1. . .45678
arrow
profile_image
Romyna
od 20. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj holky,
můj názor, jestli HA na akné ano či ne je jednoznačný - ANO! A to přesto, že mám taky negativní zkušenost, když jsem ji na 2 měsíce vysadila. Dva tři týdny v pohodě a potom obličej jak puberťačka. A to mi bylo 25. Jak píšete, kdo nezažil ty obrovský boláky a šíleně mastnou pleť, nepochopí. Teď je mi 27, HA beru 10 let, zhruba posledních 5 let Diane. Pleť žádná sláva (myslím, že si tělo zvyklo a už to tak neúčinkuje), ale když to srovnám s tím, co jsem měla na obličeji, zádech a dekoltu, než jsem brát začala, tak je to mnohem lepší. Ale co musím říct, tak po Diane žádná chuť na milování. Absolutně ne. Takže chci zase přejít k Yadine, které jsem taky brala. Bude to změna, pleť by to mohlo zlepšit, možná i zhubnu (což se mi tehdy stalo, asi o dvě kila) a třeba se vrátí i apetýt na skotačení v posteli. Holky držte se!

arrow
profile_image
Lajka87
od 8. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Teda, musím říct, že jste mě pěkně vyděsily... Beru antikoncepci Diane od 14 a to kvůli pleti, měla jsem ji příšernou, klidně se mi udělalo i 20 pupínků denně, hnisaly a nic nezabíralo, vyzkoušela jsem snad vše včetně zinetytu od kožní a dalších přípravků. Pomohla mi až Diane 35, teď mi je 21 a beru ji bez přestávky, je mi jasné, že to je svinstvo, ale nevím, co jiného dělat. Do té doby než jsem vypadala zase jako člověk (a to teď i těch 6,7 pupínků momentálně mám) jsem měla sebevědomí tak malinkaté, že jsem nebyla schopná pomalu se nikde ukázat a mluvit, styděla jsem se šíleně, radši jsem zůstávala sama doma a četla si knihy, utíkala jsem jinam.
Neumím si představit, že by se mi akné zase vrátilo, protože s ním stále bojuji a stále musím mít make up jinak mám po obličeji fleky a celkově nerovnou pleť plus jak říkám, pupínky stále. Ale v mnohem menší míře...když říkám 7 pupínkům super pleť představte si, jak jsem asi vypadala...
Vrátit se to, asi mi natolik spadne sebevědomí, že už nikam nikdy nevylezu...fakt jsem teď dost vyděšená

arrow
profile_image
face
od 3. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no já po mých zkušenostech s chloe vážně nevím, před ní sem žádnou antikoncepci nebrala a chloe sem právě začala brát kvůli pleti, vkládala sem do toho veškeré naděje.. nedojedla sem ani třetí plato a už ji nechci nikdy vidět..no zůstaly mi jenom oči pro pláč.. akné se mi rozjelo tak šíleně, že sem tomu nemohla ani uvěřit..a nevěřim do teď =-O hlavně na tvářích, no hrůza..takové boláky obrovské..škaredá pleť tak celkově.. teď ji neberu asi měsíc, začíná se to velice pomalu zlepšovat..ale ty jizvy na tvářích zůstávají.. no vypadám strašně, chloe fakt dík :/ nojo, hold každá snášíme vše uplně jinak (

arrow
profile_image
AndreikaaM
od 15. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahojte..je mi 18 let a začali se mi na pleti dělat hnisavé pupínky...Nejvíc toho mám před menstruací..Chci zajít na gynekologii a předepsat si nějakou antikoncepsi..po jaké době začne aspoň trošku vyditelný pokrok a zmizí to?

arrow
profile_image
Pariiisss
od 13. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky, já brala Diane asi 4 roky..., musím říct, že mi to plet a vlásky uplně zlepšilo..., jenže po vysazení docela peklo . Plet se mi zhoršila 2x tolik...

Já beru Minervu, předtím Dianu, oboje je od jednoho výrobce. Beru jí už 10 let, měla jsem problémy s akné a po třech měsících braní této antikoncepce zmizeli. Chtěla jsem přejít na jinou nízkohormonovou ale už nevím její jméno a a efekt hrozný, začala jsem se potit, mít mastné vlasy a akné jak adolescent. Tak jsem se rychle k té své vrátila,už bych neměnila ani náhodou.

arrow
profile_image
HappyHearts
od 28. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem si asi před 4lety chtěla nechat předepsat antikoncepci na akné, protože pleť jsem měla a pořád mám hroznou, ale mamča je zdrav. sestra, tak říkala, že se nejdřív přeptá kámošek z gyndy a ty jí to vyloženě zakázaly. Antikoncepce na pleť pomůže, ale prý kolik paseky udělá, to za to opravdu nestojí. Bylo nám řečeno že nabízení a doporučování antikoncepce gynelokolgy je sice milé, ale mají za to tolik peněz, že by byli hloupí, kdyby ji nenabízeli. Navíc mamča měli v nemocnici již několik případů, kdy slečny naprosto zdravotně zkolabovaly kvůli antikoncepci a jejím účinkům na tělo. Tím opravdu nechci vyvolávat nějakou ostrou diskuzi, jenom píši své zkušenosti a to, co mi bylo řečeno. Kdyby mi to nikdo neřekl, asi bych také antikoncepci brala. Rozhodně teď ale nechci nikomu říct, aby anti. vysazoval......

HappyHearts
dobře děláš, měla jsem ji 6 let a taky pomohla, byť jen částečně, ale ta hrůza po vysazení nestojí za to. Pomohl mi výrazněji až Roaccutan, oni jí k němu cpou taky kvůli zákazu otěhotnění, ale dá se to ukecat.

No mě tedy pomohla, měla jsem po akné po třech měsících užívání. A za to mi to fakt stojí. Než mít oňoupaný, děrovaný a mastný obličej.

arrow
profile_image
Judy
od 22. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kdybych věděla, jaké potíže budu mít po vysazení HA, tak bych s tím svinstvem nikdy nezačínala. Předtím jsem měla trochu akné na obličeji a trochu na zádech. Začala jsem tenkrát chodit s klukem, který mi to neustále předhazoval, tak jsem si nechala napst hormonálku s tím, že zabiju 2 mouchy jednou ranou - budu mít hezkou pleť a ještě mě to ochrání před nechtěným otěhotněním.
Po čase jsem cítila, že mi HA nedělá dobře. Trpěla jsem hroznými migrénami a taky mi dost padaly vlasy. Měla jsem je slabé jako chmíří a vyčesávala jsem jich celé hrstě. Po vysazení sice migréna zmizela a vlasy mi padají mnohem méně (už ale nejsou tak pěkné, jak bývaly), objevilo se mi ale hrozné akné na zádech, kterého se nemůžu zbavit. Je to daleko horší, než předtím. V mých 28 letech mám záda horší než puberťák - samý bolák a samá jizva. Kvůli tomu jsem letos v létě vůbec nebyla u vody. Nedokážu si představit, že bych se takhle měla svlékat před lidmi do plavek. Holt za blbost se platí

arrow
profile_image
kobitka
od 8. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Judy
Asi jsi měla něco co ti nepadlo. Já si zase ha nemůžu vynachválit. Akne se mi zlepšilo, přestaly se mi mastit vlasy, upravil se mi menses. Jen se bojím ji vysadit. Udělala jsem to už pár krát a vždycky do roka se mi akné zase vrátilo zpátky. Jen je škoda, že to nehojí i jizvy.

arrow
profile_image
Judy
od 22. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

kobitka
Ty jizvy jsou problém. Česem trochu vyblednou, ale nezmizí úplně. Pořád doufám, že se ta moje hormánální hladina upraví sama (prý za cca 2 roky), ale i kdyby, tak těch jizev, které mi zůstanou...
Taky jsem přemýšlelo,jestli by nebylo jednodušší se k HA vrátit, ale rozhodla jsem se to vydržet. Nechci být závislá na umělých hormonech. Nevěřím ujišťování podplacených lékařů, že je to neškodné, nebo dokonce zdravé. To, že jsem se tenkrát uchýlila k práškům, bylo spíše odsunutí poblému, i když jsem se tenkrát domnívala, že jsem ho vyřešila. Teď se mi problém vrátil v mnohem horší formě - a tak to funguje podle mě se vším, co chceme pomocí HA řešit.

arrow
profile_image
tayllorka
od 5. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky se přidávám k těm co berou HAK. Beru Minervu a je fakt, že pleť se mi úplně po ní vyčistila. Zkusila jsem vysadit,co to udělá a katastrofa, pleť se hodně zhoršila. Tak jsem zase nasadila. Nemůžu mít nitroděložní tělísko a vzhledem k tomu, že už máme 2 děti, je to nejlepší řešení jak se chránit a ještě nevypadat jako puberťák s akné. Doktor mě ubezpečil, že to žádný svinstvo není a můžu jí brát klíďo do přechodu. Někde jsem vyčetla, že HAK, která má pomáhat na pleť,tak má třeba zase negativní vliv na váhu a tloustne se po ní. To nemůžu potvrdit,jelikož jsem ještě při braní zhubla a to se mi před tím nepodařilo.
Je to každýho věc, co bude dělat se svým tělem,ale já jsem spokojená

arrow
profile_image
Balletusa
od 17. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, taky beru Minervu a musím říct, že pleť se mi krásně vyčistila Beru ji od 16ti let, jeden čas jsem přešla na Yadine, s tím, že mi po ní vyrostou prsa Brala jsem ji asi rok, prsa nevyrostly, tak jsem se vrátila zpět k Minervě, která mi naprosto vyhovuje

arrow
profile_image
cerolaine
od 15. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

keri
Já teď beru Minervu 3 měsíce, první měsíc se mi akné poměrně zlepšilo, ale teď je to fakt katastrofa - úplně se stydím chodit mezi lidi. Navíc začínám mít křeče v nohou, asi se poradím na gyndě o změně HA.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené