Hubnutí: ovesné vločky zasytí

Budeš potřebovat

  • půl šálku ovesných vloček
  • hrstku oříšků
  • 5 g chia semínek
  • ovoce dle chuti
  • 150 ml mandlového mléka

Postup

Ovesné vločky jsou bohaté na vlákninu. Už jedna porce zaručí pocit sytosti na hodně dlouho. Půl šálku ovesných vloček obsahuje asi 4,5 gramů rezistentního škrobu, který podporuje metabolismus a spalování tuků. Udělej si na snídani kaši. Ovesné vločky ohřej společně s mandlovým mlékem na mírném ohni. Do hotové kaše přidej chia semínka, oříšky a ovoce dle chuti.

Komentáře

NAPSAT KOMENTÁŘ Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Pouze Vám na ní zašleme ověřovací zprávu.
(Váš komentář se zobrazí až po ověření Vaší e-mailové adresy.)

Jméno


Email


Komentář
:-) ;) ;) ;) :-( :-)   text tučně text kurzívou podtržený text pěkný odkaz YouTube video


Pošlete mi oznámení o dalších komentářích.
Zde se můžete Zaregistrovat (bez zaslání komentáře), případně Přihlásit

Soutěže

Nyní probíhá jedna soutěž