1. . .678910
arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Mia_Sofia: No až pak jsem se dozvěděla, že mám plicní embolii a infarkt plic, který mi HA způsobila

Ale to nespadá pod "nic se nezmění" ne?

Krucinál, já neobhajuju HA jako univerzální dobro, sama jsem si s nežádoucími účinky užila až až, ale bráním ji spíš proti démonizování a svádění na ni každý uher a uprdnutí.

Pro mne je HA možnost, jak se každý měsíc nebát, jestli přijde menstruace nebo ne a případné řešení následků. Jsem si vědoma, že ochrana, kromě abstinence, 100% není, ale nic spolehlivějšího momentálně není. Jsem si vědoma, že HA může mít negativní účinky, jsem si vědoma přinejmenším valné většiny rizik, které její dlouhodobé braní přináší. Přesto výhody převažují nad nevýhodami.

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Kikulina: Přesto výhody převažují nad nevýhodami.

No jak u koho. U tebe asi ano. U mě taky, dokud jsem ji nevysadila.

Cituji Kikulina: bráním ji spíš proti démonizování a svádění na ni každý uher a uprdnutí.

A kdo ji zde démonizuje a svádí na ni všechny problémy?

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Kikulina:
Zbytečně se rozčiluješ. Tady přeci jen debatujeme, ne?

Ale spadá to pod "nic se nezmění" - alespoň po dobu několika let a do té doby, dokud si člověk myslí, že je všechno v pořádku.
Mě by totiž zajímalo, kolik z těch, které ji tu ve svých krásných dvaceti vychvalují za pár let přijde s tím, že je to největší hnus
Mám v okolí kamarádky, kterým HA vyhovuje, berou ji a táhne jim na 40. Pro ně věřím, že je užívání bezrizikové. Ale taky teď řeší, že se jim z dlouholetého braní vyrojily v obličeji pigmentové skvrny a jak se jich zbavit. Snad vždycky to s sebou nese nějaký problém.

Cituji Kikulina: svádění na ni každý uher a uprdnutí.

No ten uher není úplně mimo. Já s akné problém po vysazení neměla, ale spousta žen tady ano.

Cituji Kikulina: Pro mne je HA možnost, jak se každý měsíc nebát, jestli přijde menstruace nebo ne a případné řešení následků.

Však v pořádku, jsem psala že u tebe to užívání chápu.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji monca114: A kdo ji zde démonizuje a svádí na ni všechny problémy?

myšleno obecně, nejen zde

Cituji Mia_Sofia: Cituji Kikulina: svádění na ni každý uher a uprdnutí.

No ten uher není úplně mimo. Já s akné problém po vysazení neměla, ale spousta žen tady ano.

opět - zobecnění, setkávám se s tím i jinde, že se na HA svádí skoro vše, přehnaně i zkysnutí mléka v lednici

HA je lék, farmaceutikum jako každé jiné a s jako takovou by se s ní mělo zacházet, ať už na straně lékařů, tak na straně jejích konzumentů. Smutné je, že tomu tak často na obou stranách není.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Kikulina: opět - zobecnění, setkávám se s tím i jinde, že se na HA svádí skoro vše, přehnaně i zkysnutí mléka v lednici

Ale já na ni nesvádím všechny problémy! To mi prosím napiš kde.

Zkysnutí mléka je docela nepřiměřené přirovnání vzhledem k tomu, že jsem jen napsala, že spousta žen po vysazení trpí uhry...
Spíš bych pochopila, že ti přijde nesmysl celulitida z HA a jiné "novinky", než akné z vysazení HA. Stačí si zde přečíst pár diskuzí. Viz. zde https://www.omlazeni.cz/vysazeni-ha-chloe-17-212388 -0.html a je jasné, že ze vzduchu se to neudělalo a nezobecňuji, jen tu mám načtených docela dost diskuzí a po vysazení se tyto problémy prostě vyskytují.
Ale přesvědčovat tě o tom fakt nehodlám

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Mia_Sofia: Ale já na ni nesvádím všechny problémy! To mi prosím napiš kde

Prosím, prosím, smutně koukám, zobecnění znamená, že shrnuji poznatky odevšaď možně. Ne jen to, co píšeš ty.

Cituji Mia_Sofia: Zkysnutí mléka je docela nepřiměřené přirovnání vzhledem k tomu, že jsem jen napsala, že spousta žen po vysazení trpí uhry...

Zase - zobecnění, lehké přehnání.
Nikde nepíšu, že se akné z vysazení, tedy z rozkolísání hormonálních hladin vyskytnout nemůže, a že za to nemůže HA. Teorie, co znám, praví, že se tak může dít u žen, které začaly brát HA velmi mladé a v době, kdy měly akné pubertální, a HA jen urovnala hladiny hormonů tak, aby akné nebylo, po vysazení se hladiny hormonů vrátily do původního stavu. Teorie se mi jeví jako zajímavá a u části případů možná.

Cituji Mia_Sofia: po vysazení se tyto problémy často vyskytují.

opět - nerozporuji, že se problémy dějí, nicméně rozporuji, že jsou velmi časté, kdo má problémy, se svěří daleko pravděpodobněji, než ten, kdo žádné problémy nemá

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Kikulina: Teorie, co znám, praví, že se tak může dít u žen, které začaly brát HA velmi mladé a v době, kdy měly akné pubertální, a HA jen urovnala hladiny hormonů tak, aby akné nebylo, po vysazení se hladiny hormonů vrátily do původního stavu. Teorie se mi jeví jako zajímavá a u části případů možná.

Právě jsem tu četla i případy, kdy holky měly pěknou pleť před nasazením a po vysazení se boláky objevily stejně.

Cituji Kikulina: kdo má problémy, se svěří daleko pravděpodobněji, než ten, kdo žádné problémy nemá

S tím souhlasím.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Mia_Sofia: Reag

ach jo, vždyť nepíšu, že se tak děje pouze a jedině u těch, které ty problémy měly předtím! A hlavně, že je to jen teorie.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Kikulina: ach jo, vždyť nepíšu, že se tak děje pouze a jedině u těch, které ty problémy měly předtím! A hlavně, že je to jen teorie.

Však to já vím (odpověď k oběma větám )

arrow
Neprodává v Bazaru

Když tak o tom přemýšlím tak si taky myslím že je to už pomalu přežitek... trochu jsem se teď věnovala "sebesledování" a zjistila že se dá docela dobře zjistit kdy mám ovulaci...jen je lepší dávat pozor již 2 dny před a 2 dny po...celkem 5-6 dnu v měsíci tedy, aby člověk neměl každý měsíc zbytečný nervy...těch 15 let než budu v přechodu už to asi bez antikoncepce doklepu

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Mia_Sofia: Spíš bych pochopila, že ti přijde nesmysl

No mě zrovna zmizela po vysazení HA, takže u mě to na celulošku určo mělo

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na monca114:
jj, vím že některým holkám tady celu zmizela po vysazení, nemyslela jsem tou větou, že je to nesmysl, jen že bych pochopila víc, kdyby to někomu jako nesmysl přišlo, protože se o tom moc nemluví a já sama se o zmizení celu po vysazení dočetla až tady z omlazení, nikoho takového osobně neznám.
Jinak vůbec netvrdím, že to není možné

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Mia_Sofia: jj jasný.

arrow
profile_image
kutunka
od 20. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já brala HA 8 let. Co jsem jí kdysi začla brát, tak jsem najednou měla celulitidu, ekzém, sníženou funkci štítné žlázy, vymizel mě menses atd. Přestala jsem jí brat, protože kamarádce se vzbouřilo tělo po vysazení a vznikla jí rakovina. Tak jsem s tím navždy sekla.
Teď jí neberu měsíc a jsem to zase já. Nemám vůbec výkyvy nálad, celulitida je o dost lepší, nejsem otekla, ekzém nikde a za měsíc jdu na krev a uvidí se, jak je na tom štítná žláza.
Pořád se tu dohadujete, ale každá žena má jiné tělo a na vysazení reaguje jinak.
Já už jí brát nikdy nechci a dítě momentálně ještě nechci.
Některý po vysazení celulitida zmizí a některý ne, každá má prostě jiný tělo.

Snad nebude vadit, když probudím starší vlákno -
HA jsem brala 10 let. Během těch 10 let jsem vyzkoušela asi 5 značek (jednu jsem brala třeba 3 roky, jednu tři měsíce - protože mě po ní začala děsně bolet prsa) a asi před půl rokem jsem si řekla dost - přiznávám se, že hodně mi pomohlo v rozhodnutí to, že mi kamarádka pověděla jak je bez prášků jí. A měla pravdu. Jsem jak na novým světě. Nemám nálady (už mě nevytočí každá blbost), cítím se mnohem šťastnější (nevím proč, teď mě spíš každá blbost strašně rozesměje ), menzes mám pravidelný a mnohem slabší než řízený prášky, pleť se nezhoršila, je v pořádku. Ubralo mi to na váze, shodila jsem několik kilo. Teď po státnicích se chystám začít sportovat a dostat ze sebe kila, co mi HA nadělila za těch 10 let navíc - o celulitidě ani nemluvím
A rozhodně mi to zvedlo sexuální apetit. Je to prostě tak, že HA navozuje umělý stav těhotenství, takže já se vlastně 10 let uměle tvářila že jsem v tom a tělo a mysl podle toho reagovalo, takže teď jsem konečně sama sebou A čím se chráním? Používám spermicidní krém a techniku "dát si pozor" - kdyby něco, na to je ten krém A i kdybych měla používat kondom, tak raději ten, než do sebe zase začít valit prášky. To není o vaší pohodlnosti nebo pohodlnosti partnera, ale je to o vašem zdraví.
Jasně, když je člověku 15 a má rozum v trenkách, asi je lepší to řešit práškama a být relativně v pohodě, ale po letech, kdy člověk už trochu víc myslí na sebe, je podle mě lepší se s HA rozloučit.
Za mě jednoznačně - doporučuji s tím seknout

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené