkušenosti ostatních

arrow
profile_image
Belgarion
od 26. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jinak Niky, podle holek v okolí mám pocit, že každé tělo reaguje naprosto jinak. U mých kámošek se objevují věci jako "úplně v pohodě", "je mi líp", "už rok bez menstruace"...Proto asi nemá cenu se připravovat na to, že ti budou padat vlasy apod. (chápu, že se toho bojíš, mě to taky dost štve). Myslím, že je dobrý s nějakou preventivní péčí začít hned od začátku, já bych zařadila určitě čaj, příp. další přírodní preparáty, tím by sis ublížit neměla

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Niky93: Tos měla štěstí. Až na ty vlasy teda,

No, mě vlasy padají celkově hodně, protože mám nemocnou štítnou žlázu, takže to může být i tím.

arrow
profile_image
Niky93
od 5. 8. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Belgarion:
No proto právě se ptám takhle dopředu, dokud ještě mám pár prášků, abych si vše připravila dopředu a preventivně začala něco zkoušet, konzumovat, apod.
S těmi vlasy jsem měla problém při užívání HA, takže ještě bych to holt nějak zkousla teď a bduu doufat, že to brzo přestane.. Založila jsem i tema na Kosmetice - o šamponech, které jsou k vlasům šetrné, dostala jsem uz pár tipů co taky vyzkouším.. Chci na tu pleť a vlasy dávat všechno přírodní bez chemie ať je nezatěžuju jeste tím.
Jak mam načteno par diskuzí a i tady, tak je fakt vidět, jak je vše individuální no.. Ale zase člověk má být připraven na všechno i na to horší, kdyby náhodou a pak byt když tak mile překvapen.

Reaguji na Blacky:
Aha, to by mohlo být tím, to je pravda, tak držím palce ať se s tím nějak něco zadaří.

arrow
profile_image
skarma007
od 7. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

mě HA způsobila rozjeté kvasinky v těle-padání vlasy, lysiny,mastná pleť, sebora, přibírání a nemožnost zhubnout
Doporučuji detox a pak hodně česneku, cibuli do sebe dopovat, omezit bílou mouku, sladké, kafe a mléčné výrobky. Více si přečti o Candidě, ta může za spoustu těchto problémů

arrow
profile_image
Niky93
od 5. 8. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na skarma007:
O té Candidě už toho vím taky opravdu hodně, četla jsem spooustu článků a knížek a jsem přesvědčená, že za spoustu mých problémů může a všude právě doporučují, že první krok jak se ji zbavit je přestat brát HA, takže i z tohohle důvodu jsem ráda, že jsem se k tomu odhodlala!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené