arrow
profile_image
cat woman
od 14. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, nevím čím to je, ale vůbec nemám náladu na cvičení, jestli počasí?? Nejradši bych jen spala taky do jídla se mi moc nechce, vůbec nemám hlad, stačí mi jedno až dvě jídla denně tak asi nějaký blbý týden, doufám, že už to bude lepší, od příštího týdne se chystám na jumping, tak snad se dokopu a začnu konečně dělat něco pořádného!

Reaguji na cat woman:

to vůbec neřeš, taky mám někdy takové týdny, kdy nemám hlad, další týden bych jedla, na co doma natrefím, někdy bych sportovala klidně od rána do večera,jindy bych si dala brambůrky, vlezla si pod deku a podívala se na nějaký film. Nemá cenu se do ničeho nutit, určitě to příští týden bude lepší jumpig? super já jsem si dala dneska večer 2 palačinky ale byly vynikající

Ahoj slečny, nechci kvůli tomu zakládat spešl téma, tak se chci zeptat tady.

Pokud potřebuji zhubnout, jsem studentka (máme školu hodně náročnou na čas, takže rozvrh je příšerný. Budu tam trčet od rána do večera) a ještě k tomu celiak, co byste mi doporučili brát si do krabiček do školy? Menza či restaurace při celiakii u mě nepřipadá v úvahu,vážně nesmím ani trochu lepku a každá návštěva restaurace skončila špatně - bylo mi pak zle.

Snídani doma stihnu, ale co pak? Jakou svačinu a hlavně jaký oběd si lze brát do krabiček? Potraviny s lepkem jde sice naštěstí nahradit těmi bez lepku (normálně bezlepkové pečivo, těstoviny apod.),ale stejně nevím co do těch krabiček, aby mi to fakt nahradilo ten oběd.) Nechci aby to dopadlo jako minulý rok. Přes den jsem do sebe hodila nějaký ten chleba s máslem a šunkou, pak sladkosti a oplatky (vše samo bezlepkové, to při čtení textu berte jako samozřejmost) - to vše lze sníst za pochodu nebo na chodbě), ale ke kvalitními teplému jídlu jsem se dostala až večer, samozřejmě vyhladovělá jsem se přejedla a přibrala hoodně kilo.

Kdo by měl náladu a ochotu mi s tím trochu poradit.......byla bych fakt ráda.

arrow
profile_image
Geri mojeid
od 19. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky, ráda bych se k vám přidala, jíst zdravěji se snažím přibližně asi měsíc, chci spíš změnit stravování než držet dietu. 14 dní už cvičím Jillian 30 day shred. Za největší problém považuji břicho, mám ho vystouplé no a špekaté. Výsledky zatím ne moc viditelné, ale možná vidím zpevnění, nebo ne? Ráda bych přidala až skončím Jilllian ještě konečnou fotku.

arrow
profile_image
cat woman
od 14. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Dash: Díky snad to bude lepší!! Teď mám ještě začátkem týdne dvě noční po sobě, což znamená totálně přeházenej organismus, ale od středy by se to mělo srovnat a hned půjdu jumpovat. Palačinky jsou ještě dobré, já se včera po noční nevyhrabala do šesti do večera z pelechu a nechala si dovézt domů pizzu!! Ale fakt zase začnu trvdě makat, hold tělo si řekne, co potřebuje.

Holky co si myslíte o jumpingu? Zkoušela některá z vás? Četla jsem recenze, někde se píše, že je jump pouze pro zlepšení kondice, jinde zase, že se při něm hubne. Podle mé vlastní zkušenosti, jde určitě o fyzicky náročný sport, ale vzhledem k tomu, jak z něho jdu upocená si myslím, že určitě nějakou tu kalorii spaluju.

A pak mám ještě jeden dotaz, jak používáte burákové máslo? Myslím jaké množství a s čím ho jíte? Díky za rady

arrow
profile_image
cat woman
od 14. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Aneriel: Ahojda, měla jsem tři roky přítele s celiakií a vím, jak je těžké tohle jídlo vařit. Ale dalo se to nakonec skvěle zvládnout. Poradím Ti, aby ses mrkla tady na ty jídelníčky a upravila si je dle svých možností. Ke svačině si můžeš vzít ovoce a k tomu třeba jogurt, k odpolední svačině kousek bezlepkového pečiva nebo suchary a k tomu pomazánku z tvarohu (třeba s rajčetem, paprikou nebo jen okurkou) nebo třeba s cottage sýr. S obědem to je trošku problém, mikrovlnku asi ve škole k dispozici nemáte co? Je blbý, že budeš mít jen jedno teplé jídlo za den a to večeři, ale k obědu bych teda doporučovala zeleninové saláty s kuřecím masem nebo tofu. Můžeš si dát hodně zeleniny a ta by tě měla zasytit, k tomu samozřejmě bílkoviny - maso, tofu, sýr. Pokud máte mikrovlnku, tak tady je spoustu receptů. Jsi dobrá, že se snažíš i na škole jíst pravidelně a zdravě. My bydleli na intru a naše stravování bylo šílené, k snídani jogurt, ke svačině toastovej chleba s vysočinou (vydržela na pokoji protože z lednice se jídlo kradlo), oběd ve školní jídelně a pak k večeři třeba čínské polívky a tak tak ať se daři sestavit nějaké jídelníčky

Reaguji na Geri:

Ahojky, mně připadáš úplně super! chtěla bych mít takový břicho, jako ty! Na tvém místě bych nic neměnila

Reaguji na cat woman:

jéé tak o jumpingu nic nevím, ale myslím si, že když člověk skáče, tak určitě vydává nějakou energii a tím spaluje KJ,kolik, to ale nemám ponětí, Určitě bych to zkusila. Já jsem si dnes stáhla kalentiku nebo jak se to jmenuje a příjde mi to takové nudné, cvičí to některá z vás? Krom Jilians a sedů lehů jsem nenašla nic, co by se mi tak líbilo navíc jsem se teď nějak rozpapala a začalo mi chutnat šampaňkské,takže to musím omezit burákový máslo jsem nikdy nezkoušela,zítra poprvé zkouším quinoa nebo jak, snad to bude dobré

Zdravím všechny! Po delší pauze jsem zpět. Za měsíc a půl se mi podařilo dostat na 54kg a konečně můžu říct, že mi to stačí a hubnout už nechci. Víte, po tom roce a půl se z toho stala i jakási ,,zábava''. Samozřejmě.. hubnutí ovlivní velkou část života, protože se musíte soustředit. 5 jídel denně, dostatek pití, spánku a v neposlední řadě sportu. Takže si na něj vzpomenete několikrát za den.
Já se však soustředila až moc a váha se na dlouhé měsíce zasekla. Nechtěla se pohnout ani o deko. Tak jsem jela na dovolenou, jedla jen, když jsem měla hlad (protože aktivit bylo tolik a neměla jsem ani pomyšlení na nějaké počítání kalorií apod) a.. najednou se tělo vzdalo 6kg!
Ač je to klišé, neodpustím si větu:,,Hubnutí je především otázka hlavy.''

Tak hodně zdaru všem!

arrow
profile_image
Fit
od 25. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na cat woman:
Nepoužívám burákové máslo, parkrat jsem ho koupila, ale nazaujalo nás,je to zbytečná závislost, kterou si .človĕk vypĕstuje. Použivat ho můžeš jako nutelu.

arrow
profile_image
Fit
od 25. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na yankeecandle:

Super, že jsi spokojená. Vždycky je to o hlavĕ.

arrow
profile_image
Zajdulka
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj všichni sleduju tuto diskuzi hodně dlouho dobu. Často mi byly jídelníčky inspirací a ráda jsem sledovala fotky jídel, když se tady ještě přidávaly. Proto jsem se rozhodla, inspirovat zase ostatní. Pokud máte zájem koukněte na mé jídelníčky a recepty: http://healthily-and-tasty.blogspot.cz/

arrow
profile_image
Geri mojeid
od 19. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Dash: Ahojky, mně připadáš úplně super! chtěla bych mít takový břicho, jako ty! Na tvém místě bych nic neměnila

Ahojky, to se ti vážně děkuji já bych ho darovala hned a to zadarmo, ale víš hlavně z boku, je vidět, jak vypadá. Jak píšu, mám hodně tuku a břicho mám vystouplé, nafouklé, ovšem snažím se shodit, tak snad Jillian pomůže i mě

arrow
profile_image
Vici
od 1. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Zrovna jsem začala taky cvičit s Jillian, můžu sem zítra hodit fotky před a jak to bude vypadat po měsíci. Aspoň bych měla motivaci navíc proč cvičit. S přítel jíme zdravě, aspoň si myslím ale přijde mi, že jíst zdravě ještě neznamená zhubnout. V mém případě právě naopak. Co jsem upravila jídelníček, tak jsem ještě nabrala asi 5 kg. Tolik co mám teď jsem snad nikdy neměla a když jsem nedopla starší rifle, tak jsem se zhrozila
Jsem zvědavá jak Jillian zabere, mám přesně stejné pocity jako Geri. K Jillian jsem si ještě naordinovala minimálně každý druhý den běhání. Začala jsem na 5 km. Tak snad to půjde všechno na nohách a bříšku vidět

Reaguji na Geri:

opravdu? Mně vůbec nepřipadá vystouplé, zkusím tady dát o víkendu fotky, snažím se držet ve formě někdy od ledna/února, tak tu něco hodím, nejsem hubená, ale rozdíl tam je teď jsem na sebe naštvaná, jedla jsem týden jak a tou zimou se mi ani nechce cvičit

dneska menší detox:

Sn: rozmixovaný ananas, 0,5l vody
Sv: švestky
Ob: 1/2 mozzarely,rajče
Sv: suchary s bílým jogurtem
Ve: hlávkový salát, rajče, paprika, tofu

Pohyb: sedy-lehy,5km chůze a možná ještě přidám půl hodiny tenisu,pokud zbyde čas

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené