arrow
profile_image
akyna-00
od 13. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Už tři dny mám tiky pod okem. Je to nepříjemné. Jaké jsou příčiny? Měly jste něco podobného? Kdy myslíte, že tiky přestanou? Mám jít k doktorovi?

arrow
Neprodává v Bazaru

98

Občas mám taky tikací dny, kdy je oko vážně na zabití. Chlapi si myslí, že na ně pomrkávám, no vysvětluj, že je to tik . Odezní to samo. Pomoci si můžeš užíváním hořčíku.

arrow
profile_image
Pati.baby
od 6. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky jsem měla nepříjemné tiky pod okem, ale myslím, že jsem to měla kvůli stresu, ted se mi to taky občas stene, když mám před důležitou zkouškou. Tehdy mi to zmizlo po 4 nebo 5 dnech a bylo to fakt na hlavu. Pořád jsem si říkala, když jsem s někmým mluvila, že to musí jít vidět

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

také na to trpím. někdy mám tikací dva až tři dny a pak mám pokoj...je to nepříjemne

arrow
profile_image
skarma007
od 7. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

taky se mi to někdy stává

arrow
profile_image
werunka14
od 30. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

stalo se mi to taky ve stresovém období, přešlo to samo asi po pěti dnech.

arrow
profile_image
Siiri
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pomáhá brát vápník a horčík.

arrow
profile_image
Gosh
od 28. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tohle se mi děje, když jsem ve velkém stresu...

arrow
profile_image
minehava
od 11. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To je ze stresu, ber hořčík a vitamin B a odezní to samo

To je nedostatek hořčíku.

S největší pravděpodobností to bude nedostatkem hořčíku, jak už tu padlo.

Reaguji na akyna-00:
Nad pravým okem už mi tiká víčko asi půl roku.
Co s tím - nevím.

Cituji Erinka: S největší pravděpodobností to bude nedostatkem hořčíku

Beru denně už rok 375 mg hořčíku.
Tož, že by šlo zase o předávkování?

Holky, teď jsem si přečetla, že toho hořčíku by mělo být až 2000 mg za den.
Tak to nedám. To bych seděla furt na WC.

Tik v oku | Dotaz od: Natalie
Paní Doktorko, můj manžel má už asi 3 roky tikání v oku, byl na neurologii dostal jednu injekci botoxu, zkoušel magnezii, hořčik, akupunkturu, nic. Obvodní lékař neví co z tím. Dá se něco dělat? Děkuji
Dobrý den, nepíšete, jaký byl efekt botoxu, pokud byl dobrý, lze aplikaci opakovat. Na tik v oku magnezium většinou zabírá dobře, ale musí se brát v dostatečné dávce - i 4x 500 mg.

Zdroj: http://www.ulekare.cz/nemoci-vysetreni/tiky-v-oku

Cituji True: Beru denně už rok 375 mg hořčíku.
Tož, že by šlo zase o předávkování?

Teoreticky by to mělo stačit, mně doktorka říkala, že by se mělo denně přijmout 400-500mg. Ale vlivem stresu, sportováním apod. tělo může potřebovat hořčíku víc.

arrow
profile_image
Joye
od 13. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Balthazarka: Chlapi si myslí, že na ně pomrkávám, no vysvětluj, že je to tik

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené