1. . .5678
arrow
profile_image
cerolaine
od 15. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Balletusa
A po jaké době se ti asi pleť spravila, díky té Minervě?

Přsetaly se tu někomu mastit vlasy a upravilo akné po Chloe?

arrow
profile_image
ED3L
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak je to asi hodně individuální, mě se akné začalo dělat právě po tom, co jsem nasadila HA, do té doby jsem měla pleť dobrou. Před 2, 3 roky jsem HA vysadila a stejně už ta pleť není, co bývala. Jediné, co mi pomohlo na akné, byl zinek, nejdřív 30 mg denně, po zlepšení 15 mg denně na udržení.

arrow
profile_image
Trieedy
od 12. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj.
Já jsem brala Diane 35, ale kvůli její "drastičnosti" mi jí doktor po 4 letech braní vysadil....ale akné se mi vrátilo, už to není tak strašné, jako to bylo před 5 lety, ale chci si nechat nějakou nasadit znova. Ptž už mě to nebaví, pořád něco zapatlávat a mít hnusnou pleť, i když se o ní hodně starám a opravdu vůbec nic nezabírá..krémy, vody,...nic. Není to jako mít jeden pupínek za týden, na který si občas stěžují kamarádky...ale jsou to velké červené boule, které bolí a zůstávají třeba dva týdny

arrow
Neprodává v Bazaru

Akné je opravdu hodně nepříjmné, taky jsem kvůli němu začala v 16 brát antikoncepci Belaru. Všechno se upravilo jak antikoncepce slibovala. Po pěti letech jsem antikoncepci přestala brát a nestačila jsem se divit. Nejen že jsem byla samý uhr, byly i na zádech, kde nikdy dřív nebývaly, ale kdyby to byl aspoň jedinej problém...nedostala jsem menzes asi půl roku, byla jsem nafouklá k prasknutí, věčně mě bolelo břicho a víte co mi na to doktorka poradila?zase začít brát antikoncepci!málej jsem jí ji omlátila o hlavu, kdyby mi tenkrát někro řekl co mě po vysazení HA čeká tak do ní nejdu!Teď už to jsou dva roky a je to konečně všechno v pohodě, bude to asi taky tím, že sjem svědomitě začala používat modrou řadu L´orealu, pomáhá fakt neuvěřitelně, ostatní značky se podle mě můžou jít zahrabat

arrow
profile_image
Ňufka1
od 20. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, já mám akné asi od 10 let, je to snad čím dál horší. Teď je mi 18. Přemýšlím o antikoncepci, ale mám strach, že až je jednou vysadím, až budu chtít děti, tak se mi akné hodně zhorší. Ráda bych aby mi HA pomohla na pleť, ale taky abych nepřibrala, to si nemůžu při 160 cm dovolit. Co byste mi poradily?

arrow
profile_image
elz
od 30. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky
tady přidávám svou zkušenost
Měla jsem strašné akné, takže hned, co jsem přišla poprvé na gyn mi doktorka řekla, že mi předepíše HA. Akné mám prý dost (a taky jsem chodila napatlané makeupem, oranžová jako dýně a loupala jsem se jak sarkofág ) a nechtěla, aby se to podepsalo na mém sebevědomí (což už se tehdy stalo). Takže jsem dostala HA s atiandrogenním účinkem - Minerva, pak chvíli Lindynette /ten není s antiandr. účinkem/, pak Chloe a nedávno zas Minerva.

Ano, dostalo mě to z toho nejhoršího, ale nikdy natolik, abych mohla být bez makeupu.
Už jednou jsem HA vysadila, protože jsem ji nechtěla brát, ale vrátilo se to v takovém stavu, že jsem to prostě nemohla vydržet a okamžitě začla brát zas HA. Je to tak 5 let a akné mám stále, takže na HA bych nespoléhala, pokud právě Vaše akné netkví jen v hormonech (a stejně jen málokdy je to permanentní řešení).

Před měsícem jsem HA vysadila znovu, a výsledek je ten, že se snažím jak blázen udělat vše pro to, aby se to nevrátilo v plném útoku (denně 2x biosil plus + zinek forte + panthenol forte + selen a vit. E a hodně vody). Do kosmetiky jsem za tu dobu vrazila desetitisíce, teď mám na poště zas lékárenskou kosmetiku za 2 tis. k vyzvednutí. Makeupy a vše jenom Clinique apod.

A na kožním? Jo, kdybych tam tak šla dřív a pár jich prostřídala!! Dřív než jsem začla brát HA... Dostala jsem milion dryjáků a antibiotik, ale vždy to bylo lepší jen o kousek, zato moje přirozená kožní bariéra dostala zabrat pořádně. Chyba byla v tom, že jsem tam nechodila pravidelně. Nikdo mi neřekl, že bych měla chodit pravidelně třeba každý týden nebo 14 dní. Asi si doktorka nemyslela, že by to k něčemu bylo. Já ale myslím, že kdyby častěji kontrolovala, jak se obličej mění v průběhu léčby, mohla by léčbu lépe přizpůsobovat, léčiva střídat apod. Nemusela jsem mít pleť tak zničenou. Ani jsem se nedozvěděla nic o tom, že by se měla pleť víc hydratovat, že jsou na to nějaké lékárenské značky apod. Nic. To mi řekli až v lékárně (podle xichtu, že).

HA na akné je podle mě je řešení jenom v malém % případů, kdy jde čistě o hormonální záležitost. Jenomže většinou je problém jinde (žaludek, rezistence vůči ATB, špatná hygiena, poškozená přirozená bariéra kůže...). A co budete dělat, až budete chtít mimčo? Pokud jste to léčily doteď HA (a přiznejme si, že kvůli tomu leckdy našly přítele), nebojíte se, že po vysazení přijde šok? Někomu je to jedno, takový nadhled nezbývá než závidět Dávám tomu ještě jednu šanci, aby se budoucí tatínek nelekl (a neutekl, protože když mám osypaný ksicht odshora dolů, popravdě se mi nikam nechce chodit a stává se ze mě opravdová ropucha... ropucha domácí s velkým zadkem )

Hodně štěstí s prevítem akné přeji všem! Ale na HA bych moc nevsázela. Podle mě je nejlepší s tím vůbec nezačínat, to až někdy, když (a pokud) se Vám pleť uklidní a máte ji k jinému účelu !

Antikoncepcí bych akné teda neřešila, protože je to jen dočastné.

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak i já bych se podělila se svojí zkušenosti
Akné mám snad od 6-ti let..nejdřív jen černé tečky na nose,ale pak se to rozlezlo pocelém obličeji a zádech..začali se mi dělat abscesy..no prostě hrůza máma mi antikoncepci nechtěla dovolit,tak jsem se do 19-ti let mazala všema možnejma mastička,pleť si čistila jednou denně,pak dvakrát denně a nakonec,kdy jsem si vzpomněla...nic prostě nopomáhalo a holce ve věku,kdy se chce líbit klukum tohle na sebevědomí moc nepřidalo...
Pak jsem byla jednou u kožařky kvůli znaménku a zeptala jsem se jí co s tou pletí..a ona říkala,že mi stejně nic moc nepomůže a že todle je víceméně problém hormonální...takže jsem naklusala na gyndu...a po půl roce s minervou nemám ani jeden půpínek..samo,že když na týden vysadím,tak se mi něco objeví....ale proti tomu co jsem měla,je toho úplné nic...dnes jen lituji,že jsem nešla pro prášky dřív,protože mi zůstali po akné jizvy...sice ne výrazné,ale jsou vidět....
Pokud někdo říká,že jsou prášky svinstvo na játra,tak to není pravda..dnes jsou dělané tak,aby tělu škodili minimálně,neli vůbec..doufám,že jsem tim pomohla dalším spolutrpitelkám...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené