arrow
profile_image
chocolattecoffee
od 8. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Zouzel: A kde jsi si stěžovala?

Já jsem si našla stránky České pošty, našla jsem si na ně kontakt (mail), napsala jsem jim podrobnosti a bylo.

arrow
profile_image
Zouzel
od 24. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji chocolattecoffee: Já jsem si našla stránky České pošty, našla jsem si na ně kontakt (mail), napsala jsem jim podrobnosti a bylo.

Jj tak jsem taky psala, přesně jak píšeš - s i konkrétním jménem. A pomohlo to (hlavně se to dostalo k tomu pošťákovi, na kterého jsem si stěžovala - ptal se mě, proč . Když jsem mu to řekla - psala jsem to v předchozím příspěvku- tak mi na to akorát řek ,,Nojo, ten den sme toho měli hodně" fakt pobavilo.)

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já už stížnost napsala a odepsali, že to budou řešit! Zítra nebo v pondělí mi má přijít další baliček, mám být doma, takže jsem zvědavá zda mi ho někdo doručí nebo najdu opět jen lísteček

arrow
profile_image
Lalka01
od 11. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Potřebuji se zeptat někoho, kdo se v tom vyzná. Objednala jsem si z internetu balíček Do ruky, včera večer přišel od pošty e-mail, že jsme převzali balíček atd a zítra mi bude doučen. Je to věc, na kterou čekám týdny a nutně jsem ji potřebovala na víkend. Od rána jsem seděla jako na trní v domění, že balíček přijde. V 11 jsem se šla podívat do schránky a tam veselé upozonění, že pošťák byl u nás v 10, ať si balík vyzvednu na poště. Teď mi došel mejl, že pokus o doručení nebyl úspěšný.
Myslím, že někde se stala chyba. Nikdo na nás nezvonil, celou dobu jsem byla doma a za to, aby mi balíček přišel domů jsem si zaplatila. Myslíte, že když si na poště budu stěžovat na onoho doručovatele (nebylo to poprvé) tak s tím něco udělá? To fakt není normální...aspoň u balíku do ruky jsem myslela, že má člověk jistotu.

arrow
profile_image
moninagr mojeid
od 3. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

správce bazaru

Reaguji na Lalka01:
Nemá, stalo se mi úplně to samé. Došla mi sms, když jsem byla doma, že je balíček na poště. Letím tam a tam mi oznámí, že tam bude balík až od 16.30h, protože musí přijet z rozvážky. Dobré, to pochopím, ale proč mi teda píšou sms, že je na poště? (teď už to samozřejmě vím, tak se tam nepoženu, ale tam jsem myslela, že mě omyjou).

Opět- pokud víš, že jsi doma byla, tak stížnost, nic jiného nepomáhá. Při opakování stížnost na vyšší místa nebo přímo na doručovatele.

arrow
profile_image
Lalka01
od 11. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na moninagr: Ted jsem tam volala, paní se omlouvala, že zvonit by určitě měl a doručí mi ho znovu v pondělí. A doufám, že holomek dostane za vyučenou a bude zvonit!

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Bacha, zaznamenán úspěch!! Po napsání stížnosti České poště mi přišel email s kladným vyřízením, že se omlouvají a že je to pochybení pošty v blízkém městě mého bydliště. Totiž aby si ušetřili práci, tak zásilky přivezli jen na poštu a pošťačka pak roznášela jen lístečky s upozorněním. A dnes mi přišel balíček, přišla mi sms o doručení, zavolali mi a dokonce i zvonili!! Bohužel jako naschvál jsem na chvilku odjela, takže si pro to musím stejně dojít, ale jsem spokojená a jsem zvědavá, jak do bude do budoucna. Takže pokud s tím máte problémy, napište oficiální stížnost České poště a snad se to pak zlepší jako u mě

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené