arrow
profile_image
Delilah
od 2. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Je podle vás lepší posilovat ruce činkami nebo jsou pohodlnější zátěžové pásy na suchý zip, co se omotají - píšou na nich, že se dají použít i na kotníky. Pamatuji si z cvičení, že ženy by neměly používat těžší než 1 kg, ale o pásech řeč nebyla.

Cituji Delilah: Pamatuji si z cvičení, že ženy by neměly používat těžší než 1 kg, ale o pásech řeč nebyla.

jako v činkách?? Vždyť já posilju víc než s 1 kg, tak s 5,6....a posiluju jen s činkama. nevím, myslím, že je vše v pohodě. Teda nesmí se to přehánět ať pak nemám pracky jak chlap....ale že by to bylo špatný skrz nějaký jiný zdravotní problémy si nemyslím.....ale zase když si omotáš kotníky pásama a pak třeba chodíš do schodů, nebo jen zvedáš nožky do boku, tak je to určitě ideální cvičení na doma

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Delilah
Záleží k čemu to chceš. Ty pásy jsou spíš na běžné cvičení, kdy si přidáš zátěž, třeba běh, hned je to znát. Činky jsou lepší na klasické posilování. Já jsem na ně tuhle koukal a uvažuji, že bych si je i možná pořídil. Třeba na ruce na trénování úderu mi to přijde dokonalé.

To mi připomíná, když moje drahá polovička byla u fyzioterapeuta a řekla mu že cvičí s činkami, které mají 5 kg. Málem ho kleplo. Nechápu kam na takovéhle názory chodí,a le rozhodně je považuji za hloupost. Pokud ti to nečiní potíže, tak klidně použij víc jak jeden kilogram.

arrow
profile_image
Delilah
od 2. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji PardGalen: kam na takovéhle názory chodí

no možná je to učí na fakulte TV a sportu...

asi tedy půjdu do pásů, další výhoda je, že když je dítě tahá a upadnou mu, neudělají díru do podlahy . A neupadnou mi na nohu, kdyby něco...

arrow
profile_image
Gaia
od 11. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Delilah: že ženy by neměly používat těžší než 1 kg

Záleží na druhu cviku. Pokud úplně začínáš s posilováním, tak na rozpažky ti budou stačit 2kg (1kg je fakt málo) jednoručky. Já na biceps zvedám 7kg JČ, osu od benche (fázuji), EZ osu + dělám další cviky. Ale chce to postupně.
Pásy jsem používala na běh. Na předpažování apod. je můžeš určitě použít.

Cituji Delilah: A neupadnou mi na nohu, kdyby něco..

Při správné technice a soustředění by se to stát nemělo

arrow
profile_image
MiaMia
od 6. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Myslím, že doporučení "ne těžší než 1 kg" se týká situace "chtějí cvičením výhradně zhubnout, a kdyby nabraly 5 mm přes biceps, tak je klepne".

(ale i tak je to přibrání jen mírné, ženská nemůže nabrat svaly jako chlap, pokud něco nezobe)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené