arrow
profile_image
moninagr mojeid
od 3. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

správce bazaru

Reaguji na aneet_:
Tak leť na poštu podat stížnost, nic jiného to nevyřeší. Důkazy k tomuto opravdu potřeba nejsou, pokud máš ty svědomí čisté, že jsi opravdu doma byla, tak není co řešit.
Také nevím, proč bych měla litovat pošťačky a pošťáky. Samozřejmě neříkám, že je to práce lehká, ale já si svou službu zaplatila.

arrow
profile_image
whisper mojeid
od 4. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
234    0
Číst hodnocení

Reaguji na Ziralka: Já také nejsem stěžovací typ, ale to neznamená, že mě to nevytáčí. A poštu nemám tak blízko abych si tam došla pěšky, navíc je to můj ztracený čas. Já jsem byla na poště brigádně dvakrát a balíčků zase tolik netahají, to spíš letáky, ale to už je jiná kapitola. V každém případě, toto nedělají všichni doručovatelé, jen někteří specialisté, kteří si chtějí zjednodušovat práci.

arrow
profile_image
tarabell
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji aneet_: a musím tu tvrdnout do 2 :/

Tak to máš ještě štěstí u nás je balíček na poště až od 16 hodin...No s PPL nemám ani já dobré zkušenosti.
Hlavně si nenech pokazit náladu...stalo se a odjet o 3 hodiny déle není zas tak hrozné i když tě chápu... taky nemám ráda když mi někdo nabourá plán a ještě zbytečně...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na tarabell: Tak nezabijeme mě to, ale pokud si dneska nebudu stěžovat, tak se to bude neustále opakovat Tak pak napíšu, co mi paní na poště řekla.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na whisper: Já si taky nerada stěžuju, když to není nutně. Taky chápu, že práce pošťačky není lehká, ale mají určitou náplň práce a já si platím za jejich službu, kterou chci dostat v pořádku. Někde jsem dokonce slyšela, že někomu vrátili peníze za doporučenou zásilku, u které tohle udělali, jakoby platili pouze obyč balík.

arrow
profile_image
tarabell
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Ziralka: Mě nevadí zvednout pak zadek a dojít si tam sama

Tak to asi nikomu ale pokud jsem doma a ženská není schopná ani zazvonit...což snad není nic tak hrozného....Práce pošťačky mi nepřijde nejhorší ale třeba by ji u pásu ve fabrice bylo líp...
Tady nejde o to, že by si práce pošťašek zakladatelka nebo někdo tu nevážil....ale každý si musí plnit to svoje.
Představa, že čekám na balíček, zahlédnu pošťačku - dojdu pro občanku...zvonění se nekoná, počťačka jede pryč...kouknu do schránky a vidím lístek ADRESÁT NEZASTIŽEN....byla bych naštvaná...tu jde o princip ne o to,že by člověk nebyl schopný si na poštu dojít.

arrow
profile_image
tarabell
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji aneet_: ale pokud si dneska nebudu stěžovat, tak se to bude neustále opakovat

To určitě...taky bych si postěžovala, zvláště pokud to paní dělá pravidelně.

arrow
profile_image
Zouzel
od 24. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na aneet_:
U nás se to stává běžně. Pošťačka co vozí doporučený dopisy je super, vždy všechno doručí, ale ten ****** co vozí balíky, to je něco.... Většinou objednávám menší věci které se dají poslat jako doporučený dopis, a to vím, že mi dojde. Jako balík mi bylo odesláno jen párkrát, z toho jednou balík úplně ztratil, podruhé jsem taky ,,nebyla zastižena" i když jsem byla celý den doma (a to ve schránce nebyl ani lísteček, až druhý den ho přinesla pošťačka že prý ,,dům uzamčen" - no, bydlím v RD, kde je schránka z chodníku přístupná, takže tu ten idiot ani nebyl a vykašlal se na to).
Doporučuju psát hodně stížností na info@cpost.cz, nejlépe i se jménem doručovatele (najdeš ho na lístečku).

Ahojky, ten samý problém je i nás, a i když jsem si na poště několikrát stěžovala, nic s nima nehne

arrow
profile_image
Zouzel
od 24. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Milísek: Ahojky, ten samý problém je i nás, a i když jsem si na poště několikrát stěžovala, nic s nima nehne

A kde jsi si stěžovala? Protože třeba v Praze rozváží balíky jiná pošta (která se stará právě jen o rozvoz balíků) než ta, kde ti balík uloží. Takže pokud si stěžuješ tam kde ti balík uloží, tak je to k ničemu. Případně na nějaké vesnické poště, kde s tím nikdo nic neudělá... to chce pěkně vejš, na tu mailovou adresu, jak jsem sem posílala. Oni to pak předají té pobočce, která to měla na starosti. Když jsem to udělala přes ten mail, volali mi z doručovací pošty, omlouvali se a prý jestli bude příště nějaký problém, tak ať volám rovnou jim a nepíšu na ten mail

Bohužel mám také špatnou zkušenost s Českou poštou.Občas nezvoní a jednou se mi stalo, že mi přišly dva balíčky najednou, ale pro ten druhý se paní doručovatelce nechtělo do auta a tak mi lhala, že balíček je na poště a ona ho nemohla vyzvednout, protože už tam kolegyně nebyla.Po té mě požádala, jestli bych nebyla tak hodná a pro balíček si nezašla sama.Když jsem na poštu v danou hodinu dorazila, tak mi bylo sděleno, že balíček tam není.Zeptala jsem se kde teda ten balíček je a odpověď jsem nedostala.Jen se mi slečna omlouvala.Domluvily jsme se, že balíček doručí následující den.Nedoručili.Ve schránce jsem měla lísteček..

arrow
profile_image
Kammi
od 21. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak místní pobočka pošty je ještě o level dál a už se neobtěžuje dávat ani to oznámení o nedoručení. Nebo když už, tak ho rozhazuje po schránkách zcela náhodně...párkrát už jsem dostala oznámení o tom, že nezastihli úplně někoho jinýho na jiný adrese než je ta moje.
Nedávno jsem s nima měla moc pěknou příhodu...čekala jsem na balíček a on pořád nikde, nedoručenka taky nikde. Podle podacího čísla jsem našla na netu, že balík na poště už několik dní leží, tak jsem tam naběhla. Paní za přepážkou mi tvrdila, že tam balíček prostě nemají a hotovo. Nevzdala jsem to a chtěla vedoucího pobočky. Ten nakonec po další debatě přiznal, že tam balíček mají, ale že se jim poškodil (vypadal, jak kdyby po něm někdo přejel parním válcem) a tak mi radši nic neřekli. A dodal, že si nemám, na co stěžovat, protože doporučený balíčky se nedoručují. No přišla jsem si, jak Alenka v zemi za zrcadlem.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Kammi: To je vrchol teda A jaké balíčky se podle nich doručují tedy, když ne doporučené?

arrow
profile_image
Viky92 mojeid
od 6. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nic nového dokonce jsem minulý týden posílala balík zákazníkovi a dnes mě volal jak to že mu balík nepřišel a přitom mě balík v pátek přišel zpět jako nepřevzatý.A to nedostal ani upozornění

arrow
profile_image
Kacka_S
od 10. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Bohužel je to zcela běžné jednání České Pošty. Když cokoliv objednávám z netu a je tam doprava pouze ČP, tak z toho nejsem vůbec nadšená. Při poslední objednávce mi napsali, že převzali balík a budou mě informovat o času a datu doručení, samozřejmě se nikdo neozval, za 3 dny mi přišla sms v sedm večer , že se balík nepodařilo doručit (na firmu) a hodili mi ho na poštu. Je jim to úplně jedno. Takové problémy jsem s PPL nikdy neměla, Ti ještě ráno volají že mi vezou balík a v kolik budu v práci, aby mě zastihli.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené