arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Na Aukru jsem prodala sluneční brýle.Pan je chtěl poslat obyčejně, tak jsem je poslala obyčejně s tím, že jsem je řádně zabalila do bublinkový folie a igelitky, protože jde o křehkou věc.Jenže včera mi pan píše, že brýle sice dorazily, ale s prasklým sklem.Zaslal mi i foto.I přesto, ze nemám od pošty doklad o poslání, je možné takovou zásilku reklamovat?Pan to navrhoval jako řešení celé situace, já o tom však pochybuju.Díky za rady.

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podle mě to reklamovat nejde. Příteli takhle přišel rozbitý hrnek z aukra, který byl zaslán DOPORUČENĚ a prostě smůla.

arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Reaguji na malina_01:
Vid, taky si myslím.Holt prostě smůla.

arrow
profile_image
Zouzel
od 24. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mě to reklamovat nejde. Řekni tomu pánovi, že je to jeho mínus - neměl to chtít posílat obyčejně. Kdybys poslala doporučeně tak do hodnoty 500kč za to zodpovídá pošta

JJ přesně jak píšou holky, néjde to!
Proto existuje pojištění, základní na 500kč.
Takže pán má smůlu, když to chtěl zaslat obyčejně..

arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Reaguji na chamelka:
Přesně.Tak nechápu proč si to ty lidi nedají raději zaslat doporučeně, než obyčejně vzhledem k pověsti pošty.Chtějí ušetřit pár korun?ale to je trochu OT.

arrow
profile_image
Renataxyx
od 8. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Nikississ: Tak nechápu proč si to ty lidi nedají raději zaslat doporučeně,

Já ještě nechápu, že tuto možnost prodejce nabízí.

arrow
profile_image
Nikississ
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

1

Reaguji na Renataxyx: Reaguji na Renataxyx:
Protože na aukru chtějí lidi nakouúpit za co nejmenší částku a připočítávají do toho i poštu.I když jde o pár korun.

arrow
profile_image
Zouzel
od 24. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Renataxyx:
Tak vzhledem k tomu, že Nikississ není eshop a prodávala přes Aukro, tak se asi s pánem takhle dohodla. jednou jsem třeba prodávala po netu učebnici kde mi slečna napsala, že to chce poslat obyčejně na její zodpovědnost (učebnice stála asi 50kč takže se jí nechtělo platit víc za poštu než za učebnice).

arrow
profile_image
Luciinka.
od 1. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky jsem měla podobnou zkušennost. Přes aukro jsem prodávala, kupující chtěl taky obyčejnou zásilku, zásilka ale nedorazila i přes to, že jsem ji pravdu poslala. V pravidlech aukra ale stojí, že i v případě, kdy prodejce zasílá obyčejn ou zásilkou tak za ni ručí ON, takže v případě ztráty, jsi zodpovědná to nějak řešit. V mém případě se to řešilo přes tu jejich podporu a musela jsem vrátit peníze.. Zda zásilka opravdu nepřišla, a ztopila ji pošta, nebo byl pán chytrý, a už měl zkušennost, zásilku zapřel.. to nikdy nezjistím..

arrow
profile_image
meisen mojeid
od 10. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Obyčejnou zásilku reklamovat nelze. Není zapsaná a pošta za ni nezodpovídá.

Myslím si, že i kdyby byla zásilka odeslaná jako doporučená (tedy ze zákona pojištěná na 500 Kč), nemusí pošta reklamaci uznat. Balení zásilky musí být přizpůsobené povaze a obsahu zásilky. Pokud se jednalo o brýle, pak si myslím, že bublinková fólie a igelitka nejsou dostatečným balením. Zásilka (pokud není označena Křehce) má podle poštovních podmínek vydržet pád z výšky 1,2 metru.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Myslím, žes to blbě zabalila, protože poslat brýle v igelitce a fólii... no, nevím, jestlis někdy viděla, jak se pošta chová k zásilkám, ale takhle bych tedy brýle neposlala. I když to pán chtěl obyčejně, tak podle toho, jaks popsala balení, bych řekla, že je chyba na tvojí straně a měla bys mu vyjít vstříc.

arrow
Neprodává v Bazaru

Nelze.

Cituji meisen: Obyčejnou zásilku reklamovat nelze. Není zapsaná a pošta za ni nezodpovídá

tak,tak...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Luciinka.: V pravidlech aukra ale stojí, že i v případě, kdy prodejce zasílá obyčejn ou zásilkou tak za ni ručí ON, takže v případě ztráty, jsi zodpovědná to nějak řešit.

Kde to tam je?O om nevím a nikdy by mě nenapadlo po někom chtít náhradu,pokud pošle zásilku obyčejně....hlavně bych si teda nikdy nic tak poslat nenechala a právě z důvodu reklamace...

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Myslím, že lze reklamovat každou zásilku i obyčejnou - pošta zodpovídá za doručení každé zásilky.

Je ale vhodné si nechat u obyčejné zásilky napsat potvrzení o odeslání zásilky ( běžně se na poště dělá), abyste měli v ruce důkaz o odeslání. Je však ale pravda, že pokud se zásilka ztratí, není s reklamací spojena žádná finanční náhrada.

Za ztrátu doporučené zásilky se platí základní náhrada 500 Kč.

Něco ale jiného je ne ztráta ale poškození zásilky. Pokud v ní byla věc, které spadá do kategorie " křehké", měla být poslána jako křehké zboží, nikoli pouze obyčejně či doporučeně - rozhodně v kartonové krabici + zabaleno do bublinek. Pokud tak nebylo učiněno, reklamace na poškození nebude uznána.

Myslím si, že si každý prodejce musí zvážit, co je pro něj možné a co už ne.
Já bych třeba brýle nikdy nedoporučeně neposlala, je mi jasné, že by se mi to nemuselo vyplatit ( ať si nakupující žádá, co chce)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené